Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-02, 17:33
Medlem
Aurvandil207s avatar
Citat:
Dr har extremt f rd att resa nda till sverige, men med miljardbistnd r efter r, ofta i form av rena pengar eller annat som kan sljas fr pengar kombinerat med extrem korruption och naiva givare och dlig kontroll misstnker jag att mnga afrikaner som tagit sig till sverige betalat resan med svenska skattepengar.

Helt plausibelt med tanke p den som sagt extrema korruptionen dr ingen egentligen vet var (en stor del utav) pengarna har gtt till och d r denna tanke/teori som sagt helt plausibel och t om mycket sannolik!

Citat:
Relaterat till juden David Schwarz som Malm skrev om hette George Soros ursprungligen Gyrgy Schwartz, deras gemensamma bakgrund och grning r lika graverande som avpixlats pixling av alltihop.

Vilket... "sammantrffande".

Citat:
Avpixlat skriver ju en hel del bra ocks och upplyser om islamifiering och en del av invandringens konsekvenser, men nr de samtidigt totalcensurerar hur problemen uppsttt frn brjan inser man att hela pongen gr frlorad och att ngot nnu vrre kan misstnkas pg under ytan och att Avpixlat r delaktiga i det, medvetet eller omedvetet.

Vad Jag tror personligen s ligger detta p hyfsat omedveten niv genom "koppling judeokristna kulturen" som jag tagit upp tidigare i trden. (terkommer dock strax om detta i nsta post d Avpixlat gtt i graven)

Citat:
Scientologkyrkans verksamhet i Tel Aviv r ocks intressant, det psts att de hjlper afrikanska flyktingar, men det framgr inte om de fr hjlpen i Tel Aviv/Israel eller utanfr.

Vad jag kunde frst s var samarbetet med onmnda NGO i fokus fr kyrkans del. Frgan r ju d som sagt.. vilka NGO:s r detta och hade/har dessa mjligen att gra med flyktingsmuggling. Jag hller ju koll p vad som sker ang Scientologikyrkan s nr jag hittar ngot mer ingende om detta med mera och relaterat s terkommer jag sklart. EDIT: Frn artikeln om detta: "In coordination with various nongovernmental organizations and charities" (uppenbarligen mnga NGO:s OCH ven vlgrenhetsorganisationer... intressant, missade detaljen med vlgrenhet.. ska underska detta)

Citat:
Naturligtvis finns mnga judar som inte har ngot alls konkret med ngon judisk agenda eller agendajudarna att gra.

Med det sagt finns ven mnga nazistsympatisrer som inte har ngot alls konkret att gra med frintelsen fr 70 r sedan eller de som genomfrde den.

Klart som kristall ("pun maybe intended"). Jag undrar dock som vanligt hur mnga som r frmgna att hlla sig till frnuft och logik i detta sammanhang. Det r i bland annat sdana hr sammanhang jag HOPPAS p att ett framtida debattklimat i Sverige brjar luta mer och mer mot en sund balans mellan tanke/logik och knsla.

Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Mycket bra och relevant lnk till Morpheus om Sida mm. Den dr borde fler lsa.

Jag har lnge talat om hur bistnden kan ha bidragit till invllandet av afrikaner och araber de senaste 40 ren. Om man exempelvis tar de fattiga afrikanska lnderna redan fr 40 r sedan dr nstan ingen ger ngonting, barn svlter och de flesta lever i misr. Dr har extremt f rd att resa nda till sverige, men med miljardbistnd r efter r, ofta i form av rena pengar eller annat som kan sljas fr pengar kombinerat med extrem korruption och naiva givare och dlig kontroll misstnker jag att mnga afrikaner som tagit sig till sverige betalat resan med svenska skattepengar.

Juden George Soros nmns som finansierar en hel del flyktingsmuggling som drabbar sverige men naturligtvis inte till Israel, vilket diskuteras med stor frsiktighet p Avpixlat strikt utan att nmna att han r en klassisk finansjude som blivit en symbol fr judar.

Relaterat till juden David Schwarz som Malm skrev om hette George Soros ursprungligen Gyrgy Schwartz, deras gemensamma bakgrund och grning r lika graverande som avpixlats pixling av alltihop.

