2017-12-29, 00:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valborgsnatten
Ja, och det är inte bara jag som gör det här.
Det är ju givetvis ingen högoddsare att det finns folk på forumet som känner honom. Eight degrees of separation och hela det där.

Hur vet att du att det är bidragen han är orolig för. Orolig alltså, paranoid är något helt annat.
Citera
2017-12-29, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Det verkar som han gjort dig upprörd. När kommunister blir översköljda med fakta som dom inte kan argumentera mot då kommer lögnerna och svartmålningen av budbäraren.
Nix. Jag har aldrig varit kommunist. Däremot var Blatten både vänster och feminist innan han vände. Något jag är glad över att han bytte till den rättta sidan.
Citera
2017-12-29, 01:11
Medlem
Mooskys avatar
Hans intelligens räcker inte till att redogöra för ett dugg på ett trovärdigt plan. Han sprider dynga till världen om Sverige och jag begriper inte vad han gör här egentligen eftersom han vantrivs så förbannat. Han borde väl åka till ett land där hans syn på lag och ordning samt välfärd passar in. Förslagsvis Nord Korea, Saudi Arabien eller Ryssland. Han ljuger och breder på ändrar inte sina inlägg även om det framkommer andra uppgifter som motsäger det han tidigare har lagt. Han tar också andra muppars inlägg och sprider dyngan.

Hans besynnerliga attityd att inte rota runt i hans privata sfär är ju så jävla skrattretande eftersom han har konton över hela nätet och skapar sina egna sanningar och framför dessa dagligen.
Han var idol till Anton Lundin som dödade 3 personer på en skola i Trollhättan som hade rasistiska motiv, så han är ju verkligen en förebild måste jag säga. Sjuka individer hjärntvättas av en sån här pårökt tomte som lever i sin cannabisbubbla. Ska man ljuga och hitta på får man verkligen steppa upp vilket han inte gör. Ett litet nättroll som bildar opinion inom sin egen lilla klick.
Citera
2017-12-29, 01:15
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Någon som vet mer om denna Youtubekändis?

Killen har hundratals visningar på alla sina klipp och över 100.000 följare på Facebook.

Ingen verkar dock veta vem han är "privat"
Vet att han är jugge men har han jobb? Vad heter han?

Citat:
Jag gillar med honom ( och jag vet att han finns här ) men nyfiken dels på vad han egentligen heter och om han jobbar?
Han verkar ju vara helt annonym "privat" fast hans videos och sociala medier har en stor spridning, det förvånar mig.

Citat:
Ja men nu är jag nyfiken och vill veta.

Citat:
Men hur kan INGEN gått i skolan eller något med snubben?!
Du är riktit obehaglig i din vilja att röja hans identitet här på Flashback, om du nu skulle gillat han varför vill du att han blir uthängd och får EXPO och idioterna utanför sin dörr? Nä ditt enda mål är nog att outa killen och det är ett regelbrott här.

Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Om han har ett flashbackkonto bör det ju vara ett regelbrott att rota i hans identitet. Om du vill outa honom Undrande87, bara för att du är nyfiken, är du förbannat självisk.
Precis, inte fan vill man sänka nån man gillar med att hänga ut han. Kanske en skvallertråd om Undrande87 kunde vara intressant, så att de som gillar hen kan få veta mer...
Citera
2017-12-29, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Hans intelligens räcker inte till att redogöra för ett dugg på ett trovärdigt plan. Han sprider dynga till världen om Sverige och jag begriper inte vad han gör här egentligen eftersom han vantrivs så förbannat. Han borde väl åka till ett land där hans syn på lag och ordning samt välfärd passar in. Förslagsvis Nord Korea, Saudi Arabien eller Ryssland. Han ljuger och breder på ändrar inte sina inlägg även om det framkommer andra uppgifter som motsäger det han tidigare har lagt. Han tar också andra muppars inlägg och sprider dyngan.

