2017-12-30, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är vad du gör, när du påstår att EABT hatar Sverige. EABT hatar inte Sverige; han hatar det som håller på att bli Skwurdistan eller Swomalia. Har mycket svårt att tro att EABT hatar Sverige så som det var på säg, tidigt 90-tal eller när han nu kom hit.

Så var här på Flashback, uppmuntrar du uthängning och anmälning av SJWs?

Jaja, du är ännu en mainstreamtänkare som saknar originalitet med din aggressiva skattebetalarnationalism.

Det finns hundratusentals muslimer som lyfter socialbidrag, och du vill jävlas med en bosnier som försöker ta sig ur slummen.

Get a new cause, you faggot

Du tycker alltså att under den tiden EABT levde på soc eller vad det nu var, och att han numera bidrar med en pro-svensk samhällstjänst på YouTube -- som han dessutom tjänar en liten slant på -- är jämförbart med somalier och kurder som våldtar svenska kvinnor? Känns mer som den svenska avundsjukan kombinerat med militant vänsterextremism.

(FB) Den svenska avundsjukan. Finns den?

Om du nu inte är vänsterpatrask som du själv påstår: vad fan angår det dig om han gör en slant på YouTube av att dissa feminister, Özz Nûjen och Soran Ismail? Hur skadar detta någon riktig människa? Ni kapitalistsvin är ju dessutom fientliga mot allt vad skatter heter, så då borde du väl inte bli upprörd om EABT nu tjänar sina egna pengar; han har i skrivande stund snart 155 tusen subscribers; detta tjänar man inte storkovan på men kan vara tillräckligt för att eventuellt kunna försörja sig på, om man kombinerar det med patreon osv. Är inte det bättre än att han lyfter socbidrag?

Jag har kollat på en del av hans klipp och visst, att sitta och dricka öl (något han har fått från Angry Nintendo Nerd) är lite väl lamt om du frågar mig, däremot "hatar Sverige" kan jag inte minnas. Snarare kritiserar han svenska politiker som pushar för massinvandring från tredje världen. Om du menar att "Sverige" är synonymt med "massinvandring från tredje världen", okej, då kanske han hatar Sverige. Men vi andra som inte är förståndshandikappade förstår vad han menar i hans klipp.

Ja varför inte, det är väl inte konstigare än att PewDiePie tjänar miljontals dollar om året, på att sitta och spela kassa hjärndöda TV-spel. EABT engagerar sig i vettig och välbehövlig samhällskritik, något du tydligen blir provocerad av, en svenskvänlig invandrare.

EABT är inte en del av problemet.

Okej men du får hänga med i utvecklingen; det är ganska vanligt bland YouTubare idag, att ha ett patreonkonto och försöka tjäna levebrödet på YouTube. Detta är dessutom framtiden, att på ett eller annat sätt vara en del av internetekonomin (på YouTube eller på andra håll).

Du diskuterar en Flashbackmedlems identitet, han reggade sig på Flashback inte långt efter att hans första klipp om invandringen, blev viral.

Och även om Flashback inte skyddade medlemmarnas anonymitet, så hade det varit dålig stil att gå och trakassera folk IRL för att de har en åsikt; jävla gestapo- och stasifasoner. Sådana som du är yttrandefrihetens fiender.

Det som skiljer goda människor från vänsterextremister och deras allierade islamister, är att vi anser att ingen människa skall behöva bli förföljd för sina åsikter. Du däremot håller inte med om detta, därav din skitnödiga attityd i den här tråden.

Jag sa åt dig att svara på frågeställningarna i första inlägget om du ville diskutera. Att du gör dig omöjlig ger dig inte rätt. Har tyvärr inte samma tid som du och andra blattar med bidragskomplex, så det enda jag har att säga till dig är - gör om, gör rätt.
Citera
2017-12-30, 15:29
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Ut med namnet nu för helvete! Ditt lands och folk stolthet hänger på det.
Det är nästan lite gulligt hur du tror att Sveriges framtid hänger på ett socfall.

För det första: Jag har redan klargjort att jag betalar skatt. Var länge sen jag gick på soc. Om det är någon som inte tror på detta + vet mitt riktiga namn välkomnar jag dom att anmäla mig till skatteverket. Jag har inget att dölja. Däremot är det ingen anledning att hänga ut mig här i tråden. Det du ber användaren "utankork" att göra kan han lätt göra på egen hand i det privata.