Angende SVT-reporterns uttalande:

De r inte felinformerade, Europa r en stor bankomat fr afrikaner som kommer, allra mest fr de som kommer till sverige.

Precis som du skriver tror jag ocks att folk p Avpixlat kanske lser den hr trden, googlar man avpixlat flashback kommer denna trd upp ganska hgt. De som inte r helt sionistiska upplever sannolikt en viss kognitiv dissonans.

Avpixlat skriver ju en hel del bra ocks och upplyser om islamifiering och en del av invandringens konsekvenser, men nr de samtidigt totalcensurerar hur problemen uppsttt frn brjan inser man att hela pongen gr frlorad och att ngot nnu vrre kan misstnkas pg under ytan och att Avpixlat r delaktiga i det, medvetet eller omedvetet.

Scientologkyrkans verksamhet i Tel Aviv r ocks intressant, det psts att de hjlper afrikanska flyktingar, men det framgr inte om de fr hjlpen i Tel Aviv/Israel eller utanfr. Det framgr inte heller om dessa scientologer i Israel hjlper palestinier som tvingats fly sina hem i det omrde som nu r Israel (nu ca 5 miljoner mnniskor) och palestinier i Gaza-remsan (ca 70% av hushllen har matbrist och nstan var femte barn r undernrt), eller hur mycket hjlp dessa fr av Soros att fly ver muren till Israel. Detta tas sannolikt inte upp av Avpixlat i sin psttt "oretuscherade bild".

Naturligtvis finns mnga judar som inte har ngot alls konkret med ngon judisk agenda eller agendajudarna att gra.

Med det sagt finns ven mnga nazistsympatisrer som inte har ngot alls konkret att gra med frintelsen fr 70 r sedan eller de som genomfrde den.
Citera
2017-09-02, 19:14
Medlem
Aurvandil207s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Man undrar ju om denna trd kan ha bidragit till att Avpixlat frsker tvtta byken med namnbytet till Samenytt, frlt jag menar http://samnytt.se

Eller om de bara vill dlja sitt sionistiska frflutna (revidera sin egen historia), ta bort israelflaggan frn huvudsidan och fortstta vara kontrollerad opposition.

(FB) Avpixlat blir Samhllsnytt

Jag har skrivit lite dr inne men kommer fortfarande hlla en viss distans ven om man uppenbarligen "mblerat om rejlt" s a s. Men precis som jag d skrev p Samhllsnytt (heh.. jag lste ocks "Same-nytt" frst och tnkte p den dr mrkliga konflikten mellan SD och samerna som jag aldrig riktigt frstod pongen med) s anser jag att det i alla fall r en bra start p det nya projektet med fr mig vettiga nya personer med i projektet! Man skriver ven i vlkomstartikeln att man lrt sig av gngna misstag frn Avpixlat och jag tror inte man skulle skriva ngot sdant utan anledning (sen vad man egentligen syftar p frblir ju dock oklart).

Visst fasen kan denna trd ha bidragit till att t ex skynda p det projekt vi nu ser som antagligen varit p gng ett bra tag fr detta handlar ju ytterst om yttrandefrihet OCH bara fr ca 2 veckor sedan s skrev ngon frn SD en kort liten insndare till Avpixlat om vikten utav yttrandefrihet i dessa tider. DEN insndaren tror jag hrstammade delvis frn John Gustavssons vderkvarns-strider dr han under inga som helst omstndigheter ville diskutera yttrandefrihet i frhllande till sin och andras "nazist-jakt" men ocks faktiskt delvis frn denna trden som uppstod som en konsekvens utav "Malm-gate". I mina tankar just nu s skulle det mjligen kunna finnas tv "falanger" inom SD dr den ena anser att man kan offra yttrandefriheten nr det gller "nazister/hger-blabla-extremism/kritik mot Israel" och dr den andra falangen anser att inga avkall ska gras alls p yttrandefriheten (knner du eller ngon hr inne frresten till "interna diskussioner" ang "fallet Anna Hagwall" som indikerar en sdan uppdelning inom SD - rsterna p Avpixlat vid den tiden var ju nstan 50/50 vad jag minns??). EDIT: Tyvrr hittar jag just nu inte en artikel skriven utav en ultraliberal politiker dr denne menade att det enda undantaget frn yttrandefrihet och den annars grnslsa liberalismen r nazismen men jag ska frska mitt yttersta att leta reda p den fr den skulle passat in mycket bra i sammanhanget hr.

