Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Egor Putilov, fd asylhandläggare vid Migrationsverket, journalist, reporter på Samhällsnytt OCH GOD VÄN TILL Bechir
@EgorPutilov på twitter
https://twitter.com/EgorPutilov/stat...904421376?s=17
Skriver:
"Två veckor före sin död kontaktade Rabani mig på facebook: han fick en varning från en kontakt inom "säk" om att han ska "vara försiktig" och att han kartläggs. Han trodde att syftet var att gräva fram skit på honom. Så här ser fb-chatten med honom ut just nu:"
Se bild.

Obs att eftersom Facebook Sverige i samarbete med Wise Group RADERADE hela Bechirs Facebook så finns Bechirs svar inte kvar. Något som normalt inte händer om kontot är t ex låst. Här har alltså Facebook raderat ALLT.
Kontentan var att Bechir hade fått en varning att "var försiktig".

Vet man med säkerhet facebook tagit bort hans konton?
Det är ingen som gjort det från hans dator?
När dog han? När togs kontona bort?
På filmen där han säger jag ska ha en stor begravning när det kommer på tal hur mäktig Aschberg är hade väl kontona redan raderats alltså en vecka före mordet?

Varför står det ingenting om detta Dödsfall i media?
Styr Aschberg hela Media Världen? I såna fall borde Aschberg vara mäktigare än Kungen.
Den här kungaskandalen när en jugoslav pressar kungen om bilder tänkte jag på det gick ju läsa en hel del om i media medans detta med Bechir inte går att läsa ett skit om.
Citera
2017-12-17, 15:59
Medlem
Läste att Bechir var aktiv på Twitter under pseudonym, någon som vet vilket hans konto var?
Citera
2017-12-17, 15:59
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Muslimsk, fast varken Shia eller Sunni. Han kallade sig bara "en helt vanlig muslim" då han tyckte att alla andra muslimer hade förlorat sin väg och egentligen inte var riktiga muslimer längre eftersom de bryter mot så många av koranens påbud i vardagslivet..
Hmm. Jag blir alltid lite frågande när begreppet "vanlig muslim" används för att beskriva muslimers religiösa tro. Efter att ha läst lite om Bechirs bakgrund känns den mer sekulärt Islamisk snarare än bokstavstroende. Med en mycket större gnutta politisk medvetenhet än det vanliga jihadtramset. Inte svårt att se hur judar likt Aschberg kan triggas ända in i djupet av honom.
Senast redigerad av skillnad 2017-12-17 kl. 16:03.
Citera
2017-12-17, 16:08
Medlem
Voodooprastens avatar
Anordnas tydligen minnesstunder i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Malmö just i denna stund. Någon som är där och deltar som vill återge hur det var samt antal medverkande?
Citera
2017-12-17, 16:10
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp
Varför ska tidningarna skriva om en tomte som är mest känd inom extremhögern?

Därför att de skrev spaltkilometer om Showan Shattack. En helt okänd tomte mest känd i extremvänstern. Man diktade sägner om hur han utsatts för mordförsök, värre än de som cirkulerar men inte på obskyra forum utan på prime-plats i media.
Citera
2017-12-17, 16:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
tror du jag skulle berättat det för någon som enbart vill smutsakasta en död man? Du gör ju allt för att spotta på de döda. hittar på att du själv har blivit drabbad och skit, sedan skriver du i pm att jag ska passa mig och skit. får du betalt för detta eller?

detta var inte hjärtattack och bechir tog inga droger. vet inte vad dina länkar har med dettaatt göra

Haha! Jag har inte PM:at dig. Varför ljuger du? Förstår du inte din trovärdighet blir till noll om du håller på så här?

Om du vet svaret på Bechirs död så skulle jag uppskatta om du talade om det.
Citera
2017-12-17, 16:21
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Tack, det styrker min teori om att han dog av utmattning/stress (som kan leda till brustna blodkärl i hjärnan och orsaka omedelbar död).

Plötsliga dödliga hjärtrytmrubbningar vid stress förekommer hos till det yttre friska unga personer, om än inte så vanligt. Jovan Rajs har forskat kring det
http://docplayer.se/3405906-Arbetsre...-dodsfall.html

Brustna blodkärl i hjärnan har jag inte hört talas om. Har du några källor på att det förekommer?
Citera
2017-12-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
SÅ VARFÖR KOMMER DU MED DINA SKITARTIKLAR DÅ OM HJÄRTATTACKAR?
Vi vet inte sa du ja men då så!! sluta snacka om hjärtattackerkk som ingen frisk människa tror på, du har suttit och ljugit nu i 30 sidor om att du vet att personen fick hjärtattack, jag kan lova dig att jag vet 10 gånger mer i detta fallet och det var inte hjärtat.

okej?
Du vet inte ett skit. Du är en billig konspirationsblatte. Berätta om de 10 gånger mer du vet än oss andra.
Har du medicinsk utbildning?
Svårt att tro då du inte ens behärskar svenska språket korrekt.
Citera
2017-12-17, 16:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Det kan vara en inflammation i tånageln med? vi kan spekulera om 1000-tals olika dödsorsaker. Det människor tycker är skumt är just sammanträffandet och tiden han dör vid.

Det finns människor som vittnat att de talat med han vid 22.00 tiden samma natt som han dog bland annat.

Det blir ju bara skumt om man tror att Aschbergs skulle gå bananas helt plötsligt över något som varit allmänt känt i många år. Bechir var varken den förste eller siste som pratat om släkten Aschbergs handel och vandel.
Citera
2017-12-17, 16:38
Medlem
Trolltestets avatar
Borde inte familjen ha postat en dödsruna nånstans by now förresten?

Nån som kollat igenom lokaltidningar efter detta?
Citera
2017-12-17, 16:39
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Haha! Jag har inte PM:at dig. Varför ljuger du? Förstår du inte din trovärdighet blir till noll om du håller på så här?

Om du vet svaret på Bechirs död så skulle jag uppskatta om du talade om det.

"du ska vara tyst" så skrev du till mig. Men jag är inte en feg jävel så följer såklart inte det, det är så jävla skumt att du skriver det ens.

Det sägs att minnesstunder hålls överallt i landet just nu, inte ensn det sänder media. massor av människor i Helsingborg som sörjer
Citera
2017-12-17, 16:39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Borde inte familjen ha postat en dödsruna nånstans by now förresten?

Nån som kollat igenom lokaltidningar efter detta?

Brukar väl ta nån vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in