Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Ja en så ung och tränad person dör bara inte i en hjärtinfarkt sådär.

Jo, tyvärr händer det.
Citera
2017-12-16, 10:45
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
2013 dog 90 505 personer i Sverige av hjärt och kärlsjukdomar.
Så hans statistik var väl inte så off? 😁

http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/...-karlsjukdomar
Ta istället fram statistik på hur sannolikt det är att en frisk, lugn och harmonisk 33-åring dör av hjärtinfarkt.

De siffror du refererar till avser till största delen åldringar, överfeta, kedjerökande, stress-skadade eller allmänt sjukliga individer.
Citera
2017-12-16, 10:46
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja, jag tycker nog inte att han bara "ser trött ut", men jag vet inte vad klockan var när han spelade in videon, ej heller hans sömnstatus. Pigg ser han i alla fall inte ut, och det är väl inte uteslutet att han käkade förskrivna, eller icke-förskrivna, smärtstillande och/eller annat?

Hur ser man ut om man inte bara ser trött ut? du tror du ser något med pupillerna. haha. Du måste vara extremt familjär med honom ifall du kan urskilja det så bra, har ni levt ihop?

fan trött eller to.m halvt nerknarkad ser man ju ut var och varannan kväll, speciellt om natten innan var sådär att man bara fick en 3 timmars sömn, ögonen står nästan i kors då.
Citera
2017-12-16, 10:47
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrancemanNorth
Jo, tyvärr händer det.
Ja, men har du någon siffra på hur vanligt det är?

Oavsett vilket ser jag fram mot obduktionsprotokollet.
Citera
2017-12-16, 10:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langnasa
Hur ser man ut om man inte bara ser trött ut? du tror du ser något med pupillerna. haha. Du måste vara extremt familjär med honom ifall du kan urskilja det så bra, har ni levt ihop?

fan trött eller to.m halvt nerknarkad ser man ju ut var och varannan kväll, speciellt om natten innan var sådär att man bara fick en 3 timmars sömn, ögonen står nästan i kors då.
Missförstå mig inte, jag tycker att de långsamma blinkningarna och de halvslutna ögonen skulle kunna vittna om "kemi i kroppen", men jag vet ju inte hur han brukade se ut. Det måste gå att bolla två, eller flera, alternativ samtidigt...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-12-16 kl. 10:52.
Citera
2017-12-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Sannolikheten för att en 33 åring dör av hjärtinfarkt 1/4869.

Sannolikheten för att en förnärmad och trängd psykopatisk multimiljonär gör sig av med den som hotar honom 1/3.

Jag vet inte var din statistik är hämtad ifrån. Men förmodligen har du inte hämtat statistik som baseras på hans riskgrupp med hjärtproblem och stress-trauman.
Citera
2017-12-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Ta istället fram statistik på hur sannolikt det är att en frisk, lugn och harmonisk 33-åring dör av hjärtinfarkt.

De siffror du refererar till avser till största delen åldringar, överfeta, kedjerökande, stress-skadade eller allmänt sjukliga individer.

Nu var det mer som ett skämt mot ett tidigare inlägg som jag postade "statistiken".

Meeen för den som vill läsa...

http://www.socialstyrelsen.se/publik...017/2017-10-23

Dock så är rapporten inte riktigt relevant i denna tråd. Men sitter på mobilen och ursäkterna haglar...
Citera
Medlem
Dammigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Synd!
Använde han droger?
Nej. Han använde mikrofon, kamera och sin röst (röst på skånska som är krångligt)
Ganska uppenbart att han blev mördad då han hade den dåliga egenskapen att berätta vad som händer, försöka besöka Arslet Assberg och därvid bli hotad och hotet verkställdes. Inget konstigt med det. Gilla EXPO annars dör du.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaldr
När någon dör plötsligt utan synlig anledning så ska dödsorsaken självklart avgöras genom obducering. Att man direkt säger hjärtinfarkt visar klart vad som hänt: Efter fullgjort uppdrag meddelar Mossad säpo vad som ska stå i obduktionsprotokollet och där blir någon så nervös av att höra från sina mäktiga herrar att han av misstag läcker ut "dödsorsaken" i förtid. Case closed, mossad job, no ifs or buts!
Vem är källan till "hjärtinfarkt" ? Hur snabbt kom uppgiften ?
Citera
2017-12-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaldr
När någon dör plötsligt utan synlig anledning så ska dödsorsaken självklart avgöras genom obducering. Att man direkt säger hjärtinfarkt visar klart vad som hänt: Efter fullgjort uppdrag meddelar Mossad säpo vad som ska stå i obduktionsprotokollet och där blir någon så nervös av att höra från sina mäktiga herrar att han av misstag läcker ut "dödsorsaken" i förtid. Case closed, mossad job, no ifs or buts!