Jag tror att det gr att bevara och ven frstrka ren kristendom och framfr allt NORDISK kultur och samtidigt "distansera sig" till Israel och d ven sionismen (och hr ska jag ven lgga till USA som land som ofta fr ett absurt verdrivet fokus i svl MSM som i alternativmedia av div slag... ngot jag faktiskt str mig rejlt p nr fokuset och energin istllet borde lggas p Sverige). Man blir ju knappast antisemit i och med att man fjrmar sig frn i princip olsliga konflikter. "Israels sak r vr sak". r det? Jag menar... NR DISKUTERADES detta p en demokratisk niv som i t ex denna trden med referenser till bde relevanta bibelstycken och andra tunga argument? Man kan vnda p steken ocks s fr vi fram "den andra sidan". "Palestinas sak r vr sak". Jass? Och likadant hr... nr och var diskuterades detta p ett demokratiskt stt?

Avpixlat har ju varit extremt anti-muslimskt (och inte endast "kontrajihadistiskt"/anti-islamskt) s till den grad att jag ngra gnger under dess historia anmrkt p att vanliga muslimer fr ofrtjnt mycket skit vilket enligt min mening inte r rttvist ur mnsklig synvinkel. Under Avpixlats tid (hr rknar jag ven in SD till viss del) s har vldigt f konkreta frslag dykt upp ang HUR man ska bekmpa islam. Jag kanske ser p detta alltfr enkelt och naivt men att vrna och frstrka vr kultur och vrat kulturarv ser Jag som ETT mycket effektivt stt att i lngden mota bort islam frn tyngre pverkan p vrat samhlle. Det r VEN ett stt att mota bort andra krafter som vill lgga beslag p Sverige! KAN kristendomen gra en BRA comeback i Sverige? Fr mig som icke-troende agnostiker kan jag bara spekulera MEN jag tror faktiskt inte att viljan/nskan saknas i landet! Knner mnga som r "halv-kristna" dr det fr dessa handlar om en form utav "personlig trygghet genom kulturarvet" och ven en knsla utav sammanhang i existensen. Med RTT religisa ledare s ser jag att kristendomen mycket vl kan gra en bra comeback i Sverige. Just det... med RTT religisa ledare!
Citat:
Eller om de bara vill dlja sitt sionistiska frflutna (revidera sin egen historia), ta bort israelflaggan frn huvudsidan och fortstta vara kontrollerad opposition.

Jag tror att vi vid rsskiftet kan se var Samhllsnytt placerar sig eller r p vg ngonstans!

Jag har i denna post spekulerat en hel del i syfte att skicka ut bde signaler men ven hyfsat konkreta frslag/rd till Samhllsnytt (och d till viss del ven SD sklart). Dock bygger dessa rd och spekulationer p samtal jag har haft med personer inom eller nra den sk Sverigevnliga rrelsen!
Citera
2017-09-07, 21:17
Medlem
Aurvandil207s avatar
Jag fr d citera mig sjlv:

Citat:
Jag tror att vi vid rsskiftet kan se var Samhllsnytt placerar sig eller r p vg ngonstans!

Jag (med skerligen flera) kan konstatera redan nu att detta r samma gamla koncept men i en ny frpackning. D ska jag ter igen pongtera att jag faktiskt sg sjlva "startgonblicket" och upplgget fr Samhllsnytt som ngot positivt och ett visst hopp infann sig i mig. Jag ska ven pongtera att det fortfarande i kommentarsfltet finns mnniskor som jag stdjer fullt ut (och ven vissa skribenter... Bronco... du r INTE glmd i det stora sammanhanget hr!).

