2018-03-12, 19:47
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Svar JA p alla frgor, frutom att andra inte kan se dina instllningar samt ldern, 35 r bra lder, du kan nog g ner mot 24-25 i lder och upp till 35. Bst chans har du nog p 27-33 ringar.

Om jag minns rtt r du en stor testosnubbe , sdana r framgngsrika fr ett visst kvinnoklientel p tinder.
Tack fr snabbt o bra svar!

Ok, kanske fr ta o prova d

Mvh
Citera
2018-03-12, 20:00
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank

Mvh

Stt det p 18 r(eller vad du nu vill innerst inne) och lt tjejerna bestmma sjlv vad de tycker om din lder. Mla inte in dig i ett hrn innan du ens brjat.
Citera
2018-03-12, 20:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Stt det p 18 r(eller vad du nu vill innerst inne) och lt tjejerna bestmma sjlv vad de tycker om din lder. Mla inte in dig i ett hrn innan du ens brjat.
Det r ju att slsa upp likes, kanske att 1 av 100 18-ringar har 35 i sin range (daddy issues), r din lder inte i deras range s dyker du ju inte upp fr dom, och har du gratisversion s har du begrnsat med svep.
Citera
2018-03-12, 20:12
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:

Mvh

Tillggta det ocks frsiktigt med Nirvanas "rd". De knns inte s genuina frn mitt hll sett.
Citera
2018-03-12, 21:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Haha, I see...
18 r fr ungt fr mig dock.
Men om jag nu skulle ha 18 s fr jag bara upp de 18 ringarna som vill f upp 35 ringar, right?
Citera
2018-03-12, 21:06
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Det r ju att slsa upp likes, kanske att 1 av 100 18-ringar har 35 i sin range (daddy issues), r din lder inte i deras range s dyker du ju inte upp fr dom, och har du gratisversion s har du begrnsat med svep.
Aaha, kan man bara swipa ett visst antal?
Per vecka? Mnad?
Citera
2018-03-12, 21:17
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Haha, I see...
Men om jag nu skulle ha 18 s fr jag bara upp de 18 ringarna som vill f upp 35 ringar, right?

Ja, det r detta som r det fina.

Dock r det ju rimligt att anta att 18-ringar trots detta mer sllan swipar hgre p ngon som r s mycket ldre av flera skl, s ligger ngot i det Nirvana skriver om att man d brnner visningar.
Citera
2018-03-12, 21:26
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Ja, det r detta som r det fina.

Dock r det ju rimligt att anta att 18-ringar trots detta mer sllan swipar hgre p ngon som r s mycket ldre av flera skl, s ligger ngot i det Nirvana skriver om att man d brnner visningar.
Aaaa ok jag fattar, jag fattar
Tack!
Citera
2018-03-12, 21:29
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Dr finns mnga tjejer med daddy-issues, vissa skriver i sina presentationer rent ut: Sker sugar-daddy.

Jag har en ny dejt inbokad nu p torsdag. Med en tjej som verkar jttefin.

Men det gr ont i kropp och sjl av att jag inte trffat dejt nummer 2 n som jag skrev om hromdagen
Citera
2018-03-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Dr finns mnga tjejer med daddy-issues, vissa skriver i sina presentationer rent ut: Sker sugar-daddy.

Men det gr ont i kropp och sjl av att jag inte trffat dejt nummer 2 n som jag skrev om hromdagen

Varfr blir det inget mer med dejt nr 2?
Citera
2018-03-12, 22:21
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Haha, I see...

En grej tillman mste inte ha issues eller vilja ha betalt fr att man dejtar en ldre kille. Man kan ocks bara vara en sn som inte mlat in sig haha.

Prata lite med anteri17 kansketror han kan komma med lite bra vinklar ocks s du fr flers syn p saken.
Citera
2018-03-12, 22:24
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Men har du frklarat det fr henne d? S hon verkligen fattar? Sger hon nej nd s r det frhoppningsvis lttare fr dig att g vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in