Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-19, 19:18
Medlem
Skärmdumpar från hans FB-sida säger en annan sak och det kan inte foliehattar som du bortförklara.
Citera
2017-12-19, 19:19
Medlem
att han länkade till vissa sidor och annat kan vara sant, men då jag inte kan se det på hans facebook litar jag inte riktigt på att han har postat det, men jag vill inte bli dömd till rasist, facist eller kommunist bara för att jag tillåter någon annan att komma till tals. så därför väljer jag att hellre fria än fälla.

Sedan är han död så då är det ännu viktigare att man friar än fäller. då han inte kan försvara sig och facebook har tagit bort hans texter och då är det bara expo och deras smutsiga metoder kvar ska vi lita på dem hahah tror inte det
Citera
2017-12-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
att han länkade till vissa sidor och annat kan vara sant, men då jag inte kan se det på hans facebook litar jag inte riktigt på att han har postat det,

Haha det var bland det dummaste jag läst. Så fast det finns bildbevis på hans antisemitiska åsikter men bara för att du inte sett dom personligen på hans FB-sida förnekar du att det hänt.
Samma sak som att förneka att jorden är rund för man personligen inte sett det.
Mycket ska man läsa men du tar nog priset i dumhet.
Citera
2017-12-19, 19:26
Medlem
Vissa säger att Bachir Rabani var okänd osv osv. I intervjun med Aschberg så sger han att han stötte på han i almedalen. Det man kan säga då är redan då visste Aschberg vem denna Bachir rabani var. Sionismen måste krossas.

Se gärna dokumentären ”the greatest story never told”
Citera
2017-12-19, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Haha det var bland det dummaste jag läst. Så fast det finns bildbevis på hans antisemitiska åsikter men bara för att du inte sett dom personligen på hans FB-sida förnekar du att det hänt.
Samma sak som att förneka att jorden är rund för man personligen inte sett det.
Mycket ska man läsa men du tar nog priset i dumhet.

men läs vad jag skriver!!

Jag skrev att jag inte litar på det då jag inte har ursprungskällan här och kan läsa vad vi har är expo som har vad de påstår är dumpar.
Länkar du till facebook och vad han har skrivit erkänner jag DIREKT
Citera
2017-12-19, 19:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Lite svårt eftersom hans konton tagits bort nu.
Allt som återstår är skärmdumpar och "waybackmachine?"
Citera
2017-12-19, 19:34
Medlem
Citat:

Jag skrev att jag inte litar på det då jag inte har ursprungskällan här och kan läsa vad vi har är expo som har vad de påstår är dumpar.

Men även om han skrivit de? Vad e de för fel på det? Man måste slå upp mot dom som äger tidningarna, bankerna osv. Där är makten.
Citera
2017-12-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Lite svårt eftersom hans konton tagits bort nu.
Allt som återstår är skärmdumpar och "waybackmachine?"

och då har ni som vill kalla en död man för saker ett jättestort problem att bevisa att det ni säger stämmer.
de flesta kommer tvival inte bara för att det tar emot att köpa rakt av att en död man är x och y utan också för att det ni påstår är ganska extremt. att han skulle hatat judar och velat döda dem bla bla

därför är det er bevisbördan ligger på
Citera
2017-12-19, 19:37
Medlem
Citat:

Det ju väldigt lägligt för dig att BB´s FB-sidor är stängda.
Om du har lite innanför pannbenet så går det lätt att ta reda på ifall en bild är manipulerad.
Det finns skärmdumpar på andra ställen som Expo inte har något med att göra.
Men det spelar ingen roll hur mycket bevis som presenteras för foliehattar som du utan ni kommer alltid att förneka fakta.
Citera
2017-12-19, 19:43
Medlem
Citat:
och då har ni som vill kalla en död man för saker ett jättestort problem att bevisa att det ni säger stämmer.
de flesta kommer tvival inte bara för att det tar emot att köpa rakt av att en död man är x och y utan också för att det ni påstår är ganska extremt. att han skulle hatat judar och velat döda dem bla bla

därför är det er bevisbördan ligger på

Något som redan har bevisats så det är inget vi behöver diskutera.
Har redan avhandlats med kartläggning av hans kopplingar till NMR och andra antisemitiska personer.
Att han hatade judar har redan bevisats med skärmdumpen från hans FB-sida.
Citera
2017-12-19, 19:44
Medlem
Någon vänlig själ som kan förklara varför hans FB rensades? Varför så fort? Vem gjorde det? På uppdrag av vem?
Är det inte djävligt skumt att folks chatt-loggar med Bechir rensats rena från hans kommentarer? Är det något som händer även när John Doe stänger sitt FB-konto? Att allt John Doe skrivit/chattat raderas alltså?

Det låter helt rubbat i mina öron
Citera
2017-12-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Någon vänlig själ som kan förklara varför hans FB rensades? Varför så fort? Vem gjorde det? På uppdrag av vem?
Är det inte djävligt skumt att folks chatt-loggar med Bechir rensats rena från hans kommentarer? Är det något som händer även när John Doe stänger sitt FB-konto? Att allt John Doe skrivit/chattat raderas alltså?

Det låter helt rubbat i mina öron

Frågor som ingen kan svara på utan det vet bara FB.
Men om vi ska spekulera så tror jag att BB visste att han var ett misslyckande.
Han kunde inte leva upp till dom förväntningar han hade blåst upp med sitt påstådda "avslöjande" om Aschberg. Han hade inget "avslöjande" utan det var bara något som han fabricerat ihop och något som är lätt att dra slutsats efter hans 40min långa YT film som inga konkreta bevis lades fram.
Så jag tror att han helt enkelt tog den enkla vägen ut genom att ta livet av sig.
Med andra ord han fegade ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in