Citat:
Du har lagt in develis citat fel, tror inte att hon vill beblanda sig med ditt inlägg så korrigera det.Att tråden fortfarande är väldigt aktiv trots att fallet är avslutat beror INTE på att "många inte är nöjda med domen och ser brister i utredningen."
Det beror på att DU och dina 4-5 alternativkompisar ännu inte kommit till insikt utan har ett ultratunnelseende vilket ni haft från dag 1 i fallet, ni gillade inte att gästarbetaren Nerijus är skyldig. Därför masspostas samma saker om och om igen.
Du känner kanske igen nåt av det här;
"Ologiska och sporadiska DNA-spår"
"Detta fall liknar inget annat"
"Plantering"
"Militärkonspiration"
"TORTYR som förhörsmetoder"
"VART tog Irinas trosor vägen?"
Bevis eller trovärdiga förklaringar saknas dock till 100% och jag har slutat förvänta mig några seriösa svar när jag ställer frågor till er alternativtroende.
De "många" som inte är nöjda med domen och utredningen, varför skriver inte ALLA de i tråden?
Är ju inga nya skribenter som dyker upp på er sida, är enbart samma gamla lilla gäng som fortsätter, ni som skyddat Nerijus från första dagen, redan innan ni visste något alls så "visste" ni att han var oskyldig.
Ni beter er som om ni vore närstående till Nerijus, som om han vore er bror.
Det kan han behöva för hans egen bror har nämligen insett för länge sen att storebrorsan är skyldig och därmed avsagt sig brödraskapet.