2018-04-16, 14:42
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Skaffade tinder. Hann "swipe:a" i en kvart tills jag fick runt 85 matchningar. Bestmde trff med 4 av dem.Nu ska jag fucka dem tills de blir feminister.

Sdr r det fr alla i brjan. Ge det ngon mnad s kommer du jubla ver en matchning om dagen och grma dig ver alla vettiga tjejer du brnde i brjan.
Citera
2018-04-16, 14:55
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Skaffade tinder. Hann "swipe:a" i en kvart tills jag fick runt 85 matchningar. Bestmde trff med 4 av dem.Nu ska jag fucka dem tills de blir feminister.

Ett beteende femton gnger vrre n ngon i trden pvisat. Grattis.
Citera
2018-04-16, 14:59
Medlem
Mintafs avatar
Citat:

Helt rtt haha
Citera
2018-04-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Haha, sch d, Dunia r en frisk flkt hr p Flashback
Lite vl hetsig dock, men det r ven det som r charmen!

OnT:
Tinders algoritm-konspiration kan jag nu officiellt stlla mig bakom. Brjade med att snitta cirka 10-15 matchingar per dag de frsta 4-6 dagarna, nu r jag nere p ca 3-6 matchningar om dagen. Swajpar inte lika aktivt dremot men blir nd oftast 50 swajps om dagen. Kanske borde passa p att experimentera med detta genom att typ skaffa Tinder+ fr att sedan fortstta swajpa 50 per dag, fr att sedermera se om jag nyttjar ngon algoritmisk frdel (typ att jag hamnar lngst fram i tjejernas ''kortsamling'').
Fr se.
Hur orkar du chatta med alla hundratals personer?
Citera
2018-04-17, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Hur orkar du chatta med alla hundratals personer?

Jag chattar verkligen inte med hundratals personer. Frst och frmst s skriver jag inte ens till 50% av de tjejer jag matchar med, vilket frmst beror p ett ointresse frn min sida. Har de en trkig och intetsgande profil s brukar jag inte skriva, eller om deras andra bilder ger mig WT-vibbar.
Sedan s kanske de man skriver till i 4/5 fall ger ett supertrkigt svar, d brukar jag bara ignorera tjejen. Jag frsker klura ut ngot spetsfundigt att skriva rrande hennes bilder/beskrivning, s nr man d fr ett trkigt gensvar s orkar man inte bry sig, svida hon inte r gudomligt snygg dvs .

Man mste ocks ha i tanke att tjejer aldrig skriver. Har matchat med ca 120-130 tjejer tror jag, varav kanske... 6-7 tjejer (?) har startat en konversation. Helt sjukt men det r tyvrr s det fungerar i Sverige. Totalt har jag nog haft ca 15 tjejer jag faktiskt kunnat konversera med utan att d av tristess efter tv meningsutbyten. Har i sin tur sett potential i kanske 4-5 utav dessa.

Dvs., baserat p mina stats s hittar man en villig och ppen tjej som inte r trkig/dryg/irriterande var ca 10e match. Cirka var 25:e match kan eventuellt vara av partnerdignitet!
Det lter nu som om jag r sjukt krsen, men det stmmer inte. Svenska tjejer p Tinder r helt enkelt fr jvla trkiga och trista i allmnhet. Ingen verkar frst vertydliga skmt i skrift heller. Jag matchar iofrsig mest med 18-21 ringar s kanske r drfr, vem vet.
Citera
2018-04-17, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Vad ska man ha fr bilder p tinder som kille fr att maximera chanserna? Knns som att det r svrt att veta vad som r lmpligt osv.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inte spnnisbilder, inte avkltt, fokus p ansikte, gon... Ha lite varierande miljer, alltid bra frisyr, klder och blick i bilderna.

Du KAN ha nn enstaka bild dr du hnger med andra (fr att visa du r en skn/populr snubbe) eller kanske dr du utvar din hobby men max 1-2 bilder, resten ska vara ansikts och helkroppsbilder p dig.

Frsta/profilbilden ska vara en extremt klar och tydlig bild p ansiktet, fr ansiktet r allt.. och frstabilden r frsta intryck... Inga filter dock, fr folk ser om du anvnt filter.

Det r en myt att avkldda bilder skulle vara ngot negativt. Myten grundar sig antagligen i att mn med halvdana kroppar har frgat sina tjejkompisar med halvdana kroppar vad de egentligen tycker om hunkar med avkldda bilder och har ftt det svar som de har velat hra.

Tvrtom s r ett sexpack och en kropp som ger komplimanger ngonting som kommer att dra in matchningar, dejter etc.

Sen kan man ju gra det p olika vis. Det r en sak att ha en naken toaselfie med kepan bakfram, sngkappar blick och duckface, det kan gnugga ngra brudar t fel hll. Men en dr det ger ett mer "naturligt" intryck av att man bara tagit en bild medan var p stranden en dag, r ju lite annat.
Citera
2018-04-17, 02:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Det r en myt att avkldda bilder skulle vara ngot negativt. Myten grundar sig antagligen i att mn med halvdana kroppar har frgat sina tjejkompisar med halvdana kroppar vad de egentligen tycker om hunkar med avkldda bilder och har ftt det svar som de har velat hra.

Tvrtom s r ett sexpack och en kropp som ger komplimanger ngonting som kommer att dra in matchningar, dejter etc.