För det andra: Du är inte en Sverigevän.

Citat:
Snacka inte skit. För det första är jag motståndare av vänstern.

Ty visst är det så att han hatar Sverige - har du inte hört vad han har att säga? Tycker du att han har rätt att kritisera Sverige när han själv är en del av problemet?

När han sitter och lyfter bidrag samt nättigger så ska han enbart hålla käften - det blir nämligen bäst för alla parter med den underliggande motsägelsen.

Någon som bryr sig om det svenska samhället skulle inte jämföra våldtäktsmän och yrkeskriminella med en autist som gick på soc i några år. Det är en värld av skillnad, vare sig man räknar i samhällskostnad eller påverkan på människors liv.

Jag gillar Sverige väldigt mycket. Därför kritiserar jag Sverige. För jag vet att det skulle kunna vara mycket bättre än vad det är just nu. Du stirrar dig bara blind på vem som betalar skatt eller inte, jag förstår inte hur det skulle göra dig till nationalist. Däremot kan man ju undra om du är sosse.

En Sverigevän skulle heller inte säga att alla som gått på soc någon gång i sitt liv ska hålla käften om politiska frågor. En människas intellektuella kapacitet avgörs inte av deras inkomst.

Jag tror inte du är en Sverigevän. Jag tror snarare du är en sossepolitiker. Du är sur för att jag sabbar din dyrbara Sverigebild, är på ett korståg för att roffa åt dig allas skattepengar, och besitter samma klassförakt jag sett yttras mot SD:s "lågutbildade" väljare.

Sen ska det klargöras att jag aldrig kritiserat invandrare som sköter sig, eller invandrare som bara går på bidrag. Socialbidrag har hjälpt mig mycket under tuffa tider och det gäller för många svenska medborgare. Jag gillar tanken på välfärdssamhället, och ser fram emot att betala tillbaka det jag fått av Sverige.
Senast redigerad av ArgBlattePostar 2017-12-30 kl. 15:32.
Citera
2017-12-30, 15:43
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Det är ju just därför jag reagerar mot hans systemparasitism.
Han har såvitt jag kan minnas, inte kritiserat bidragsblattar, utan snarare spenderar han större delen av hans YouTube aktivitet på att "redpilla" (alltså dissa feminister, SJWs osv, vilket bland annat innebär att kritisera godhetsknarkarnas massimport av Bantustan-folk och Islamabad-terrorister).

Citat:
Han ska inte framställa sig på det sättet han gör när han utnyttjar systemet och undviker att betala skatt.
Även om nu EABT inte fick en slant av YouTube och lyfte socialbidrag 24/7, så har han faktiskt fullt rätt att yttra sina åsikter på YouTube utan att bli personligt trakasserad av yttrandefrihetsfientliga typer som dig. Dessutom är nog "skatteverket" bara trams från ditt håll; i själva verket vill du nog att han skall bli misshandlad av AFA-terrorister. Var ärlig och säg vad du egentligen tycker, vi kan läsa mellan raderna, du behöver inte förnedra någons intelligens i den här tråden.

Typiskt er kapitalistsvin/kälkborgare och liknande typer, att gå runt och tro att man inte har rätt att andas om man lever på socialbidrag. Frågan är nog vilka som är värst: vänsterpatrasken eller kapitalistsvinen?

Citat:
Jag sa åt dig att svara på frågeställningarna i första inlägget om du ville diskutera. Att du gör dig omöjlig ger dig inte rätt. Har tyvärr inte samma tid som du och andra blattar med bidragskomplex, så det enda jag har att säga till dig är - gör om, gör rätt.
^^ Översättning: jag blev knäckt, så nu skiter jag i att besvara argumenten och tar till personangrepp och gnäller om att något irrelevant föregående inlägg skall besvaras.

