1. Har du liten kuk/kuk under medel? Hon kan ha blivit besviken.
2. Är hon emotionellt instabil? Typ äter antidepressiva eller liknande? Då kan de vakna upp helt galna ibland.
1. Har du liten kuk/kuk under medel? Hon kan ha blivit besviken.
2. Är hon emotionellt instabil? Typ äter antidepressiva eller liknande? Då kan de vakna upp helt galna ibland.
Nej hon var förnöjd med min kuk, har över snittet 16cm om det har nån betydelse.
2. Nej hon äter ritalin mot sin ADHD och slutade med antidepp för länge sen. Men är emotionellt instabil, pga sin barndom. Men har blivit mer stabil idag och jag hjälpte henne till att t.e.x. hänga upp ett foto på sin pappa på väggen igen osv.
Nu kommer jag skriva saker som jag hoppas inte är för taskiga - känns lite sådär eftersom du redan är nere över hur det utvecklade sig med tjejen du verkligen gillade, men hoppas du är okej med det. Blir inte så elegant framfört då jag är trött i pallet men hoppas du hänger med på mina poänger. Alltså, lite spontana reflektioner:
Asså jag vill ju hellre dominera brudar på samma sätt, men det sa hon att jag inte fick göra, för att jag skulle gå över styr då (?) Därför ville hon inte bli min "mentor" som man kallar det. . - Detta med att hon gillar ett upplägg där hon uttalat sagt att hon vill förbli den dominerande KAN vara ett resultat av att hon kanske tidigare befunnit sig i situationer där någon behandlat henne illa i sexuella sammanhang eller gjort saker som fick henne att känna sig totalt otrygg. Tvivlar inte på att det också är en sexuell grej för henne. Men det kan ju vara så att bästa sättet för henne att kunna ge sig hän sexuellt är om sexpartners "lovat" att följa hennes moves och inte ta över och ta kontroll över henne. Om du pratade om att du ville dominera brudar så kan det ha känts hotande för henne, som att du inte respekterar henne och hennes vilja. Det kan också ha upplevts som väldigt hotande för henne att befinna sig ensam i en lgh med en man som uttrycker att han skulle gilla att dominera brudar så. Jag fattade det inte som att hon uttryckt att hon älskar att vara den underdåniga? Är man väldigt starkt för att den andre inte ska vara dominant har man kanske ett motstånd mot att ens ha sex med nån som har den viljan. Återigen, beroende på vad hon har vart med om kan det ha känts hotande att du är en person som skulle vilja göra nåt sånt.
Hon trodde inte att jag skulle lyckas med det alls. Men det gjorde jag vetni Sen var denna mkt udda men intressanta lek/upplevelse slut." - Återigen, hon hade explicit uttryckt att hon vill att du ska följa henne och inte ta nåt befäl i ert sex, hade jag varit hon hade jag räknat med att du spelat med i stol-situationen och låtsats att inte kunna ta dig loss. Du klev liksom ut lite från det uppgjorda spelet ni körde genom att du ändå tog dig loss. Meningen var ju att du skulle vara undergiven. Det var väl meningen att du inte på riktigt skulle bevisa att du kunde "ta dig loss" utan stanna i rollen som fastspänd älskare? Beroende på hur kass hennes självkänsla är är det också möjligt att hon tog detta som en "pik". Typ "haha, kass du är på att vara dominatrix och binda fast, jag tog mig loss utan problem, hah!". Hon kan ha tagit det som indirekt kritik. I övrigt kan det ha känts som att du inte respekterade att hon varit tydlig med att hon behövde att du fann dig i en följsam roll där hon ledde. Hon kan ha känt sig pissad på av att du inte bara var passiv och lät henne leda.
"Jag: Haha, OCH DU? Tack för BSM-introt du gav mig igår. Jag kommer att bruka samma intro mot unga jäntor i framtiden." - Förlåt men vad i hela helvete??? Extreeeeemt obehagligt att höra en man som man tycker inte respekterat ens vilja säga så. Jag upplever att det finns så otroligt lite förståelse bland killar för att man som tjej alltid befinner sig i en utsatt position tillsammans med en kille man inte känt sålänge. Rent fysiskt alltså. Betänk gärna att man är helt utlämnad till killens välvilja egentligen, eftersom man generellt inte har en chans fysiskt om nån skulle vända och vilja göra en illa. Även tjejer som inte är räddhågsna har alltid det lite i bakhuvudet. Sammanfattas på ett lättsamt sätt här:https://www.youtube.com/watch?v=yRzs7v0do_Q. Andemeningen i klipper är dock helt sann. Jag förstår att du inte menade det du sa på ett hotfullt sätt, utan sa så för att hon varit så svinig, men jag hade känt ett mycket stort obehag inför en person som insinuerade att han skulle ta de låtsas-dominanta lekar vi lekt i sängen under natten och använda detta beteende mot unga tjejer. Om du på något sätt ska kontakta henne igen bör du be om ursäkt för detta och ta tillbaka det utan förbehåll.
