Citat:
Ursprungligen postat av
HemlighetsSovaren
Enligt 4chan så ska chicken betyda baby, vilket gör att #chickenlover skulle betyda babylover. Något sånt iaf.
Ja det förvånar mig inte att de kommit med fler efterkonstruktioner - dock finns det inte ett enda mail där ordet chicken används så man skulle kunna misstänka att det är ett kodord.. Det är bara ytterligare trams - be dem förklara vad t.ex. swedish meatball betyder så kommer de snart med någon ny idiotteori..
Citat:
När det kommer till konst så tänkte jag faktiskt på 'någonting'-ape, tror jag hon/han/den/det kallas. Personen med röd rånarluva och blont hår som uppträder på comet. Min gissning är att videorna är antingen fake eller så är folket där rejält pårökta. "We all have our preferences."
Du får länka vad du pratar om här - men Comet PingPong brukar hyra in lokala clowner ibland för barnuppträdanden.
Citat:
Man skulle kunna tänka sig att alla rika människor har upplevt det pengar har att erbjuda, så nu drogar de ner varandra och går på rejält konstiga konstutställningar. En rolig lördagskväll helt enkelt.
Men sen så kommer namn som Jimmy Alefantis. J'aime les enfants, I love kids, fast på franska. Det är som att ge sitt barn namnet Dick.
Herregud alltså - hur långsökt får det bli?? Skulle Jimmys föräldrar döpt honom till något som man
mycket krystat skulle kunna uttolka som en pedofil hänvisning? Har du funderat över ditt eget nick? Syftar det till att du bara låtsas sova för att kunna utnyttja barn när de minst anar det? (Ungefär lika dumt)
Citat:
bilder efter de hade besök eller tog de bort bilderna från väggarna? Sen så råkar en person som är kopplad till Jimmycomets instagram göra kistor i barnstorlekar. Det tror jag inte är så vanligt, och att denna person just skulle vara kopplade till Jimmycomet med kommentaren "murder" gör allting ännu mindre vanligt. Men ännu en gång, har de konstiga intressen så dras de väl till varandra.
Hur kopplar du en random person som har kommenterat på en pizzerias facebook till Podesta och/eller andra politiker? Vad har denna [Jeff Smith] för kopplingar till politiker / eliten / Podestas / Clinton / wikilaeaksmailen?
Citat:
Och vad är grejen med 14 och fisken på Podesta's händer? Är det en riktigt bild? Och när slutar konst vara konst? Det är också konstiga att artiklar som nämner Tony Podestas konst tas bort. Men det kan ju vara för att skydda hans privatliv.
14 och fisken syftar till FN's 17-punkters klimatavtal. Eller som Podesta själv skrev när han postade bilden:
"Important but overlooked Global Goal – No 14: We must protect the oceans and the life they sustain"
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/44007
http://www.un.org/sustainabledevelopment/oceans/
Att ta bilder eller citat ur sitt sammanhang och försöka uttyda förutfattade meningar är väl så dumt det kan bli ungefär...
Citat:
Du antog fel, men det hade varit helt majestätiskt.
Det var ju skönt att höra, men då kan du väl förklara vad du egentligen menade istället?