2017-12-28, 11:36
Medlem
Minns att hans namn sägs i någon pod han var med i för något år sen, inte fan kan jag stava till det dock
Citera
2017-12-28, 11:40
Medlem
JoeDevolas avatar
Om han har ett flashbackkonto bör det ju vara ett regelbrott att rota i hans identitet. Om du vill outa honom Undrande87, bara för att du är nyfiken, är du förbannat självisk.
Citera
2017-12-28, 11:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Tyvärr missat senaste tidens videos. Vet dock att yttrade en besvikelse på Trump en tid efter att han hade kommit till makten. Har du några exempel på hans "småhyllande" av Trump? Det är tråkigt om han börjar slarva ordentligt med källkritiken. Tyvärr är det många som är populära på internet, som har svårt för konstruktiv kritik. Tycker det väldigt är tråkigt.

Det är på hans Facebooksida som det har dykt upp, han har direkt länkat till Fox News som hyllar Trumps ekonomiska påverkan trots att Obamas budgetår tog slut den 30 september i år, vilket även har påpekats i kommentarerna.

Jag vet inte hur man gör en exakt länk till inlägget men det är den 19 December som han har använt sig av Fox News för att visa på att Trump inte är så tokig ändå.

https://www.facebook.com/argblattetalar/

Vet att han använde sig av Fria Tider under 2016 eller 2015 som öppet klippte och klistrade i sina citat och när jag lyfte upp det så vart han (vad jag tolkade det som samt mins det som) arg och menade på att de de ändå visade sina källor (trots att jag även förklarade att de förvrängde originalartikeln)
Citera
2017-12-28, 11:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Om han har ett flashbackkonto bör det ju vara ett regelbrott att rota i hans identitet. Om du vill outa honom Undrande87, bara för att du är nyfiken, är du förbannat självisk.

Fast han är samtidigt en kändis även om det är Youtube/Facebook nivå av kändis, det finns flera offentliga individer som har konton på Flashback och att då klassa allt skvaller om dem som regelbrott mot 1.06 så skulle Flasback bli tvingade att ta bort hela forumsdelen kändisskvaller
Citera
2017-12-28, 11:50
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han har ju flera gånger sagt att han inte vill att man rotar i hans privatliv eftersom han är orolig för repressalier, så om ni gillar hans videos så kan ni väl lägga ner allt spekulerande i hans person?
Det får man respektera.
Om inte han rotar i andras.
Citera
2017-12-28, 12:19
Medlem
kaerakels avatar
Han är högerns motsvarighet till arga feminazis - ”om jag ropar min åsikt med illa backade belägg och sparkar in öppna dörrar kanske folk hör och förstår”

Bevara mig väl från denna stoner-kluns.
Citera
2017-12-28, 12:23
Medlem
Eftersom en liknande filur aldrig hade fått samma genomslagskraft om han var etnisk svensk, och han tycks nå ut till en bred skara människor, så får det ses som beundransvärt, tillika ett de facto fullgott projekt som både kan och bör uppmuntras.

Att han har en musiksmak som påminner om min egen gör det ej svårare att gilla honom.
Citera
2017-12-28, 12:36
Medlem
Om han går på bidrag så fuskar han säkert då hans youtubeklipp genererar tusentals klick = mycket pengar.
Citera
2017-12-28, 12:44
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameovereem1
Om han går på bidrag så fuskar han säkert då hans youtubeklipp genererar tusentals klick = mycket pengar.
De ger inte mycket pengar.
Citera
2017-12-28, 13:06
Medlem
Ratads avatar
Gillar AB. Speciellt när han känner sig tvingad att ge nedlåtande, snärtiga svar när någon kändis typ Zara Larsson låter en brun guppy lämna munnen.

Även hans mer analytiska videor är bra. Och "nej" jag är inte SS-höger. Jag skulle placera mig ganska långt till vänster (det gör alla nättest jag gör) trots att jag inte gillar kommunister, rabiata feminister och godhetsknarkarhipsters. AB funkar för många skilda personer.
Citera
2017-12-28, 13:08
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
De ger inte mycket pengar.

Antagligen inte så mycket att han kan blogga på heltid och leva bekvämt. YT har försämrat vilkoren rätt ordentligt på sistone. De har ny logaritm som beräknar tittandet och hur mycket uppläggaren ska ha.
Citera
2017-12-28, 13:18
Medlem
Basns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameovereem1

Han har pratat om detta i flera videor och han har ett account på Patreon där tittarna kan stödja honom ekonomiskt. Jag tror inte att han gör särskilt stora pengar på youtube. Och i flera videor pratar han också om att han är en bidragstagare, eller bidragsnyttjare om man så vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in