Generellt så kanske ni inte är alls sexuellt kompatibla oavsett hur bra snack ni hade. Du gillar uppenbarligen maktkampen och munhuggeriet, att liksom spela mot varandra verbalt så att en av er får övertag och liksom "vinner". Är du på minsta vis sådan i sängen, vilket det låter som att du är, kan ni nog få stora problem eftersom hon uppenbarligen får sexuell njutning av att få vara helt dominerande. En högst subjektiv tolkning jag gör är också att hon antagligen inte känner sig trygg och därmed sexuellt avslappnad om mannen visar minsta tendens till att "ha maktposition" i sexet. Detta kan vara en sexuell preferens bara, eller så kan det vara för att hon har obehagliga sexuella erfarenheter i bagaget som gör att hon bara kan känna sig tillräckligt trygg för att njuta om mannen helt tar en passiv roll och låter henne leda och bestämma.
Hon provocerade dig för att se hur du skulle reagera och du reagerade uppenbarligen inte så som hon ville. Hon lekte helt enkelt med dig tror jag. Varför skulle hon skratta och le när hon kastade ut dig om hon var förbannad/ledsen eller om du på riktigt hade gjort något fel?
Tjejen som är huvudpersonen i tråden och vi ska diskutera om, träffade jag via norska tinder. Och vi ha mötts två gånger, med en veckas mellanrum.
Båda gångerna vi träffades hade vi en helt magisk connection, för vi var så jävla lika varandra. På senaste och ev. sista träffen. Pratade vi t.o.m om att skaffa barn och att jag skulle flytta in i hennes lägenhet och hjälpa henne med mat och hyra. Är ju rätt dyrt i Norge och jag har det bättre ställt än henne. Var min idé att hjälpa till - för hon är långt ifrån en goldigger.
Nu senast vi möttes, kom jag till hennes lgh kl 16:00 i lördags och stannade till 06:00 i morse (måndag). 38 timmmar var jag alltså där, vi snackade oavbrutet och det var som att träffa sig själv, vilket båda tyckte. Inte en enda sekund av akward-tystnad. Vi sov knappt, bara pratade och pratade för det var så sjuuuukt intressant o givande, för vi hade så liknande tankar och lärde oss så mycket intressant av varandra.
"Telepati" är väl den bästa analogin för att beskriva vad vi upplevde typ :P
Klockan 06:00 i morse ligger jag i hennes säng och sover gott.
Helt plutslig skakar hon i mig och väcker mig och kräver att jag åker hem omedelbart, helt utan grund.
När jag frågade varför: sa hon att jag behandlade henne som ett rövhål i helgen och gav henne småpikar hela tiden.
Jag låg ju där som ett frågetecken och frågade öhm va, nåt konkret exempel på vad jag gjorde?
Hon kunde inte ge några konkreta exempel på varför jag varit elak. Sök upp en terapeft sa hon. - Men du ska ut NU.
Jag: Fine, men om du kastar ut mig nu så kommer jag aldrig tillbaka.
Hon: Väldigt gärna.
Jag: OK då, då gör vi så. Men mitt kondompack som ligger i ditt skåp skall jag ha tillbaka, det är typ helt fullt och kostade typ 95 NOK.
Hon: Nää jag har inga, du tog med dig dom sist.
Jag: Nej, dom ligger i ditt skåp.
Hon hämtar sen kondomerna och ger dom till mig.
------------------------------------------------------------------------------------
Detta är Off topic, men väldigt viktigt för att förstå situationen. Så läs detta:
Detta är en brud som gillar BDSM, men hon gillar att utföra bdsm på män, och hon skiljer på bsm och sex. BDSM är mer som en ritual för henne och inget sexuellt.
Vid vanligt sex gillar hon att bli dominerad av män, stryptag o.s.v.
Så jag är öppensinnad precis som henne och var nyfiken på bdsm, så lät henne göra ett intro på mig liksom. Hon band fast mig i en stol och jag fick vara naken och kalla henne typ nåt på tyska. "Fräulein"
tror jag, som hennes "masternamn"
Hon var helt jävla överschysst och allt var på lek, hon respekterade mig som fan och var supersnäll verkligen. Hon provade piska mig löst osv. Sen fick PROVA jag ta av mig ur stolen jag var fastbunden i på egen hand.