Hans besynnerliga attityd att inte rota runt i hans privata sfär är ju så jävla skrattretande eftersom han har konton över hela nätet och skapar sina egna sanningar och framför dessa dagligen.
Han var idol till Anton Lundin som dödade 3 personer på en skola i Trollhättan som hade rasistiska motiv, så han är ju verkligen en förebild måste jag säga. Sjuka individer hjärntvättas av en sån här pårökt tomte som lever i sin cannabisbubbla. Ska man ljuga och hitta på får man verkligen steppa upp vilket han inte gör. Ett litet nättroll som bildar opinion inom sin egen lilla klick.
Han gör videos om var sverige är påväg/nutidsanalyser. Men ja, han är en flumare dock får jag ej intrycket att han ska vara högerextrem ala Anton Lundin-dyrkare.
Citera
2017-12-29, 01:18
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du är riktit obehaglig i din vilja att röja hans identitet här på Flashback, om du nu skulle gillat han varför vill du att han blir uthängd och får EXPO och idioterna utanför sin dörr? Nä ditt enda mål är nog att outa killen och det är ett regelbrott här.

Precis, inte fan vill man sänka nån man gillar med att hänga ut han. Kanske en skvallertråd om Undrande87 kunde vara intressant, så att de som gillar hen kan få veta mer...

Det kanske inte finns någon identitet utan att han är ett ryskt bot troll bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Proteindryck
Han gör videos om var sverige är påväg/nutidsanalyser. Men ja, han är en flumare dock får jag ej intrycket att han ska vara högerextrem ala Anton Lundin-dyrkare.

Nu hittade man just en arg blatte talar i Anton Lundins ideologiska samling bland annat.
Citera
2017-12-29, 01:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Snälla, berätta exakt vad det är som han har ljugit om.
Citera
2017-12-29, 01:31
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Snälla, berätta exakt vad det är som han har ljugit om.

Jag vet att han intervjuades av Infowars om våldtäkten på Gotland tex. Det blev väl aldrig något av det fallet va? Denna massiva gruppvåldtäkt i timmar med en rullstolsbunden kvinna. Vad hände sen tror du efter han vräkt ur sig?
Upplysningsvis finns det många som säger till honom då han är fel ute, men han bara maler på och med sin agenda och sin verklighet.
Citera
2017-12-29, 01:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag vet att han intervjuades av Infowars om våldtäkten på Gotland tex. Det blev väl aldrig något av det fallet va? Denna massiva gruppvåldtäkt i timmar med en rullstolsbunden kvinna. Vad hände sen tror du efter han vräkt ur sig?
Upplysningsvis finns det många som säger till honom då han är fel ute, men han bara maler på och med sin agenda och sin verklighet.
Okej men vad exakt är det som han har ljugit om? Jag kollar bara hans egna klipp då jag inte är så intresserad av att se honom intervjuad.

Och jag vet inte, vad hände sen?
Citera
2017-12-29, 01:36
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Okej men vad exakt är det som han har ljugit om? Jag kollar bara hans egna klipp då jag inte är så intresserad av att se honom intervjuad.

Och jag vet inte, vad hände sen?

Jag tittar på hans konton och vad han säger till Infowars. Så det kan vem som helst göra och se att han förvrider och hatar på samma gång vilket inte är en särskilt lyckad kombination.
Ett troll ska behandlas som ett troll ingenting annat. Jag har säkerligen mer än så som att han retweetrar Pamela Geller en ökänd lögnhals. Som skrev att barnprogrammen i Sverige hyllar IS. Och visar en 15 år gammal film från svt då inte ens IS fanns. Så sånt där går inte hem.
Senast redigerad av Moosky 2017-12-29 kl. 01:39.
Citera
2017-12-29, 01:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag tittar på hans konton och vad han säger till Infowars. Så det kan vem som helst göra och se att han förvrider och hatar på samma gång vilket inte är en särskilt lyckad kombination.
Ett troll ska behandlas som ett troll ingenting annat. Jag har säkerligen mer än så som att han retweetrar Pamela Geller en ökänd lögnhals. Som skrev att barnprogrammen i Sverige hyllar IS. Och visar en 15 år gammal film från svt då inte ens IS fanns. Så sånt där går inte hem.
Okej men vad är det som han har ljugit om? Att någon Pamela Geller ljuger betyder ju inte att han gör det. Se så, visa på några av hans lögner nu.
Citera
2017-12-29, 01:48
Medlem
Citat:
Okej men vad är det som han har ljugit om? Att någon Pamela Geller ljuger betyder ju inte att han gör det. Se så, visa på några av hans lögner nu.

jag vill också se bevis, man kan inte bra påstå sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in