Ingen som sagt att det ÄR en hjärtinfarkt utan en MISSTÄNKT hjärtinfarkt.
Är du en sådan där stolle som gått livets hårda skola och aldrig fått lära dig att läsa?
Citera
2017-12-16, 10:54
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrancemanNorth
Jo, tyvärr händer det.
Här kan du se en klar och tydlig bild av att det är att betrakta som extremt ovanligt att en frisk och lugn 33-åring dör i hjärtinfarkt eller stroke, även om det kan hända:
http://lakartidningen.se/Klinik-och-...-eller-stroke/
Citera
2017-12-16, 10:54
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanligtNamn
Vilket otroligt sammanträffande.

Kan det vara så att pennornas och talets tid är över i Sverige, och våldet är på väg? Jag tror "etablissemanget" var lite för självsäkra.

Förhoppningsvis blir alldeles för många människor alldeles för arga.
Så är det givetvis, judemaffian mördade Folke Bernadotte en gång i tiden som om det inte vore några konstigheter (trots att han räddade en massa judar från koncentrationsläger), vad är en pissluffarpalestinier i jämförelse med den folkliga Folke? Speciellt idag när det är betydligt lättare att mörda någon utan att lämna några spår, och få det att se helt naturligt ut också.

Bechir Rabani blev bara 33 år, han var inte överviktig, inte heller var han särskilt muskulös, så fetma och anabola steroider som kan ha orsakat hans påstådda hjärtattack, är uteslutna orsaker. Kanske undvek Bechir fytosterolberikat smör, och kanske åt han 20 kokta ägg om dagen, men hjärtattack i den här åldern och så lägligt strax efter man kritiserar judemaffian, det känns som mer än ett sammanträffande.

Vissa i tråden har anklagat honom för att ha varit "knarkare", men cannabis dör man inte av. Sylvester Stallone's son dog för några år sedan av hjärtproblem, 36 år gammal. Han var inte smällfet men han åt dåligt, var kedjerökare osv. Så visst, man kan dö av hjärtproblem i 30 års åldern om man lever ohälsosamt, men det är nog ganska ovanligt.

Personligen lutar jag åt att Bechir blev mördad.

Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Bechir var en obetydlig pajas som enbart hade åhörare från foliehattar med fel antal kromosomer.
Att han skulle vara något sorts hot är att blåsa upp honom till höjder som han aldrig kunde levde upp till.
Alltid tragiskt när någon dör men han var en obetydligt individ som inte tillförde samhället något.
Han kommer vara bortglömd lika fort som han dök upp.
Att Bechir Rabani inte var någon intellektuell gigant fattar väl vi också. Det finns också betydligt kändare och rejält tyngre judekritiker än Bechir Rabani.

Dessutom är det ju när man fortfarande är okänd som det är enklare att bli mördad; hade Bechir blivit lika stor som säg, Alex Jones, då hade det varit betydligt svårare att göra sig av med honom (det är inte svårt att mörda Alex Jones idag heller, men hans fans hade varit ett betydligt större problem än ifall Jones vore lika obskyr som Rabani).

Personligen är jag inte direkt förtjust i palestinier eller andra muslimer, men bara för att Bechir inte hade något stort socialt inflytande, så förtjänade han inte att mördas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in