Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Och eftersom bankerna gång på gång visat sig vara dåliga på att axla detta ansvar, behöver politiker reglera finansmarknaden. En politiker som för en kortsiktig ekonomisk politik som grundas på höga privatlån, gör ett bra jobb för att förstöra landets ekonomi. Detta kommer märkas i Sverige när bolånemarknaden kollapsar inom ett par år.
Haha, detta går väl ihop med mindre statligt, det är tom att det är antingen eller.
Men antagligen är det som vanligt, det är bara mindre statligt när man själv vill.
Sen öser man pengar in i militär och annan skit.
Svårt och se vår bostadsmarknad kollapsa i Sverige, av den enkla anledningen att det är ett extrem behov av lägenheter.
Det man däremot kanske kan se, är att banker slutar låna ut till lägenheter.
Det får på sin höjd priserna stagnera eller gå tillbaka någon enstaka procent, nått jag inte kommer kalla bostadskrash.
Annat var det vid den riktiga bostadskrashen på 90-talet, där fanns det rätt gott om lägenheter som kostade miljoner för sedan kosta en krona.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jag tror och hoppas du kan läsa dina egna inlägg (runt 10 st) där du svamlar om kall fusion och kräver att folk ska uttala sig om kall fusion och sluta vara rädda för kall fusion och så vidare.
Att du väljer att inte kommentera för att du saknar fakta har nog aldrig hänt tidigare, då skulle du inte skriva några inlägg alls. Men det är ju bra att du kommit till insikt om att du är en ignorant stolle som inte klarar av att ta reda på grundläggande fakta innan du svamlar loss om hur USA "hamnar efter" om de inte satsar på kall fusion och grön energi. USA är liksom bara världsledande inom området, men såna små petitesser behöver man ju inte bry sig om om man heter Klyban och skiter i sånt som fakta.
Och Visst är det rätt lusigt att jag aldrig får nått svar heller.
Men antar du inte vet vad du ska säga, just för du inte vet vad Trump säger i frågan.
Så fungerar får som du, man klarar inte av nått utan man leds.
Det är du som kommer med påståendet att USA lägger mest av alla, så det är helt på sin plats att jag då får en källa av dig att det är så.
För ta ditt ord skulle jag aldrig någonsin, då du ljuger så ofta du kan.
USA hamnar efter inom grön energi, då det är så extremt viktigt att inte beblanda sig med nått sånt.
Sorgligt att du pratar om viktigt med fakta, det är samma som säga FOX news är en riktig nyhetskanal urmodern av fake news.