Vad som pgr p Samhllsnytt och ven pgick i slutfasen (enligt min mening) p Avpixlat r inget annat n en variant p ohederlig och hycklande 7-klverpolitik. Drmed ser jag Samhllsnytt som ngot utav ett steg BORT frn SD (eller r det s illa att det r SD som nrmar sig eller fljer Samhllsnytt). Det r frmst tv figurer som sysslar med vanlig men vl dold 7-klverpolitik (med ALLT vad det innebr). John Gustavsson och Jenny Piper. Jag tnker gra ett STORT undantag i min normala logiska tankegng. Jag presenterar inga bevis fr detta pstende i nulget. r folk s jvla dumma i huvudet att dom ej kan se vad som hnder 1) ute i landet 2) i alternativmedia (generellt)... s frtjnar dom heller ingen "gratis frklaring" frn MIG. Det finns ven ett annat syfte med att gra p detta sttet. Det finns MNGA som kan anklaga en fr att vara "x-ist" och dessa behver tydligen ALDRIG ngra bevis utan det rcker med att "peka finger"... s om dom kan agera p en s ologisk och tramsig niv och komma undan med det... s kan jag (och andra) det ocks... med all rtt.

Jag ska ven gra ett annat stort undantag och p ren magknsla och spekulation sga att det ligger en hund begraven i Kent Ekeroths "fyllenatt". Det br rimligen finnas en frklaring till varfr en hgt uppsatt person i SD en vardag mitt i natten super sig rejlt full och vimlar runt i stan (jag struntar i "offret" och en eventuell halv rfil... ovidkommande i spekulationen hr). Kent Ekeroth r en utav dom som jag uppskattat mest i SD (William Petzll r faktiskt ytterligare en... m han vila i frid) och jag undrar i detta sammanhang om han blivit utsatt fr ptryckningar och ven phopp frn "olika krafter" som velat styra hans utveckling i SD... jag undrar ocks om "ngon/ngra" faktiskt tog PI/Avpixlat ifrn honom d han inte levde upp till vissas "krav". Jag sjlv blir nmligen REJLT upprrd nr jag fr obalanserad eller ologisk kritik frn mina egna... etniska svenskar dvs. Det rkar faktiskt vara den strre anledningen till varfr JAG blev SHR engagerad i nationella frgor... en bunt jvla halvintellektuella pursvenskar kom till mig och sa vad jag skulle gra och inte gra... vad jag skulle rsta p och vad jag inte skulle rsta p och att jag dessutom skulle "akta mig" fr ngot phittat hot (som n idag kallas fr "frmlingsfientliga krafter och deras pverkan"). S... Kent Ekeroth... om du lser detta... signalera p ngot vettigt stt i framtiden vad som egentligen hnde i allt detta kring Avpixlat (eller inom SD!) fr den dr utekvllen kan ju i tiden rka vara ungefr samma tid som "projekt Samhllsnytt" pbrjades. Om du r utsatt fr ptryckningar "hemifrn" s a s (=Israel eller illasinnade sionistiska krafter ngon annanstans)... ge en hint om det ocks! Hrmed avslutar jag en synnerligen ovanlig form av spekulation... anser dock att det var vrt det... en hel del gnger har min magknsla faktiskt haft frvnansvrt rtt.

Jag sker INTE fljare... jag r ingen egentlig ledare i min personlighet och jag uppmanar hellre till genuin sjlvorganisation n ngot annat (jag har som bekant direkt-demokrati som ml och strvan i politiken). Alla mste sjlvstndigt avgra vad dom knner och tnker r rtt och fel i detta lget... jag tillter inte att ngon tnker T mig i detta livet... men grna MED mig! Jag respekterar ocks andras tankar och knslor... tills jag blir attackerad utav dom eller att dom stlls i min vg medvetet... i s fall flyttar jag p dessa. S jvla enkelt r det.

Jag verlmnar hrmed ordet till nsta person (som jag knner p mig ger sin unika bild av detta och som t om kan ge folk en bttre helhetsbild)!
Senast redigerad av Aurvandil207 2017-09-07 kl. 21:24.
Citera
2017-09-08, 23:56
Medlem
Bronco68s avatar
Hej Aurvandil207,

Tack fr att jag inte r glmd - hr i alla fall :-). Jag kommer i sinom tid att ge min bild p och terge mina tankar om vergngen frn Avpixlat till den nya sidan och varfr jag inte r krnikr dr lngre.

