Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-24, 07:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Så alla journalister är kamrater till Dinamarca? Hur står det till med din verklighetsuppfattning?
Nej, jag diskuterar inte konspirationer det är inget jag köper. Återkom då du befinner dig i verkligheten.
Verkligheten finns på en bild & det är den bilden tråden handlar om. En rikspolitiker lägger själv upp en bild där hon umgås med terrorister & ingen i media tar ens upp det hela.
Citera
2017-08-24, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Verkligheten finns på en bild & det är den bilden tråden handlar om. En rikspolitiker lägger själv upp en bild där hon umgås med terrorister & ingen i media tar ens upp det hela.

Nu blir man ju, som väl är, inte automatisk dömd som terrorist i Sverige för att en eller flera obstinata individer på flashback tycker att man är det.
Citera
2017-08-24, 10:40
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nu blir man ju, som väl är, inte automatisk dömd som terrorist i Sverige för att en eller flera obstinata individer på flashback tycker att man är det.

Och naturligtvis anser du att det är ofarligt att islamistiska terroristers lobby folk påverkar våra folkvalda ? Kom ihåg att det är lobbyismen som styr politikerna..
Citera
2017-08-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Och naturligtvis anser du att det är ofarligt att islamistiska terroristers lobby folk påverkar våra folkvalda ? Kom ihåg att det är lobbyismen som styr politikerna..

Vilka lobbyfolk(antar jag att du menar) för exakt vilka terrorister påverkar några folkvalda menar du, med anknytning till bilden?
Har du några källor för dina konspirationsteorier?
Vet du att någon på bilden "lobbar" för terrorism till Dinamarca?
Citera
2017-08-24, 13:33
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Vilka lobbyfolk(antar jag att du menar) för exakt vilka terrorister påverkar några folkvalda menar du, med anknytning till bilden?

Muslimska Brödraskapet är terrorstämplade i flera länder .
Det är fakta.

Bevisbördan är alltså lika mycket på dig att belägga att de inte är terrorister.

Sysslar med samhällsomstörtande verksamhet ?
Är Islam en samhällsomstörtande livsåskådning ?
Citera
2017-08-24, 13:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Om man är medlem eller stöder terrorstämplade organisationer så är man att betrakta som terrorist.

I andra änden av spektret så räcker det ju med att man står till höger om MP för att stämplas som "Fascist". Men logisk stringens har ju aldrig varit speciellt uppskattat av vänstertomtar, av uppenbara skäl.
Citera
2017-08-24, 13:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Att ifrågasätta lämpligheten av att en rikspolitiker sitter till bords med våldsbejakande extremister som förespråkar Sharialagar är inte en konspirationsteori, det är sunt förnuft.

Detta verkar så känsligt för er att ni skickar in allt fler Shills i tråden & tar till alla upptänkliga lögnverktyg i den postmarxistiska verktygslådan.
Citera
2017-08-24, 13:49
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Om man är medlem eller stöder terrorstämplade organisationer så är man att betrakta som terrorist.

I andra änden av spektret så räcker det ju med att man står till höger om MP för att stämplas som "Fascist". Men logisk stringens har ju aldrig varit speciellt uppskattat av vänstertomtar, av uppenbara skäl.

Fast nu är inte muslimska brödraskapet terrorstämplade i Sverige och i Sverige gäller svensk lag.

Tomtar uppskattar visst logisk stringens. Det är trollen som inte ens förstår sig på begreppet.
Citera
2017-08-24, 13:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Fast nu är inte muslimska brödraskapet terrorstämplade i Sverige och i Sverige gäller svensk lag.

Tomtar uppskattar visst logisk stringens. Det är trollen som inte ens förstår sig på begreppet.
Detta är inte en fråga om lag utan om lämplighet & i förlängningen trovärdighet. Att som företrädare för ett feministiskt parti sitta till bords med förespråkare för Sharialagar.

För egen del vet jag ju att det är samma typ av äckliga mördarideologi som ligger bakom både kommunismen & islamismen, så jag förvånas inte över bilden, snarare tvärtom. Det bara bekräftar det jag redan visste.

Det som är bekymrande är ju att inte media, som ju är tänkt att granska bland annat politiker, inte ställer en enda kritisk fråga till henne.
Citera
2017-08-24, 14:25
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Detta är inte en fråga om lag utan om lämplighet & i förlängningen trovärdighet. Att som företrädare för ett feministiskt parti sitta till bords med förespråkare för Sharialagar.

För egen del vet jag ju att det är samma typ av äckliga mördarideologi som ligger bakom både kommunismen & islamismen, så jag förvånas inte över bilden, snarare tvärtom. Det bara bekräftar det jag redan visste.

Det som är bekymrande är ju att inte media, som ju är tänkt att granska bland annat politiker, inte ställer en enda kritisk fråga till henne.

Terrorstämpling är en juridisk term.

Bristande logik med hänvisning till logisk stringens bör påpekas eftersom en sådan logik leder till fler irrationella slutsatser.

Gör om och gör rätt. Lagom är bäst.
Citera
2017-08-24, 14:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Terrorstämpling är en juridisk term.

Bristande logik med hänvisning till logisk stringens bör påpekas eftersom en sådan logik leder till fler irrationella slutsatser.

Gör om och gör rätt. Lagom är bäst.
Nu handlar tråden om att Dinamarca lagt upp en bild där hon sitter till bords med islamister som förespråkar Sharia. Det trollar du inte bort med dina billiga försök till damage control.

Snart menar ni väl att bilden inte finns och om den trots allt finns så visar den något helt annat.
Är detta de bästa metoder ni har till att blanda bort korten så får ni be om nya instruktioner på nästa möte i klickgruppen.

Själv är ju ni inom tokvänstern blixtsnabba på att använda er av "Guilt by association" på svaga & oseriösa grunder. Men när någon av era egna själv med stolthet lägger upp en bild där hon sitter till bords med extremister så bölar ni om konspirationsteorier & börjar dilla om helt ovidkommande detaljer för att, som vanligt, försöka leda in debatten på olika meningslösa sidospår.

En röst på V är en röst för islamism, sharialagar & kvinnoförtryck.
Citera
2017-08-24, 15:01
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Nu handlar tråden om att Dinamarca lagt upp en bild där hon sitter till bords med islamister som förespråkar Sharia. Det trollar du inte bort med dina billiga försök till damage control.

Snart menar ni väl att bilden inte finns och om den trots allt finns så visar den något helt annat.
Är detta de bästa metoder ni har till att blanda bort korten så får ni be om nya instruktioner på nästa möte i klickgruppen.

Själv är ju ni inom tokvänstern blixtsnabba på att använda er av "Guilt by association" på svaga & oseriösa grunder. Men när någon av era egna själv med stolthet lägger upp en bild där hon sitter till bords med extremister så bölar ni om konspirationsteorier & börjar dilla om helt ovidkommande detaljer för att, som vanligt, försöka leda in debatten på olika meningslösa sidospår.

En röst på V är en röst för islamism, sharialagar & kvinnoförtryck.

Det är du som leder in debatten på meningslösa sidospår.

Det värsta är självklart inte att media inte snappat upp ett foto på en posör som poserar med en politiker utan det värsta är självklart om posören och politikern har nåt mer fuffens för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in