Flashback bygger pepparkakshus!
2016-10-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
S sant, ansvaret fr det hr ligger helt och hllet p polisen som godknner dessa husvagnsparkeringsrymmare.
Strre delen av dom som blir godknda idag r sna som inte ens ftt jobb som OV fr 20 r sedan, d hade vi krav p dem som skulle anstllas och tjnstgra i tuben......fanns inte en chans i helvetet att ngon som ker p stryk p daglig basis skulle f jobba dr nere.
Du verkar veta jvligt mycket om de i Tunnelbanan. Vem r schysstast och vem r smst?
Citat:
Ursprungligen postat av VaktareOlsson
Tyvrr r det s att det r eget ansvar att f upp flset och vara i form. Med tanke p hur mycket extra en ordningsvakt jobbar r det ltt hnt att folk slarvar med trningen. Det r inte s att fretaget bryr sig om friskvrd fr sina anstllda.
20 min per dag borde ven den strsta arbetsnarkomanen kunna undvara.
Citera
2016-10-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Du verkar veta jvligt mycket om de i Tunnelbanan. Vem r schysstast och vem r smst?

20 min per dag borde ven den strsta arbetsnarkomanen kunna undvara.

Som sagt r det eget ansvar. Jag freslr japanska metoden dr du brjar 1 timme tidigare och kr lite gruppuppvrmning. D fr du betalt och trningen blir p s stt obligatorisk. Men det skulle fretagen inte betala fr. De tnker inte s lngt.
Citera
2016-10-17, 01:42
Medlem
Citat:
Bertta grna mer....fet och otrnad det stmmer nog men att hon haft ihop det med andra vakter?
Vad spelar det fr roll? Tycker inte du om att knulla?
Lite mer frundrad r jag ver hur idioten Tedde ens fr jobba kvar och varfr r peddot fortfarande frordnad?

En fet otrnad kvinna som vill ligga r vl inget att hnga upp sig p dremot r det mer intressantare att frga sig varfr en kriminell idiot som Tedde r kvar p CSG, samma undran varfr bde CSG och NOKAS behller sina tjackisar och anabolamonster bde i tuben och sjukhusuppdragen.....bde brukar och langar.

Jag menar att hon fr vara kvar fr hon knullar med vissa av OV vakterna....frr i tiden att hade hon aldrig ftt jobba kvar nr man r s vrdels som hon...

Sen vart fan finns det anabola tjackis vakter p sjukhusen? Tuben finns det skert men vilket sjukhus menar du?
Citera
2016-10-19, 20:39
Medlem
Bajsaren789s avatar
Citat:
Bertta mer!!!

Stmmer det att han kommer frn Katrineholm frn brjan men kan inte ens beska stan utan att bli ihjlslagen?
Krog-juggarna stampade vl skiten ur honom mer n en gng vad jag hrt, intressant att hra mer om den storyn.
Japp det lilla krket r frn Katrineholm, men kan som sagt inte stta sin fot hr utan att f det hett om ronen!
Som jag minns det s raggade han p fel tjej nr han jobbade (eller om det var ngons spdbarn, jag kommer inte riktigt ihg) och fick stans juggar efter sig som klippte honom efter jobbet.
Efter det s blev lilla peddot skitndigt och flyttade illa kvickt frn stan.
Citera
2016-10-20, 16:00
Medlem
Topol-Ms avatar
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av PabloFleskobar
Nu blev jag nyfiken! Bertta mer om denna Tedde och hans peddotendenser! Borde inte uppdrags- och arbetsgivare vara mer noggranna om vilka som fr representera ett varumrke i nationell teve?

Han mste vara skyddad av arbetsgivaren fr det finns ingen annan frklaring till att ett snt svin fr fortstta som han gr.

Listan r lng:
*Ofreda kvinnor grna unga tjejer (ven kvinnliga kollegor)
*Beg vergrepp i form av misshandel av frihetsbervade
*Stjla frn frihetsbervade

Senaste bravaden fr bara ett par veckor sedan d han iofs blev avstngd men bara fr en vecka s uppmanade idioten till att frysa ut en kvinnlig kollega som fljde det ENDA budordet som en OV mste flja med straffansvar.... rapportskyldigheten till polis.
Detta lgger idioten ut p Facebook med en mindre katastrof som fljd.

Enda frklaringen att han fortfarande har jobbet kvar mste bero p att han har backning frn sin arbetsgivare.

