Citat:
Egor Putilov, fd asylhandläggare vid Migrationsverket, journalist, reporter på Samhällsnytt OCH GOD VÄN TILL Bechir
@EgorPutilov på twitter
https://twitter.com/EgorPutilov/stat...904421376?s=17
Skriver:
"Två veckor före sin död kontaktade Rabani mig på facebook: han fick en varning från en kontakt inom "säk" om att han ska "vara försiktig" och att han kartläggs. Han trodde att syftet var att gräva fram skit på honom. Så här ser fb-chatten med honom ut just nu:"
Se bild.
Obs att eftersom Facebook Sverige i samarbete med Wise Group RADERADE hela Bechirs Facebook så finns Bechirs svar inte kvar. Något som normalt inte händer om kontot är t ex låst. Här har alltså Facebook raderat ALLT.
Kontentan var att Bechir hade fått en varning att "var försiktig".
@EgorPutilov på twitter
https://twitter.com/EgorPutilov/stat...904421376?s=17
Skriver:
"Två veckor före sin död kontaktade Rabani mig på facebook: han fick en varning från en kontakt inom "säk" om att han ska "vara försiktig" och att han kartläggs. Han trodde att syftet var att gräva fram skit på honom. Så här ser fb-chatten med honom ut just nu:"
Se bild.
Obs att eftersom Facebook Sverige i samarbete med Wise Group RADERADE hela Bechirs Facebook så finns Bechirs svar inte kvar. Något som normalt inte händer om kontot är t ex låst. Här har alltså Facebook raderat ALLT.
Kontentan var att Bechir hade fått en varning att "var försiktig".
Vet man med säkerhet facebook tagit bort hans konton?
Det är ingen som gjort det från hans dator?
När dog han? När togs kontona bort?
På filmen där han säger jag ska ha en stor begravning när det kommer på tal hur mäktig Aschberg är hade väl kontona redan raderats alltså en vecka före mordet?
Varför står det ingenting om detta Dödsfall i media?
Styr Aschberg hela Media Världen? I såna fall borde Aschberg vara mäktigare än Kungen.
Den här kungaskandalen när en jugoslav pressar kungen om bilder tänkte jag på det gick ju läsa en hel del om i media medans detta med Bechir inte går att läsa ett skit om.