2017-12-28, 13:30
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basn
Han har pratat om detta i flera videor och han har ett account på Patreon där tittarna kan stödja honom ekonomiskt. Jag tror inte att han gör särskilt stora pengar på youtube. Och i flera videor pratar han också om att han är en bidragstagare, eller bidragsnyttjare om man så vill.

Enligt hans patreon får han ca 2000 dollar i månaden... sen + intäkter från youtube, och denna killen går dessutom på bidrag? Låter som en bidrags-snyltare om något.
Citera
2017-12-28, 13:37
Medlem
MartinStLouiss avatar
Går han fortfarande på bidrag då? Jag vet att han gjorde det precis i början när han började göra videos, men då hade han inte lika många prenumeranter eller Patreon.
Citera
2017-12-28, 13:49
Medlem
Men hur kan INGEN gått i skolan eller något med snubben?!
Citera
2017-12-28, 14:04
Medlem
Länk till hans Patreon-sida:
https://www.patreon.com/EABT

Han förtjänar mer stöd. Ställ upp.

En skvallertråd om någon som gör sitt yttersta för att objektivt granska omvärlden blir nog inte så saftig. Ska Aschberg hälsa på eller vad är syftet med att gräva här?

Inte så konstigt om han vill förbli någorlunda anonym med tanke på hur det har gått för andra som gått emot PK-media och skuggorna som styr.

Han har mitt stöd med några kronor varje månad.
Citera
2017-12-28, 14:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja men eller hur. Fast i det här fallet så är det väl AFA eller egentligen vilken som helst våldspolitisk gruppering som helst som ger sig på honom.

Det är jag också, jag vill också veta eftersom jag vill dricka öl, röka gräs och filosofera med honom. Men det han gör är så mycket viktigare så jag lägger ingen tid eller energi på att leta upp honom. Dessutom så respekterar jag hans integritet. Det borde du också göra.

Varför skulle just den här göken skonas av FB?

Är blatten homo? Vad hade han för betyg? Religiösa föräldrar?
Citera
2017-12-28, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Enligt hans patreon får han ca 2000 dollar i månaden... sen + intäkter från youtube, och denna killen går dessutom på bidrag? Låter som en bidrags-snyltare om något.

Vad är då inte en PK-journalist vars lön kommer från skattemedel enbart?
Dessutom så gör de inte sitt jobb som journalister utan följer en agenda som inte är till fördel för oss som betalar deras lön.

Om nu Arg Blatte går på försörjningsstöd så gör det mig glad, där får vi valuta för skattepengarna.
Citera
2017-12-28, 14:14
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag tycker verkligen att En Arg Blatte borde skriva en bok och bli författare.
Kanske han redan har blivit. Med tanke på hur många som lyssnar på honom så skulle säkert en hel del köpa hans bok.
Citera
2017-12-28, 14:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameovereem1
Om han går på bidrag så fuskar han säkert då hans youtubeklipp genererar tusentals klick = mycket pengar.

Han säljer väl även merch och/eller kör med patreon eller har jag missuppfattat den biten?
Citera
2017-12-28, 14:22
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Skvallra om hans åsikter och om vad han säger istället. Ett namn tycks inte särskilt viktigt, speciellt inte i dagens stasi-kultur.

Anonymiteten hjälper minoriteter att göra sig hörda. Men "antifascist"-grupper vill få bort anonymiteten så man får möta de konsekvenser som väntar en. Vem är fascisten egentligen?
Citera
2017-12-28, 14:28
Medlem
Är det bara jag som ogillar honom?

Han resonerar inte direkt, bara agerar frustrerat och spelar på känslor. Inte bättre än diverse vänsteraktivister i mina ögon.
Citera
2017-12-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liketed
Är det bara jag som ogillar honom?

Han resonerar inte direkt, bara agerar frustrerat och spelar på känslor. Inte bättre än diverse vänsteraktivister i mina ögon.

Nej, samma här. Förstår verkligen inte storheten med honom? Hade han haft andra åsikter hade FB kallat honom för rabiat kommunist eller liknande.

Killen är blatte och försöker vinna cred på att hata andra blattar. Går hem hos FB-högern så klart.
Citera
2017-12-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han har ju börjat halka ut mot höger den senaste tiden dock, exempelvis så har han okritiskt börjat småhylla Trump osv, tycker inte om att han har börjat slarva med källkritiken vilket även var något jag tog upp med honom på hans Facebooksida för ett bra tag sedan.

Kan säga att jag åtminstone har fått intrycket av att han har svårt för konstruktiv kritik (Det är något man får träna upp sig kring så det är inte direkt världens hemskaste sak)

Konskruktiv kritik tål inte du eller jag eller någon annan, det är problemet med dagens människor
Vi står o stampar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in