Senast redigerad av Topol-M 2016-10-20 kl. 16:18. Anledning: Lgga till lnk
Citera
2016-10-20, 16:03
Medlem
Topol-Ms avatar
[quote=Olepeter|58744531]Du verkar veta jvligt mycket om de i Tunnelbanan. Vem r schysstast och vem r smst?

Stll en frga!
Citera
2016-10-20, 16:07
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OngBak
Jag menar att hon fr vara kvar fr hon knullar med vissa av OV vakterna....frr i tiden att hade hon aldrig ftt jobba kvar nr man r s vrdels som hon...

Sen vart fan finns det anabola tjackis vakter p sjukhusen? Tuben finns det skert men vilket sjukhus menar du?

Vad r det fr problem med att hon knullar runt som du pstr?
r det skl fr uppsgning?

Vilket sjukhus.....ja det r frgan.
Citera
2016-10-20, 16:11
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaren789
Japp det lilla krket r frn Katrineholm, men kan som sagt inte stta sin fot hr utan att f det hett om ronen!
Som jag minns det s raggade han p fel tjej nr han jobbade (eller om det var ngons spdbarn, jag kommer inte riktigt ihg) och fick stans juggar efter sig som klippte honom efter jobbet.
Efter det s blev lilla peddot skitndigt och flyttade illa kvickt frn stan.

Jag r inte frvnad alls nr det gller den dr "mannen" jag har hrt historier om asets framfart frn alla mjliga inom branschen inklusive poliser som alla r oberoende av varandra men berttar samma saker.
Citera
2016-10-20, 16:43
Medlem
Topol-Ms avatar
http://imgur.com/GUEZNwo
Citera
2016-10-20, 17:33
Medlem
Bajsaren789s avatar
Citat:
http://imgur.com/GUEZNwo

I vilket sammanhang handlar det hr om? Och varfr Tedde skriver sdr.
Citera
2016-10-20, 18:00
Medlem
Topol-Ms avatar
[quote=Bajsaren789|58778251]I vilket sammanhang handlar det hr om? Och varfr Tedde skriver sdr.[/QUOTE

I vanlig ordning s ska idioten alltid lgga sig i saker som aset inte har med att gra oftast i tron att den fetlagda dvrgpuckelryggen ska f ligga med en fr honom ouppnelig ung kvinna som hellre skulle ta livet av sig n att smutsas ner av aset, i det hr fallet s har han som vanligt blivit avvisad och nu fick tillflle att jvlas med den unga donnan d hon bara gjorde vad hon r lagd att gra....rapportera brott till polisen.

Tedde har en frmga att alltid stta sig i skiten och sen skjuta ifrn sig ansvar samt ett frvnande stt att charma bde chefer och kund (SL) s att krket kan fortstta.

Hans krlek till betydligt yngre tjejer (flickor) r alltid obesvarade men glmmer snabbt nederlag och fortstter enligt sitt frprogrammerade modus och raggar/ofredar vidare.

Kommer inte p allt just nu s ni fr frga p.
Citera
2016-10-20, 18:14
Medlem
Bajsaren789s avatar
[quote=Topol-M|58778486]
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaren789
I vilket sammanhang handlar det hr om? Och varfr Tedde skriver sdr.[/QUOTE

I vanlig ordning s ska idioten alltid lgga sig i saker som aset inte har med att gra oftast i tron att den fetlagda dvrgpuckelryggen ska f ligga med en fr honom ouppnelig ung kvinna som hellre skulle ta livet av sig n att smutsas ner av aset, i det hr fallet s har han som vanligt blivit avvisad och nu fick tillflle att jvlas med den unga donnan d hon bara gjorde vad hon r lagd att gra....rapportera brott till polisen.

Tedde har en frmga att alltid stta sig i skiten och sen skjuta ifrn sig ansvar samt ett frvnande stt att charma bde chefer och kund (SL) s att krket kan fortstta.

Hans krlek till betydligt yngre tjejer (flickor) r alltid obesvarade men glmmer snabbt nederlag och fortstter enligt sitt frprogrammerade modus och raggar/ofredar vidare.

Kommer inte p allt just nu s ni fr frga p.

Otroligt att han fr vara med i Tv och vara SL:s ansikte utt och representera dom, och CSG ocks fr den delen!
Hur i helvete kan bevakningsfretagen ens anstlla honom?
Han r knd ver halva Sverige och har gjort boet sig och kan inte stta sin fot i varken Katrineholm, flen, Linkping, Nykping, men i Stockholm och tunnelbanan fr han jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in