Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 09:38
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, 4chan är världskända för att vara totalt rationella.

Vi vet inget om hur Rabani levde sitt liv. Om han till exempel har släkt med hjärtproblem, eller för den delen helt enkelt missbrukat kan bringa fram en hjärtattack. Ja, även vid trettiotre. Några andra har även noterat att han inte såg helt frisk ut i sina sista videor - såklart kan folk överanalysera sådant i efterhand men det är inte helt irrelevant.
Plötsligt blev det väldigt populärt att förtala Bechir som en missbrukare. Beviset man lyckats frammana är alltså att han en gång för flera år sedan rökte cannabisknark i Köpenhamn. Känns stabilt.
Citera
2017-12-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Din poäng är vad?

Ja pga hjärtfel och överansträngning, inte pga att de är en nagel i ögat på makteliten. Vad vill du ha sagt?

Min poäng va att oavsett om man är vältränad eller liknande så kan märkligare dödsfall inträffa! Vad vill du själv ha sagt?! Jag säger inte emot din teori heller men förbehåller mig från att göra en vetenskaplig bedömning innan faktan ligger på bordet! (Var den nu ska komma ifrån)!
Senast redigerad av SonVolt 2017-12-17 kl. 09:54.
Citera
2017-12-17, 09:53
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oelek
Om Aschberg klanen nu är så farliga varför har man då skonat bloggaren coruptio Ratko Zindovic som Aschberg bla jagade i Trolljägarna?
Eller fick man till sist tyst på Coruptio?
Det mesta jag hittar på nätet om Coruptio är från 2014.

http://blog.zaramis.se/2014/12/03/bl...ipen-av-polis/

Sen förstår inte jag hur mordet i såna fall ska ha gått till om hustrun dessutom var hemma?

Det finns inga uppgifter om att hans sambo var hemma. Men om någon har det så får det gärna presenteras i tråden
Citera
2017-12-17, 09:55
Medlem
motarbetars avatar
Florerar ett filmklipp på FB där Bechir skämtar om att han vill har en stor begravning efter att han släppt videon om Robert Aschberg.

Ödets ironi?
Citera
2017-12-17, 10:00
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Nä det tror jag inte heller, inte ens ett ouppklarat mordfall utan avskrivet som "naturliga orsaker".

Nu är det nog försent vid det här laget att beslagta Arslebergs dator och telefon.
Citera
2017-12-17, 10:03
Medlem
yandaxs avatar
Denna tråd är ju helt fantastisk att följa.

En snubbe släpper en nonsensvideo om Aschberg innehållandes en hel hög med absurda konspirationsteorier, som ingen vettig människa kan ta på det minsta allvar.

Någon dag senare dör samma snubbe tragiskt, och foliehattarna går bananas och är helt övertygade om att han blivit mördad.

Jävlar i mig vad "makteliten" måste ha mycket att göra om dagarna om de skulle behöva mörda alla som lägger upp en konspirationsvideo på Youtube. Att ens tro att denna "maktelit" skulle ha någon som helst intresse av denna video visar ju tydligt att alla hästar inte står i stallet.
Citera
2017-12-17, 10:03
Medlem
Pantheraduss avatar
Hmmm.. Mystiskt är det att han "Bechir Rabani" dog precis innan hans granskning skulle publiceras...?
Sen så tänker jag på hur Yassir Arafat dog av en hjärnblödning, bara sådär...
Nåväl, sannolikheten för hjärtinfarkt är mycket låg... Sannolikheten för hjärtfel klart högre, och om han var stressad, så ja.
Men obduktionen borde visa om så är fallet, jag hoppas att obduktionen görs "oberoende", och att det finns de som granskar under tiden den är gjord.
Skall bli intressant vad den kommer fram till, visst det kan vara hjärtfel, hjärtinfarkt tror jag är osannolikt.
Han skulle även avslöja att Facebook i Sverige är partisk... verkar bättre att övergå till VK.
Jag hoppas vi får klarhet i det hela....
Citera
2017-12-17, 10:04
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Florerar ett filmklipp på FB där Bechir skämtar om att han vill har en stor begravning efter att han släppt videon om Robert Aschberg.

Ödets ironi?
Länk?
Citera
2017-12-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar

Ödets ironi?

Ligger upplagd på Tyko Göteborg vk-sida. Filmat på Ingrid Carlqvist och Daniel Frändelövs julfest i Göteborg förra helgen.
Citera
2017-12-17, 10:07
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Länk?

https://www.facebook.com/tyko.lindqv...18722871569914 Tror man måste va inloggad för att kunna kolla på klippet.
Citera
2017-12-17, 10:08
Medlem
batakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Nä det tror jag inte heller, inte ens ett ouppklarat mordfall utan avskrivet som "naturliga orsaker".
Sannolikt blir det så. Men det ska bli intressant att se på hur stort intresse polisen visar för de här konspirationsteorierna. P.g.a. hans unga ålder kommer han antagligen att obduceras i vilket fall som.
Citera
2017-12-17, 10:20
Medlem
"En autoinjektor med Kaliumklorid så är "hjärtinfarkten" ett faktum. De lär inte leta efter ett nålstick någonstans på ryggen eller annan lämplig plats. En smidig bump i trängseln i tunnelbanan så har de eliminerat hotet"

Meningsmotståndare eller andra "hot" brukar försvinna på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in