Citat:
Ursprungligen postat av
yokisuci
Tyvärr missat senaste tidens videos. Vet dock att yttrade en besvikelse på Trump en tid efter att han hade kommit till makten. Har du några exempel på hans "småhyllande" av Trump? Det är tråkigt om han börjar slarva ordentligt med källkritiken. Tyvärr är det många som är populära på internet, som har svårt för konstruktiv kritik. Tycker det väldigt är tråkigt.
Det är på hans Facebooksida som det har dykt upp, han har direkt länkat till Fox News som hyllar Trumps ekonomiska påverkan trots att Obamas budgetår tog slut den 30 september i år, vilket även har påpekats i kommentarerna.
Jag vet inte hur man gör en exakt länk till inlägget men det är den 19 December som han har använt sig av Fox News för att visa på att Trump inte är så tokig ändå.
https://www.facebook.com/argblattetalar/
Vet att han använde sig av Fria Tider under 2016 eller 2015 som öppet klippte och klistrade i sina citat och när jag lyfte upp det så vart han (vad jag tolkade det som samt mins det som) arg och menade på att de de ändå visade sina källor (trots att jag även förklarade att de förvrängde originalartikeln)