Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Nej, samma här. Förstår verkligen inte storheten med honom? Hade han haft andra åsikter hade FB kallat honom för rabiat kommunist eller liknande.
Killen är blatte och försöker vinna cred på att hata andra blattar. Går hem hos FB-högern så klart.
"Hata andra blattar"? Då har du inte sett och hört hans klipp. Han lägger ner stor tid och energi att berätta just att han inte har något emot människor som sköter sig, oavsett hudfärg eller härkomst. Ändå väljer du och andra att påstå motsatsen. Vad är det för fel på din kognitiva förmåga egentligen? Lyssna på det han säger, istället för att tro på allt Aftonbladet påstår. Tala om fördomar.
Till ämnet igen:
Hur kan det komma sig att ingen i hela Sverige känner till hans riktiga namn? Jag har inget emot honom på något sätt, men reagerar på att han varit aktiv officiellt under flera års tid utan att någon kan berätta vem han är och tycker att det är mycket gåtfullt och ovanligt att ingen kan säga något.
Mitt intresse beror på att jag är väldigt fascinerad av hans person och att ingen kan berätta något om honom, trots att han levt i Sverige under hela sitt liv, i svenska skolor med en massa människor omkring honom. Jag känner att hans åsikter och person förtjänar att kallas något bättre än hans arbetsnamn på nätet.
Om han skulle gå ut och säga att han aktivt inte vill bli omnämnd med namn, skulle jag definitivt acceptera det fullt ut och släppa min nyfikenhet till den dagen han själv önskar gå ut med vad han heter.
Och om han själv skulle skriva till mig och berätta sitt namn, men be mig att inte säga det i något publikt sammanhang, skulle jag absolut kunna bevara den kunskapen för mig själv - hans namn. Jag är bara nyfiken och fascinerad av vem han är på riktigt.