Hon trodde inte att jag skulle lyckas med det alls. Men det gjorde jag vetni Sen var denna mkt udda men intressanta lek/upplevelse slut.
Asså jag vill ju hellre dominera brudar på samma sätt, men det sa hon att jag inte fick göra, för att jag skulle gå över styr då (?) Därför ville hon inte bli min "mentor" som man kallar det.
Sure, okej då haha svarade jag.
Eftersom hon var elak och körde ut mig nyvaken ut i kalla norska kylan kl 6 på morgonen här. (Min mobil var död men fick inte ens ladda den för att kunna köpa bussbiljett). "Men gå då bara, sa hon och log elakt". Typ en halvmil hem.
Så då valde jag att ge igen och vara exakt lika elak tillbaka (tror jag).
---------------------------------------------------------------------------
Så: I hallen när jag tagit på mig skorna och jackan så blev de sista samtalet så här:
Jag: Tack för en trevlig kväll (med brett leende).
Hon: Ja, detsamma, var väldigt trevligt.
Jag: Haha ahaaa, även fast jag behandlade dig som ett rövhål och gav dig småpikar hela tiden?
Hon: .......(helt tyst).......
Jag: Haha, OCH DU? Tack för BSM-introt du gav mig igår. Jag kommer att bruka samma intro mot unga jäntor i framtiden.
Hon tittar bort, in i TVN och är helt tyst.
Så säger jag, "HEJDÅ, HA DET GÖTT =)" med ett leende på läpparna.
och smäller igen dörren.
--------------------------------------------
Nu när jag kollade på facebook har hon blockat mig, även plockat bort mig som match på tinder.
Hahah.... hur känner hon? Och varför körde hon ut mig?
VET att hon är en fucked upp men det är jag också, så försök hålla er sakliga här och prata inte om eventuella diagnoser osv.
Låtsas om att båda två är "normala" liksom, när ni analyserar.
Men båda har ADHD iaf. Hon har INTE borderline, vilket man skulle kunna tro.
Men lägg det åt sidan nu och håll er till topic.
FRÅGESTÄLLNING (snälla håll er bara till detta)
- Hur känner hon just nu?
- Varför blockerade hon mig?
- Var jag exakt lika elak tillbaka, eller gick jag över gränsen och var ännu mer elak?
Har en egen teori som jag kommer dela med mig av lite senare i tråden efter det kommit in lite inlägg från er. Alltså både killar och tjejer får svara, men helst tjejer då ni förstår andra tjejer bättre.
Tack på förhand!
SORRY FÖR EV. "STAVFEL", BOTT I NORGE ETT TAG OCH BLANDAR IHOP VISSA ORD I SPRÅKEN. BLIR SÅ.
Hon gillar kontroll, samt att dominera. Hon gillar inte att inte ha kontroll, samt att bli dominerad. Nu visade du en sida hos dig som hon inte kan dominera, samt att du hellre vill dominera henne. Då tar hon fram ett nytt verktyg, emotionell domination, för att söka dominera den vägen istället. Leken kan säkert vara rolig ett tag om båda är med på det, men det går alltid överstyr när man kör vems hand ligger överst, förr eller senare, vilket hon vet.
Därför så fick du inte dominera genom bdsm, hon vet det, även du, om än undermedvetet än så länge. Däremot när du dominerade henne emotionellt, utan att ens försöka, då påbörjas vems hand är ovanpå vems hans igen, men på ett annat plan. Vad vill du ha ut av att vara med henne? Handen ovanpå hennes, i maktposition, tvärtom, i undergiven position, eller i konstant lek mellan över kontra under. Finns nog inte fel i vad du än väljer, men ta det försiktigt, som ett råd bara.
FRÅGESTÄLLNING (snälla håll er bara till detta)
- Hur känner hon just nu?
- Varför blockerade hon mig?
- Var jag exakt lika elak tillbaka, eller gick jag över gränsen och var ännu mer elak?
Vi ska alltså INTE låtsas om att ni båda är "fucked up", men vi ska ändå berätta för dig VARFÖR hon reagerar som hon gör?
OnT: vad sägs om att du uppfattat situationen på ETT sätt, och hon på ett annat?
Hur hon känner är det endast hon som vet.
Nej, du var inte i närheten av att vara lika "elak".
Svårt att säga utan att ha hört hennes version.
Men sannolikt är ni förvirrade och lite ”speciella” båda två.
Hon låter märklig, men om du inte märkt det under era helger har du själv problem.
Förslaget till dig är att glömma henne, undvik kvinnor och gräv i vad som är fel med dig själv först.
Lycka till!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!