Citat:
Ursprungligen postat av
zetax
Det tyder framför allt på att du inte är en bra älskare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inthemove
Jobbigt att du inte är så attraktiv i hennes ögon. Men svaret på din fråga är nej. Jag ger er ett halvår högt räknat, men du kommer att kunna behålla ditt jobb och facebook.
Män som antyder att andra män är otillräckliga därför att deras egna hustrur inte tycker att sexlivet är fantastiskt hela tiden, och att det skulle vara en rimlig orsak för skilsmässa... jag vet inte ens vad som är fel på er, men något allvarligt är det definitivt.
persona.von.grata sätter faktiskt fingret på något högst väsentligt: kvinnor säger inte alltid "ja" till sex. Praktiskt taget alla män har ibland fått ett "nja", "jag har huvudvärk" eller rentav ett "nej" som man haft på känn att kvinnan egentligen inte menat, och det är ett normalt beteende för män att "tuta och köra" så länge man inte får ett tydligt "NEJ". Så är det bara, och den som säger något annat är antingen en förbannad hycklare eller har ringa erfarenhet av kvinnor.
Detta faktum avslöjar ju att hela grejen med "samtyckeslagstiftning" är att man gör helt vanliga svenska män till "våldtäktsmän" -- män som aldrig ens hade tänkt tanken att med våld tvinga sig på en kvinna som gråter, skriker och gör allvarligt menat motstånd, med andra ord att begå en riktig våldtäkt så som ordet historiskt har förståtts.
Konspirationsteoretikern i mig påstår att detta är själva avsikten. PK-narrativet säger att svenska män är i stort sett lika våldtäktsbenägna som blattar och negrer, vilket är ren lögnpropaganda om vi pratar om riktiga våldtäkter. Deras bästa chans är därför att införa ett våldtäktsbegrepp som mer eller mindre gör alla män till våldtäktsmän, vilket suddar ut skillnaderna och gör deras lögner till "sanning" på samma sätt som nyspråket i Orwells
1984 gör Partiets lögner "sanna" så till vida att det saknas språkliga verktyg för att diskutera skillnaderna.
Vad icke-konspirationsteoretikern i mig säger är att Sverige helt enkelt blivit ett jävla dårhus och att det vore bäst att flytta snarast möjligt.