Jag gör mig inte omöjlig, och jo, jag har rätt: jag besvarade ditt inlägg och i stort sett alla dina skitargument, och om du inte är intresserad av en diskussion i den här tråden så kan du låta bli att posta och trakassera EABT över något som med stor sannolikhet är ett icke-problem. Hade EABT varit skattefuskare hade han nog inte varit så korkad att visa sitt ansikte på YouTube, så ditt skitsnack om att anmäla honom till skatteverket är bara en illa dold förklaring; vi fattar vad du menar, du vill att han skall bli misshandlad av muslimer och vänsterextremister.
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-12-30 kl. 15:51.
Citera
2017-12-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Det är nästan lite gulligt hur du tror att Sveriges framtid hänger på ett socfall.

Gode gud...

Citat:
För det första: Jag har redan klargjort att jag betalar skatt. Var länge sen jag gick på soc. Om det är någon som inte tror på detta + vet mitt riktiga namn välkomnar jag dom att anmäla mig till skatteverket. Jag har inget att dölja. Däremot är det ingen anledning att hänga ut mig här i tråden. Det du ber användaren "utankork" att göra kan han lätt göra på egen hand i det privata.

Det kan inte understrykas nog, men om du säger att det är så, så kanske det är så och då har jag inga som helst invändningar.

Citat:
För det andra: Du är inte en Sverigevän.

Har jag aldrig påstått. Jag är vän av det svenska folket, vilket du aldrig kommer tillhöra.

Citat:
Någon som bryr sig om det svenska samhället skulle inte jämföra våldtäktsmän och yrkeskriminella med en autist som gick på soc i några år. Det är en värld av skillnad, vare sig man räknar i samhällskostnad eller påverkan på människors liv.

Dålig moral är väl dålig moral? Skillnaden ska ligga i straffet. Däremot ska ni ut hela jävla bunten anser jag.

Citat:
Jag gillar Sverige väldigt mycket. Därför kritiserar jag Sverige. För jag vet att det skulle kunna vara mycket bättre än vad det är just nu. Du stirrar dig bara blind på vem som betalar skatt eller inte, jag förstår inte hur det skulle göra dig till nationalist. Däremot kan man ju undra om du är sosse.

Det finns inget hopp ur den enda synpunkten jag nånsin har brytt mig om, nämligen att Sverige borde vara till för svenskarna. Du är ju inte svensk, därför tycker jag att du ska hålla käften.

Citat:
En Sverigevän skulle heller inte säga att alla som gått på soc någon gång i sitt liv ska hålla käften om politiska frågor. En människas intellektuella kapacitet avgörs inte av deras inkomst.

Har jag inte påstått, däremot ska man hålla käften om man går på soc. Skillnaden ligger i hur sysselsättning överlappar med politiskt engagemang.

Citat:
Jag tror inte du är en Sverigevän. Jag tror snarare du är en sossepolitiker. Du är sur för att jag sabbar din dyrbara Sverigebild, är på ett korståg för att roffa åt dig allas skattepengar, och besitter samma klassförakt jag sett yttras mot SD:s "lågutbildade" väljare.

Sen ska det klargöras att jag aldrig kritiserat invandrare som sköter sig, eller invandrare som bara går på bidrag. Socialbidrag har hjälpt mig mycket under tuffa tider och det gäller för många svenska medborgare. Jag gillar tanken på välfärdssamhället, och ser fram emot att betala tillbaka det jag fått av Sverige.

Ja, ja, ja...
Citera
2017-12-30, 16:11
Medlem
Citat:
Han har såvitt jag kan minnas, inte kritiserat bidragsblattar, utan snarare spenderar han större delen av hans YouTube aktivitet på att "redpilla" (alltså dissa feminister, SJWs osv, vilket bland annat innebär att kritisera godhetsknarkarnas massimport av Bantustan-folk och Islamabad-terrorister).

Även om nu EABT inte fick en slant av YouTube och lyfte socialbidrag 24/7, så har han faktiskt fullt rätt att yttra sina åsikter på YouTube utan att bli personligt trakasserad av yttrandefrihetsfientliga typer som dig. Dessutom är nog "skatteverket" bara trams från ditt håll; i själva verket vill du nog att han skall bli misshandlad av AFA-terrorister. Var ärlig och säg vad du egentligen tycker, vi kan läsa mellan raderna, du behöver inte förnedra någons intelligens i den här tråden.

Typiskt er kapitalistsvin/kälkborgare och liknande typer, att gå runt och tro att man inte har rätt att andas om man lever på socialbidrag. Frågan är nog vilka som är värst: vänsterpatrasken eller kapitalistsvinen?