Hlsningar

Bronco

Citat:
Ursprungligen postat av Aurvandil207
Jag fr d citera mig sjlv:

Jag (med skerligen flera) kan konstatera redan nu att detta r samma gamla koncept men i en ny frpackning. D ska jag ter igen pongtera att jag faktiskt sg sjlva "startgonblicket" och upplgget fr Samhllsnytt som ngot positivt och ett visst hopp infann sig i mig. Jag ska ven pongtera att det fortfarande i kommentarsfltet finns mnniskor som jag stdjer fullt ut (och ven vissa skribenter... Bronco... du r INTE glmd i det stora sammanhanget hr!).

Vad som pgr p Samhllsnytt och ven pgick i slutfasen (enligt min mening) p Avpixlat r inget annat n en variant p ohederlig och hycklande 7-klverpolitik. Drmed ser jag Samhllsnytt som ngot utav ett steg BORT frn SD (eller r det s illa att det r SD som nrmar sig eller fljer Samhllsnytt). Det r frmst tv figurer som sysslar med vanlig men vl dold 7-klverpolitik (med ALLT vad det innebr). John Gustavsson och Jenny Piper. Jag tnker gra ett STORT undantag i min normala logiska tankegng. Jag presenterar inga bevis fr detta pstende i nulget. r folk s jvla dumma i huvudet att dom ej kan se vad som hnder 1) ute i landet 2) i alternativmedia (generellt)... s frtjnar dom heller ingen "gratis frklaring" frn MIG. Det finns ven ett annat syfte med att gra p detta sttet. Det finns MNGA som kan anklaga en fr att vara "x-ist" och dessa behver tydligen ALDRIG ngra bevis utan det rcker med att "peka finger"... s om dom kan agera p en s ologisk och tramsig niv och komma undan med det... s kan jag (och andra) det ocks... med all rtt.

Jag ska ven gra ett annat stort undantag och p ren magknsla och spekulation sga att det ligger en hund begraven i Kent Ekeroths "fyllenatt". Det br rimligen finnas en frklaring till varfr en hgt uppsatt person i SD en vardag mitt i natten super sig rejlt full och vimlar runt i stan (jag struntar i "offret" och en eventuell halv rfil... ovidkommande i spekulationen hr). Kent Ekeroth r en utav dom som jag uppskattat mest i SD (William Petzll r faktiskt ytterligare en... m han vila i frid) och jag undrar i detta sammanhang om han blivit utsatt fr ptryckningar och ven phopp frn "olika krafter" som velat styra hans utveckling i SD... jag undrar ocks om "ngon/ngra" faktiskt tog PI/Avpixlat ifrn honom d han inte levde upp till vissas "krav". Jag sjlv blir nmligen REJLT upprrd nr jag fr obalanserad eller ologisk kritik frn mina egna... etniska svenskar dvs. Det rkar faktiskt vara den strre anledningen till varfr JAG blev SHR engagerad i nationella frgor... en bunt jvla halvintellektuella pursvenskar kom till mig och sa vad jag skulle gra och inte gra... vad jag skulle rsta p och vad jag inte skulle rsta p och att jag dessutom skulle "akta mig" fr ngot phittat hot (som n idag kallas fr "frmlingsfientliga krafter och deras pverkan"). S... Kent Ekeroth... om du lser detta... signalera p ngot vettigt stt i framtiden vad som egentligen hnde i allt detta kring Avpixlat (eller inom SD!) fr den dr utekvllen kan ju i tiden rka vara ungefr samma tid som "projekt Samhllsnytt" pbrjades. Om du r utsatt fr ptryckningar "hemifrn" s a s (=Israel eller illasinnade sionistiska krafter ngon annanstans)... ge en hint om det ocks! Hrmed avslutar jag en synnerligen ovanlig form av spekulation... anser dock att det var vrt det... en hel del gnger har min magknsla faktiskt haft frvnansvrt rtt.

Jag sker INTE fljare... jag r ingen egentlig ledare i min personlighet och jag uppmanar hellre till genuin sjlvorganisation n ngot annat (jag har som bekant direkt-demokrati som ml och strvan i politiken). Alla mste sjlvstndigt avgra vad dom knner och tnker r rtt och fel i detta lget... jag tillter inte att ngon tnker T mig i detta livet... men grna MED mig! Jag respekterar ocks andras tankar och knslor... tills jag blir attackerad utav dom eller att dom stlls i min vg medvetet... i s fall flyttar jag p dessa. S jvla enkelt r det.

