Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Kom tillbaka när du har bevis att Bechir inte mördats. Bevis från obducenter i Sverige är inte godtagbart ur bevishänseende då det rör sig om "jävsliknande" förhållanden. Det kräver en obduktion utomlands av opartiska rättsläkare.
Du är väl säkert en sådan inavlad byfåne som även tror Assange våldtog två kvinnor för att judisk media skrivit så.
Hahaha...underhållande när du anklagar folk för att vara "samhall" eller som här "inavlad byfåne", trots att du med stor sannolikhet själv antagligen aldrig passerade grundskolan alternativt gymnasiet. Arbetslös, sjukskriven eller enklare jobb?
Sen snor du mitt eget användande av "jäv", efter att jag kapade fötterna på dig när du hade yrat om att Säpo har egna obducenter. Det är just därför vi har Rättsmedicinalverket som hanterar dylika frågor och är en egen myndighet. Sen om man är helt uppe i det blå som du är, så kan man ju lika gärna bygga vidare på konspirationen. Hahaha..."obduktion utomlands av opartiska rättsläkare". Med din schizofrena världsbild, vad är det som säger att rättsläkare skulle vara opartiska bara för att de arbetade i andra länder? Du vet...nätverket går ju oerhört djuuupt.
Fascinerande hur du även totalt ologiskt går från påståendet att Säpo har egna rättsläkare, till att det måste vara oberoende utrikes rättsläkare som bedriver en obduktion.
Det finns väl för helvete inte ett enda seriöst land som anlitar utrikes rättsläkare?
Sist men inte minst, det är ju DU som hävdar (utom någon egentlig grund) att Bechir Rabani blev mördad. Grunduppgifterna är ju fortfarande naturlig död via hjärtinfarkt. Nu är förvisso inte det här en rättssal (tack för det!), men där brukar man i regel säga att det är den som hävdar något som har bevisbördan. Så varsågod, kom fram med sakliga argument. Detta innebär att du INTE använder dig av alla tokerier du har sett "agentserier" osv., utan faktiska logiska resonemang.
Din retorik just nu skiljer sig på fullaste allvar inte särskilt mycket från att jag t ex. skulle påstå att hela jorden är infiltrerade av aliens.