^^ Översättning: jag blev knäckt, så nu skiter jag i att besvara argumenten och tar till personangrepp och gnäller om att något irrelevant föregående inlägg skall besvaras.

Jag gör mig inte omöjlig, och jo, jag har rätt: jag besvarade ditt inlägg och i stort sett alla dina skitargument, och om du inte är intresserad av en diskussion i den här tråden så kan du låta bli att posta och trakassera EABT över något som med stor sannolikhet är ett icke-problem. Hade EABT varit skattefuskare hade han nog inte varit så korkad att visa sitt ansikte på YouTube, så ditt skitsnack om att anmäla honom till skatteverket är bara en illa dold förklaring; vi fattar vad du menar, du vill att han skall bli misshandlad av muslimer och vänsterextremister.

Nu är det ju en användare som påstår sig vara vederbörande och hävdar att han gör rätt för sig, så då är det inte mer med den här diskussionen. Kan dock säkert ligga en del i det du säger, men man får försöka få ihop en separat tråd för de frågorna.
Citera
2017-12-30, 16:24
Medlem
Kirk.Douglass avatar
"En arg blatte" är den enda Youtubern jag stödjer ekonomiskt via Patreon. Amerikanska/engelsktalande youtubers kan få så mycket support från hela världen så dem behöver inte mina svenska pengar. Däremot en svensk som faktiskt redpillar folk med sina videos, tycker jag varje Sverigevän med någon form av samvete borde stödja ekonomiskt. Behöver bara vara 1 dollar - många bäckar små.
Citera
2017-12-30, 16:39
Medlem
Citat:
Då ber jag dig komma ut med namn så att vi kan anmäla honom till Skatteverket. Fråga dig själv om du tycker det är rätt att han utnyttjar systemet samtidigt som han får sin inkomst genom att kritisera det.

Tycker inte du också att han bör förlora alla eventuella bidrag som vi kan anta att han lyfter när han har en inkomst på > 20 000/mån och att han borde betala skatt på den inkomsten?

Ja förmodar att han inte längre lever på ekonomiskt bistånd, om det är så att han går runt på patreon donationer. I annat fall är det enligt mig ganska lamt.

Hur det sedan är med skatt när det gäller patreon vet jag faktiskt inte, men vore intressant att veta hur många av de som får patreon som faktiskt betalar skatt på det.
Citera
2017-12-30, 17:02
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Har jag aldrig påstått. Jag är vän av det svenska folket, vilket du aldrig kommer tillhöra.
Du skrev ju att EABT "hatar Sverige", så nu menar du att du också hatar Sverige?

Citat:
Dålig moral är väl dålig moral? Skillnaden ska ligga i straffet. Däremot ska ni ut hela jävla bunten anser jag.
Okej, detta kommer nog antagligen inte att hända, helt enkelt eftersom det inte är alla svenskar som vill slänga ut precis alla icke-svenskar. Även de flesta etniska svenskar som röstar SD tycker att det är okej med välfungerande invandrare (underförstått, inte alltför rasfrämmande eller för stora kulturskillnader). Tror knappast SD-väljare har emot en liten skala välintegrerade kineser som lagar thaibuffé liksom

Citat:
Det finns inget hopp ur den enda synpunkten jag nånsin har brytt mig om, nämligen att Sverige borde vara till för svenskarna. Du är ju inte svensk, därför tycker jag att du ska hålla käften.
Kom igen, till och med NMR har iranska husblattar i deras organisation idag

Jag tror nog att de flesta av oss "invandringskritiker" är överens om att vi inte vill ha de värsta dysfunktionella bottenskrapet och liknande människokarikatyrer från tredje världen, alltså våldsamma ghettonegrer och muslimer överlag, sedan om det finns några välanpassade bosnier är det nog ingen som bryr sig om. Bosnier är dessutom de enda "muslimerna" jag faktiskt gillar. Bosnier är brate.