Jag verlmnar hrmed ordet till nsta person (som jag knner p mig ger sin unika bild av detta och som t om kan ge folk en bttre helhetsbild)!
Citera
2017-09-11, 15:52
Medlem
.
Citat:
Ursprungligen postat av Bronco68
Hej Aurvandil207,

Tack fr att jag inte r glmd - hr i alla fall :-). Jag kommer i sinom tid att ge min bild p och terge mina tankar om vergngen frn Avpixlat till den nya sidan och varfr jag inte r krnikr dr lngre.

Hlsningar

Bronco
Senast redigerad av inbox 2017-09-11 kl. 15:54.
Citera
2017-09-12, 15:42
Medlem
Aurvandil207s avatar
Ser med spnning fram emot det och din personliga analys utav situationen och valet du gjorde! Nr du skrivit den posten s ska jag antingen via PM eller hr i trden - kanske bda - frmedla ngot till dig som jag tnkt p sedan vi pratades vid hr i trden sist om en specifik sak (vi pratade om det ganska kort men du hade en ganska lng utlggning om det och jag la den p minnet fr det KAN bli en mycket viktig "faktor" i dessa tider och speciellt i framtiden fr Sverige).

Mvh
/
Aurvandil207

PS:

Nu minns jag inte ifall jag lagt ut min twitter hr men den r som fljer (och den r ppen fr alla - rtgg ker dock ut snabbt med ndalykten fre) - min twitter lutar t mer privat karaktr - lite om bl a vad som sker i mitt personliga liv men jag diskuterar ven politiska saker dr ocks:

aurvandil207 @online_alien

Citat:
Hej Aurvandil207,

Hlsningar

Bronco
Citera
2017-09-12, 16:21
Medlem
Bronco68s avatar
Jag terkommer i mnet. I dag har jag en krnika inne p Snaphanen som du grna fr ta del av och sprida vidare hr:

http://snaphanen.dk/2017/09/12/bronc...ka-sirensaang/

/Bronco

Citat:
Ser med spnning fram emot det och din personliga analys utav situationen och valet du gjorde! Nr du skrivit den posten s ska jag antingen via PM eller hr i trden - kanske bda - frmedla ngot till dig som jag tnkt p sedan vi pratades vid hr i trden sist om en specifik sak (vi pratade om det ganska kort men du hade en ganska lng utlggning om det och jag la den p minnet fr det KAN bli en mycket viktig "faktor" i dessa tider och speciellt i framtiden fr Sverige).

Mvh
/
Aurvandil207

PS:

Nu minns jag inte ifall jag lagt ut min twitter hr men den r som fljer (och den r ppen fr alla - rtgg ker dock ut snabbt med ndalykten fre) - min twitter lutar t mer privat karaktr - lite om bl a vad som sker i mitt personliga liv men jag diskuterar ven politiska saker dr ocks:

aurvandil207 @online_alien
Citera
2017-09-12, 16:37
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Jag terkommer i mnet. I dag har jag en krnika inne p Snaphanen som du grna fr ta del av och sprida vidare hr:

/Bronco

Tack. Vill minnas dina krnikor. Men de har plockats bort av Mats Dagerlind. Dremot r Jan Sjunnesson fortfarande kvar p Avpixlat/SamhllsNytt.

Vilka hllhakar kan Sjunne ha p Erik Almqvist och Mats Dagerlind?

Det r ju ingen hemlighet direkt att Sjunne uppfrt sig illa mot Erik Almqvist och SD i allmnhet.
Citera
2017-09-12, 23:58
Medlem
Aurvandil207s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Tack. Vill minnas dina krnikor. Men de har plockats bort av Mats Dagerlind. Dremot r Jan Sjunnesson fortfarande kvar p Avpixlat/SamhllsNytt.

Vilka hllhakar kan Sjunne ha p Erik Almqvist och Mats Dagerlind?

