Men vad menar dom med "Elite Card" "Premium card scharing" och Pro IPTV package ? har du camdserver ? har mejlat dom och frågat om testkonto så man kan jämföra lite.
Det dom du ska köra via tex dreambox osv, jo jag har camdserver, skicka ett PM så kan jag hjälpa dig.
Får ni andra som har camdserver också norskt tal på Nick JR? Vart så i över en vecka här nu. Och ja det var självklart svenskt tal på den kanalen innan.
Någon som orkar kolla vad för språk ni har på Nick Jr?
NOR: National Geographic
NOR: Nat Geo Wild HD
NOR: Disc. Channel
NOR: Animal Planet
NOR: Viasat Nature
NOR: Viasat History
NOR: Viasat Explore
NOR: Viasat Fotball NO
NOR: Viasat Action
NOR: Viasat Family
NOR: Viasat Premiere
NOR: Viasat Series
NOR: Viasat Comedy
NOR: Viasat Hits
NOR: C More Sport
NOR: C More Live
NOR: C More First
NOR: C More Hits
NOR: C More Series HD
NOR: C More Stars HD
kollar man kanallistan under "nordic" på camdserver kanaler så va de inte många HD kanaler, Då är det fler HD kanaler på rapid iptv.
NOR: National Geographic
NOR: Nat Geo Wild HD
NOR: Disc. Channel
NOR: Animal Planet
NOR: Viasat Nature
NOR: Viasat History
NOR: Viasat Explore
NOR: Viasat Fotball NO
NOR: Viasat Action
NOR: Viasat Family
NOR: Viasat Premiere
NOR: Viasat Series
NOR: Viasat Comedy
NOR: Viasat Hits
NOR: C More Sport
NOR: C More Live
NOR: C More First
NOR: C More Hits
NOR: C More Series HD
NOR: C More Stars HD
kollar man kanallistan under "nordic" på camdserver kanaler så va de inte många HD kanaler, Då är det fler HD kanaler på rapid iptv.
Om du kollar under VIP NOR så blir det betydligt fler
Får ni andra som har camdserver också norskt tal på Nick JR? Vart så i över en vecka här nu. Och ja det var självklart svenskt tal på den kanalen innan.
Någon som orkar kolla vad för språk ni har på Nick Jr?
Det är inget unikt för Camd. Samma på Rapid...jag måste byta från norska till svenska på Nick jr varje gång. King har samma fel tror jag.
Precis fått hem min Mag box och frågade camdserver om en test för att testa men fick nobben. Då ska dom inte få mina pengar heller. Kör rapidiptv. Någon som har någon annan att rekommendera eller är det den som gäller?
Tjena
Ni som kör med en Android box (mi box) och Kodi med Simpleiptv.
Jag har fått 24h test på Rapid och Necro och ska utvärdera dem.
Jag får dem inte i full upplösning vilket innebär att bilden på HdKanalerna blir som SD, ser inte så kul ut i fullskärmsläge
Om jag väljer i OSD (videomenyn) Normal så får jag fullskärm fast i SD
Om jag däremot väljer orginal storlek så får jag HD (bra bild i alla fall) men den visas bara 50% av skärmen.
(Undertexterna visas i normal storlek oavsett)
Har jag gjort nåt fel nånstans eller får man bara en sån (liten )signal?
Precis fått hem min Mag box och frågade camdserver om en test för att testa men fick nobben. Då ska dom inte få mina pengar heller. Kör rapidiptv. Någon som har någon annan att rekommendera eller är det den som gäller?
Haha frågade också om testkonto. Fick nobben också. Jävla idioter, man vill ju testa om man ska köpa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!