Jag anser att du har helt fel prioriteringar när du vill att en svenskvänlig YouTube-bosnier skall trakasseras över någon påstådd skattefråga. Slappna av lite dude, chilla.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
"En arg blatte" är den enda Youtubern jag stödjer ekonomiskt via Patreon. Amerikanska/engelsktalande youtubers kan få så mycket support från hela världen så dem behöver inte mina svenska pengar. Däremot en svensk som faktiskt redpillar folk med sina videos, tycker jag varje Sverigevän med någon form av samvete borde stödja ekonomiskt. Behöver bara vara 1 dollar - många bäckar små.
Kan bara instämma, ska se om jag kan få fram en tia till den arga blatten Är inget "stort fan" så sett, händer ibland att jag inte håller med honom osv, men EABT postar överlag bra klipp på YouTube. Det behövs mer som säger ifrån (Flashback räknas inte riktigt), och belyser hur situationen ser ut i dagens Sverige, och sådana bör man inte förfölja med tång och blåslampor över petitesser. EABT gör en bra grej för Sverige och även för de invandrare som inte ställer till problem; det behövs liksom fler EABTs och mindre somalier.

Dessutom har Ben-Benn missförstått en grej här (sannolikt pga hans oförmåga till empati): det är inte välavlönade skattebetalare, som man skall förvänta sig att de gör rätt för sig i sådana här frågor. Det är just sådana som EABT, alltså vanliga blattar som inte är födda med en svensk silversked i munnen, som försöker ta tag i sitt liv och göra sig ett namn i medievärlden. De är unga, hungriga, politiskt engagerade och har inget att förlora, och därav börjar de engagera sig i radikal samhällskritik; kan de försörja sig på detta, varför inte? Är väl knappast värre än att Afrobladet pungar ut stora summor till deras anställda SJWs. Vad skiljer EABT från t.ex. Lauren Southern? Ingenting egentligen (hon finns också på YouTube och tigger donationer osv). Däremot de som är välavlönade karriärister och är rädda över att förlora deras snobbiga jobb om de yttrar en kontroversiell politisk ståndpunkt, dessa typer är alltid frånvarande i samhällsdebatten, både i politiken och på nätet, och man bör aldrig förvänta sig att de kommer säga ifrån. Hur var det Jesus sa? It's easier for a camel...

Så EABT gör rätt för sig och faktiskt gör han mer för Sverige än vad Ben-Benn någonsin har gjort för Sverige (att Ben-Benn eventuellt har betalat mer skatt än EABT räknas liksom inte). Ingen tvingar EABT att engagera sig för Sveriges framtid; han hade nog haft ett betydligt mer lukrativt och mindre riskabelt YouTube-konto om han recenserade TV-spel eller liknande, så han ska ha cred för det han gör, inte attackeras av otacksamma tribalistiska klantänkande 'Bevara Sverige Svenskt' typer.

Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Ja förmodar att han inte längre lever på ekonomiskt bistånd, om det är så att han går runt på patreon donationer. I annat fall är det enligt mig ganska lamt.

Hur det sedan är med skatt när det gäller patreon vet jag faktiskt inte, men vore intressant att veta hur många av de som får patreon som faktiskt betalar skatt på det.
Är ingen expert själv på ekonomiska frågor, men är det inte så att man inte behöver skatta donationer? Även om nu EABT inte skattar hans patreoninkomst, vem bryr sig? Sverige håller på att spåra ur och vissa sitter här och blir förbannade och leker rättfärdiga över någons patreonkonto. I-landsproblem.

Slutligen vill jag ge EABT lite judiska visdomsord:
“Geeks like to think that they can ignore politics, you can leave politics alone, but politics won't leave you alone.” ―Richard Stallman
http://izquotes.com/quotes-pictures/...man-268877.jpg
Keep up the good work man, and always remember: haters gonna hate
Citera
2017-12-30, 17:03
Medlem
Ascendancys avatar
Men kan ni hålla truten och hosta upp namnet på pajasen någon gång? Han ser ut som en Robin tycker jag. Självklart med ett efternamn som slutar på "ic".
Citera
2017-12-30, 17:04
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Då ber jag dig komma ut med namn så att vi kan anmäla honom till Skatteverket. Fråga dig själv om du tycker det är rätt att han utnyttjar systemet samtidigt som han får sin inkomst genom att kritisera det.

Tycker inte du också att han bör förlora alla eventuella bidrag som vi kan anta att han lyfter när han har en inkomst på > 20 000/mån och att han borde betala skatt på den inkomsten?