Det r ju ingen hemlighet direkt att Sjunne uppfrt sig illa mot Erik Almqvist och SD i allmnhet.

Jag mste ha missat detta med att Sjunnesson uppfrt sig illa mot Erik Almqvist? Kan du bidra med info om detta?

Ja... hr verkar finnas hllhakar som sagt!

PS:

Bronco: r p G att lsa din krnika p Snaphanen!
Citera
2017-09-13, 00:03
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Jag mste ha missat detta med att Sjunnesson uppfrt sig illa mot Erik Almqvist? Kan du bidra med info om detta?

Ja... hr verkar finnas hllhakar som sagt!

PS:

Bronco: r p G att lsa din krnika p Snaphanen!

Jan Sjunnesson backstabbade ju Erik Almqvist nr hen gick ut i Dagens Nyheter en sen fredag och berttade att han varit mlvakt - allts bara varit chefredaktr p papperet medans Erik Almqvist rattat SD:s partiblaska Samtiden. Samma vecka som Jan Sjunnesson hoppade av Samtiden s hade SD startat en personutredning. Jag tror Jan Sjunnessons "hemliga" dissidentfest spkade

Det r mnga som ftt hra hur Jan Sjunnesson beklagat sig ver att Erik Almqvist inte tillt Jan Sjunnesson att publicera sina alster direkt p Samtiden. Sanningen r ju den att Sjunnesson skriver som en krka. Ingen kan publicera hans grejer utan kraftiga redigeringar.
Citera
2017-09-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
terigen bevisas den lilla ljusskygga folkgruppens makt ver samhllet. Israelkramaren John Gustavsson beskriver det sjlv i sin frsvarskrnika.

http://avpixlat.info/2017/04/22/till-judarnas-forsvar/

Att cirka 20 000 ur denna folkgrupp i princip nrsom kan ga en medial och politisk debatt r ganska talande. Det r inte direkt som att Sveriges 180 000 sportskyttar har srskilt mycket att sga till om nr det kommer till lagstiftning eller regelverk, trots att de r 9x fler.

Judarna som personer gr inget vsen av sig, det r oftast de som r utsedda av regeringen i Israel som driver opinion.
T.ex. Israels ambassadr skriver ofta p olika debattforum i liberala tidningar, bl.a. i Nerikes Allehanda.
Citera
2017-09-13, 19:36
Medlem
Aurvandil207s avatar
Citat:

/Bronco

Helt suvern krnika, Bronco!!! Sprider den vidare via twitter och Samhllsnytt!

Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jan Sjunnesson backstabbade ju Erik Almqvist nr hen gick ut i Dagens Nyheter en sen fredag och berttade att han varit mlvakt - allts bara varit chefredaktr p papperet medans Erik Almqvist rattat SD:s partiblaska Samtiden. Samma vecka som Jan Sjunnesson hoppade av Samtiden s hade SD startat en personutredning. Jag tror Jan Sjunnessons "hemliga" dissidentfest spkade

Det r mnga som ftt hra hur Jan Sjunnesson beklagat sig ver att Erik Almqvist inte tillt Jan Sjunnesson att publicera sina alster direkt p Samtiden. Sanningen r ju den att Sjunnesson skriver som en krka. Ingen kan publicera hans grejer utan kraftiga redigeringar.

Jsses... jag minns LITE av detta nu nr du skriver och frklarar ingende.. vilket vuxen-drama (som verkar vara Sjunnessons verk nstan uteslutande... mannen r ju fr fasen inte ens frmgen att svara p en eller flera ytterst enkla men omfattande frgor utan kommer med rena dagis-svaren istllet som, "mm, "jo", "det var inte s", "ls texten igen", "mina kllor har rtt d dom sa det till mig", "jaha", foliehatten r p hr", "lgg ner!"... osv osv osv. Jag frgade honom p twitter igr om en kommentar i en tweet inte lt extremt ironisk d han han bara kopierat titeln p artikeln han retweetade (blev liksom ett ironiskt och komiskt syftningsfel d det lt som om han sjlv hll med artikeln nr han INTE gjorde det, LOL)... men jag, "den mest vilde och totalt galne nazisten enligt Hjon Gustavsson", bemttes endast av strsta mjliga tyyyystnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in