2018-01-20, 09:21
Medlem
Dofternas avatar
Varför pryder den arge blatten Pirate Bays förstasida?
Citera
2018-01-20, 09:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför pryder den arge blatten Pirate Bays förstasida?
Den frågan kan nog bara besvarar av dom som driftar TPB nu för tiden.
Citera
2018-01-20, 09:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Den frågan kan nog bara besvarar av dom som driftar TPB nu för tiden.

Det finns även andra som kan svara på det, är jag säker på.
Citera
2018-01-20, 09:42
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
"Hata andra blattar"? Då har du inte sett och hört hans klipp. Han lägger ner stor tid och energi att berätta just att han inte har något emot människor som sköter sig, oavsett hudfärg eller härkomst. Ändå väljer du och andra att påstå motsatsen. Vad är det för fel på din kognitiva förmåga egentligen? Lyssna på det han säger, istället för att tro på allt Aftonbladet påstår. Tala om fördomar.

Till ämnet igen:

Hur kan det komma sig att ingen i hela Sverige känner till hans riktiga namn? Jag har inget emot honom på något sätt, men reagerar på att han varit aktiv officiellt under flera års tid utan att någon kan berätta vem han är och tycker att det är mycket gåtfullt och ovanligt att ingen kan säga något.

Mitt intresse beror på att jag är väldigt fascinerad av hans person och att ingen kan berätta något om honom, trots att han levt i Sverige under hela sitt liv, i svenska skolor med en massa människor omkring honom. Jag känner att hans åsikter och person förtjänar att kallas något bättre än hans arbetsnamn på nätet.

Om han skulle gå ut och säga att han aktivt inte vill bli omnämnd med namn, skulle jag definitivt acceptera det fullt ut och släppa min nyfikenhet till den dagen han själv önskar gå ut med vad han heter.

Och om han själv skulle skriva till mig och berätta sitt namn, men be mig att inte säga det i något publikt sammanhang, skulle jag absolut kunna bevara den kunskapen för mig själv - hans namn. Jag är bara nyfiken och fascinerad av vem han är på riktigt.

Minns också att han använder ordet blatte på invandare som inte sköter sig. Alla är invandare, en blatte blir man bara om man riktigt anstränger sig för att inte tänka.
Citera
2018-01-20, 18:16
Medlem
0x539s avatar
Han heter V***d O******c och är outad på sida 13 i denna tråd som nämnts tidigare:

Citat:
Ovaj momak V***d O******c a koji je naparvio ovaj klip je super iz vise razloga.
Citera
2018-01-20, 22:40
Medlem
Rufoss avatar
Oj oj. Med tanke på den massiva internationella trafiken till The Piratebay, så kan vi räkna med en rejäl spridning av den s.k #SverigeBilden som sossarna och övriga sjuklövern gör allt för att förminska och förvränga.

Härligt gjort av Piratebay.
Citera
2018-01-21, 04:18
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666

Minns också att han använder ordet blatte på invandare som inte sköter sig. Alla är invandare, en blatte blir man bara om man riktigt anstränger sig för att inte tänka.

Precis. Blatte är enligt honom ett skällsord på invandrare som inte kan uppföra sig. Att säga blatte i det avseendet är inte rasistiskt, utan blott ett skällsord.

Samma sak som att någon i trafiken som blir upprörd, kan skrika könsord, jävla tjockis, idiot eller andra öknamn. Allt för att öknamnet/tillmälet ska göra störst påverkan och svida hos mottagaren.

Om man i vredesmod säger din tjockis till någon man vill förarga, innebär det inte att man avskyr överviktiga människor.

Blatte är ett tillmäle på någon som man finner misshaglig. Jag tycker att han beskriver det bäst själv, vad en blatte faktiskt är.
Citera
2018-01-21, 09:16
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Precis. Blatte är enligt honom ett skällsord på invandrare som inte kan uppföra sig. Att säga blatte i det avseendet är inte rasistiskt, utan blott ett skällsord.

Samma sak som att någon i trafiken som blir upprörd, kan skrika könsord, jävla tjockis, idiot eller andra öknamn. Allt för att öknamnet/tillmälet ska göra störst påverkan och svida hos mottagaren.

Om man i vredesmod säger din tjockis till någon man vill förarga, innebär det inte att man avskyr överviktiga människor.

Blatte är ett tillmäle på någon som man finner misshaglig. Jag tycker att han beskriver det bäst själv, vad en blatte faktiskt är.

Du har uppfattat det rätt homeboy!
Citera
2018-01-21, 23:32
Medlem
BierFurAlles avatar
Blatten verkar nu gå in för att vara en genuin agitator åt Sverigedemokraterna. Tankar om det?
https://www.youtube.com/watch?v=3NG1Q4uwRzw&t=311s
Citera
2018-01-22, 01:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Blatten verkar nu gå in för att vara en genuin agitator åt Sverigedemokraterna. Tankar om det?
Att han har varit det rätt länge. Har alltid uppfattat honom som att han kanske inte nödvändigtvis sympatiserar med SD men inser att det är dom ena av dom större partierna man kan rösta på om man vill ha en förändring.
Citera
2018-01-22, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Att han har varit det rätt länge. Har alltid uppfattat honom som att han kanske inte nödvändigtvis sympatiserar med SD men inser att det är dom ena av dom större partierna man kan rösta på om man vill ha en förändring.

Nej, han är Vänsterpartist. Lyssnar alltid på honom. En lite annorlunda kommunist så klart
Citera
2018-01-22, 01:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
SD är ett konservativt parti medan blatten absolut inte är konservativ. Till exempel så kunde han inte bry sig mycket mindre om länder och gränser. Han vill inte gå med i svenska militären eftersom han vägrar att potentiellt offra sitt liv för ”ett jävla land”. Han ser det bara som landmassa och inget annat. Den tanken motstrider det mesta som SD står för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in