Han är en ful liten parasit som står för allt det vi hatar mest i en invandrare. Han hatar ju Sverige. Dessutom är han svagbegåvad och ska hålla käften. Ut med namnet nu för helvete! Ditt lands och folk stolthet hänger på det.
Nu lugnar vi ner oss lite här va. Vem har sagt att han fortfarande går på bidrag? Finns det något som kan bevisa ditt påstående? Om du inte kan bevisa det så är det nog du som är svagbegåvad och borde hålla käften.
Citera
2017-12-30, 17:30
Medlem
Citat:
Du skrev ju att EABT "hatar Sverige", så nu menar du att du också hatar Sverige?

Jag hatar ju så klart den rådande situationen i landet. Tillhör dock en generation som faktiskt upplevt ett nästan etniskt rent "eget" land. Så att det handlar om samma namn på två helt olika saker. Det jag menade var att blatten hatar mitt älskade, gamla moder Svea som dock redan var förstört långt innan han började sina sändningar.

Citat:
Okej, detta kommer nog antagligen inte att hända, helt enkelt eftersom det inte är alla svenskar som vill slänga ut precis alla icke-svenskar. Även de flesta etniska svenskar som röstar SD tycker att det är okej med välfungerande invandrare (underförstått, inte alltför rasfrämmande eller för stora kulturskillnader). Tror knappast SD-väljare har emot en liten skala välintegrerade kineser som lagar thaibuffé liksom

Jag skiljer mig ganska markant därför att jag genomskådar SD som en renodlad maktfaktor. Jag ställer betydligt högre krav på er blattar (än att man ska stå rätt i leden).

Citat:
Kom igen, till och med NMR har iranska husblattar i deras organisation idag

Då har det skett ett intellektuellt genombrott. Sådana individer ska vara välkomna var de vill på jorden, så även i ett hypotetiskt Sverige (som ju inte finns längre).

Citat:
Jag tror nog att de flesta av oss "invandringskritiker" är överens om att vi inte vill ha de värsta dysfunktionella bottenskrapet och liknande människokarikatyrer från tredje världen, alltså våldsamma ghettonegrer och muslimer överlag, sedan om det finns några välanpassade bosnier är det nog ingen som bryr sig om. Bosnier är dessutom de enda "muslimerna" jag faktiskt gillar. Bosnier är brate.

Nja... Bosnier är faktiskt mörka undermänniskor och ryggmärgssocialister. Jag kan sympatisera med dem som ville ha ett etniskt rent land i kriget, men om sådana uppehåller sig utanför Bosniens gränser så är de giriga hycklare som bidrar till problemet på global nivå.

Bosniaker däremot, som är muslimer, spyr jag på så jävla hårt att det inte finns. De ska buntas ihop med resten av världens infödingar som följer den religionen. Fy fan vilket vidrigt pack. Inställsamma och falska.

Har haft otroligt roliga diskussioner med bosnier som driver med bosniakers sätt att kategoriseras in i det svenska som "duktiga invandrare". Det är ett enda stort skämt.

För att gå in på det mer väsentliga så tycker jag att man bör ta sin utgångspunkt som följer. Det finns livsovärdigt liv och det finns undermänniskor. Att varken de livsovärdiga eller de underlägsna ens ska släppas in i samhällsaparaten, det säger sig självt.

Det vi har i dag är en situation där såna som blatten hela jävla tiden ska komma till tals. Det är ett större problem än många verkar inse. När folk dessutom vilseleds till att sympatisera och lyssna på skiten så är det på väg att gå helt åt helvete.

Citat:
Jag anser att du har helt fel prioriteringar när du vill att en svenskvänlig YouTube-bosnier skall trakasseras över någon påstådd skattefråga. Slappna av lite dude, chilla.

Man borde ju sluta bry sig helt eftersom hoppet om att svenskarna ska få ha sitt eget land i princip är ute. Det är inte desto mindre provocerande och helt ärligt upprörande att den där tomten ska prata om mitt land för en massa människor när han inte ens klarar att försörja sig.

Jag tycker inte sånt där Youtube-kackande är en försörjning, men om ekonomin fungerar så så har jag inget att säga.
Citera
2017-12-30, 17:49
Medlem
Donationer kan väl ändå inte vara en inkomst det är ju inget man kan räkna med att få
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in