Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-18, 15:09
Medlem
Hur exakt tror ni det gick till när han mördades? Har någon plingat på, han öppnar och får en spruta i sig direkt eller finns det folk som har nycklarna till alla bostäder, låste upp och gav honom sprutan? Filmen måste ju finnas på hans dator, kan dom röra den utan att åka dit tro? Fingeravtryck o.s.v. Finns det inget vittne till händelsen? Tror han kan ha öppnat dörren i tron att det var aschberg då aschberg sagt att han ska kartlägga och hembesöka rabani. Men än vet vi ingenting, bara spekulationer. Jag för egen del finner det dock lite konstigt att man dör timmar efter man annonserar del2 av aschberg-dokumentären.
Citera
2017-12-18, 15:10
Medlem
Jarvsofakss avatar
Aschberg skulle alltså beställt ett mord på någon som publicerar mobilklipp med information de flesta redan känner till?
Citera
2017-12-18, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
idiot

min farmor stod på liknande sidor i veckor om det inte var månader efter att hon hade dött.

jag har fått bekräftelse om dödsfallet från officiella källor
jo verkligen, det har du skrivit i var och vartannat inlägg de senaste dagarna, men fortfarande har du inte lyckats få tag på några bildbevis på den "mördade" snubben. Be din "officiella källor" om detta tack, annars kan du bara knipa igen.

han lever enligt MINA officiella källor.
Senast redigerad av deman 2017-12-18 kl. 15:19.
Citera
2017-12-18, 15:20
Medlem
Citat:
idiot

min farmor stod på liknande sidor i veckor om det inte var månader efter att hon hade dött.

jag har fått bekräftelse om dödsfallet från officiella källor

Kan du länka till en folkbokföringssida som visar att araben är död?
Citera
2017-12-18, 15:20
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
jo verkligen, det har du i var och vartannat inlägg de senaste dagarna, men fortfarande har du inte lyckats få tag på några bildbevis på den "mördade" snubben. Be din "officiella källor" om detta tack, annars kan du bara knipa igen.

han lever enligt MINA officiella källor.
Har han en tagit en välregisserad semester i Sverige eller utomlands?
Citera
2017-12-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Aschberg skulle alltså beställt ett mord på någon som publicerar mobilklipp med information de flesta redan känner till?

Ja du har sett vad han skulle publicera under eftermiddagen dagen han blev mördad? berätta vad det handlade om.
Citera
2017-12-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Kom tillbaka när du har bevis att Bechir inte mördats. Bevis från obducenter i Sverige är inte godtagbart ur bevishänseende då det rör sig om "jävsliknande" förhållanden. Det kräver en obduktion utomlands av opartiska rättsläkare.
Du är väl säkert en sådan inavlad byfåne som även tror Assange våldtog två kvinnor för att judisk media skrivit så.

Hahaha...underhållande när du anklagar folk för att vara "samhall" eller som här "inavlad byfåne", trots att du med stor sannolikhet själv antagligen aldrig passerade grundskolan alternativt gymnasiet. Arbetslös, sjukskriven eller enklare jobb?

Sen snor du mitt eget användande av "jäv", efter att jag kapade fötterna på dig när du hade yrat om att Säpo har egna obducenter. Det är just därför vi har Rättsmedicinalverket som hanterar dylika frågor och är en egen myndighet. Sen om man är helt uppe i det blå som du är, så kan man ju lika gärna bygga vidare på konspirationen. Hahaha..."obduktion utomlands av opartiska rättsläkare". Med din schizofrena världsbild, vad är det som säger att rättsläkare skulle vara opartiska bara för att de arbetade i andra länder? Du vet...nätverket går ju oerhört djuuupt.

Fascinerande hur du även totalt ologiskt går från påståendet att Säpo har egna rättsläkare, till att det måste vara oberoende utrikes rättsläkare som bedriver en obduktion.

Det finns väl för helvete inte ett enda seriöst land som anlitar utrikes rättsläkare?

Sist men inte minst, det är ju DU som hävdar (utom någon egentlig grund) att Bechir Rabani blev mördad. Grunduppgifterna är ju fortfarande naturlig död via hjärtinfarkt. Nu är förvisso inte det här en rättssal (tack för det!), men där brukar man i regel säga att det är den som hävdar något som har bevisbördan. Så varsågod, kom fram med sakliga argument. Detta innebär att du INTE använder dig av alla tokerier du har sett "agentserier" osv., utan faktiska logiska resonemang.

Din retorik just nu skiljer sig på fullaste allvar inte särskilt mycket från att jag t ex. skulle påstå att hela jorden är infiltrerade av aliens.
Citera
2017-12-18, 15:29
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Kan du länka till en folkbokföringssida som visar att araben är död?

men fatta idiot att man åker inte in som död på de skitsidorna, de betyder ungefär ingenting att man står som död eller vad du kallar det på birthday. hahaha en sida som inte ens har med alla personer

till dig och idioten ovan dig nej jag länkar inte bildbevis... idioter
Citera
2017-12-18, 15:33
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Ja du har sett vad han skulle publicera under eftermiddagen dagen han blev mördad? berätta vad det handlade om.

Nej, det vet jag inte. Vad skulle han publicera?
Citera
2017-12-18, 15:49
Medlem
Citat:
men fatta idiot att man åker inte in som död på de skitsidorna, de betyder ungefär ingenting att man står som död eller vad du kallar det på birthday. hahaha en sida som inte ens har med alla personer

Du har således inget bevis för att araben är död.
Epitetet "idiot" har du uppenbarligen lärt dig på SFI och använder det i nästan varje mening. Grattis!
Citera
2017-12-18, 15:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Du måste registeras som död hos folkbokföringen för att kunna bli klassad som död av staten, det är inte någon sida utan det är det statliga organet som sköter personnummer osv.
Citera
2017-12-18, 15:56
Medlem
superkukens avatar
Vilken jävla tråd...

Aschberg/Soros skickar lönnmördare på snubben
CIA och frusna giftpilar
Hemliga gifter som är omöjliga att spåra
Osv...

Ja jävlar, här snurrar det friskt.
Foliepappersfabrikerna måste gå på högvarv i dessa tider...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in