Sen kan man ju gra det p olika vis. Det r en sak att ha en naken toaselfie med kepan bakfram, sngkappar blick och duckface, det kan gnugga ngra brudar t fel hll. Men en dr det ger ett mer "naturligt" intryck av att man bara tagit en bild medan var p stranden en dag, r ju lite annat.
Det ger oserist intryck med avkltt, avsaknad av integritet osv. Oavsett vad fr kropp man har, bttre att veraska IRL d, dessutom syns det igenom om man har bra kropp om man har tight skjorta och liknande.

Det r precis samma sak som att en bild p en bula ofta r "sexigare" n att blotta hela kuken.. man ska lmna saker t fantasin.
Citera
2018-04-17, 13:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Jag chattar verkligen inte med hundratals personer. Frst och frmst s skriver jag inte ens till 50% av de tjejer jag matchar med, vilket frmst beror p ett ointresse frn min sida. Har de en trkig och intetsgande profil s brukar jag inte skriva, eller om deras andra bilder ger mig WT-vibbar.
Sedan s kanske de man skriver till i 4/5 fall ger ett supertrkigt svar, d brukar jag bara ignorera tjejen. Jag frsker klura ut ngot spetsfundigt att skriva rrande hennes bilder/beskrivning, s nr man d fr ett trkigt gensvar s orkar man inte bry sig, svida hon inte r gudomligt snygg dvs .

Man mste ocks ha i tanke att tjejer aldrig skriver. Har matchat med ca 120-130 tjejer tror jag, varav kanske... 6-7 tjejer (?) har startat en konversation. Helt sjukt men det r tyvrr s det fungerar i Sverige. Totalt har jag nog haft ca 15 tjejer jag faktiskt kunnat konversera med utan att d av tristess efter tv meningsutbyten. Har i sin tur sett potential i kanske 4-5 utav dessa.

Dvs., baserat p mina stats s hittar man en villig och ppen tjej som inte r trkig/dryg/irriterande var ca 10e match. Cirka var 25:e match kan eventuellt vara av partnerdignitet!
Det lter nu som om jag r sjukt krsen, men det stmmer inte. Svenska tjejer p Tinder r helt enkelt fr jvla trkiga och trista i allmnhet. Ingen verkar frst vertydliga skmt i skrift heller. Jag matchar iofrsig mest med 18-21 ringar s kanske r drfr, vem vet.

Samma upplevelse. Men det krvs ingenting fr medelsnygga tjejer i dagens samhlle. Det pratas om samhllelig press p "duktiga flickor". Sg det till den medelsnygga killen som behver status, confidence och ambitioner fr att inte leva ett framtida mediokert liv.

Hittar man en tjej som inte r trist r det jack pot.
Citera
2018-04-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det ger oserist intryck med avkltt, avsaknad av integritet osv. Oavsett vad fr kropp man har, bttre att veraska IRL d, dessutom syns det igenom om man har bra kropp om man har tight skjorta och liknande.

Nej. Det dr r ju dock inget annat n dina egna sikter och nskningar om hur du vill att vrlden ska vara. Jag r ledsen att behva informera dig men att visa upp en grym kropp r faktiskt helt verlgset. Det kvittar ifall du ger intrycket av att vara nn jvla helylle som har bilder tillsammans med gammelfarmor eller diplom frn scouterna och ngon pokal som "Klassens kompis" hngandes i bakgrunden.

En kvinna knullar hellre en douchbag alfahanebadboy med grym kropp och sex appeal som behandlar henne som skit och r otrogen, n en vanlig stilig och proper nice guy med integritet och som inger ett serist intryck. Det r inte lika spnnande.

Majoriteten kvinnor p Tinder, liksom i vriga samhllet, r ytliga och tnker med fittan. Det kvittar m.a.o. huruvida du framstlls som en helylle som ger ett serist intryck och besitter integritet d det i regel r status och sex appeal som gr att kvinnor svepar hger och det som regerar idag.

Ta t. ex. killar som Zyzz: www.youtube.com/watch?v=cWkaRLCX95U
Eller Jeff Seid: www.youtube.com/watch?v=cZCMx9di3HA

Ser kvinnorna dr ut att tnka "nej, men oj vilken douchebag! Nu stnger jag av! Titta s lite integritet han har!" eller sg det ut som att en hel del par trosor blev bta?
Pffh. Du skulle ha mngder av tjejer vntandes p matchningar ifall du visade upp en sdan kropp p Tinder.

Eller ta den dr Jeremy Meeks som satt inne i fngelse fr bl.a. rn. Fr bara ngot r sedan skrubbade han toalettskit tillsammans med sina cellkamrater men nu lever han ett liv med lyxyacther i St Tropez och kvinnor som kastar sig t honom. Han kunde nd f signa modellkontrakt fr flera miljoner inne p kken efter en omtalad mugshot just eftersom kvinnor har bestmt att det kvittar fullstndigt vad han har gjort tidigare i livet. Han r snygg och han har sex appeal och drmed basta. Han frtjnar drfr ett bttre liv n andra halvdana mn som har gjort rtt fr sig.

Sex appeal och status r allting i den hr vrlden och att visa upp en grym kropp (ifall man har en) r ett bra stt att konkurrera sig fram bland andra mn.

Tyvrr r det s men don't hate the player, hate the game.
Senast redigerad av BrunoC 2018-04-17 kl. 16:05.
Citera
2018-04-17, 17:42
Medlem
Intressant dock fr mig personligen iaf r att nr jag trffat brudar som verkligen gillat mig, s har dom IRL dissat hunkar (hunken ngra meter ifrn en raggandes p samma brud allts.) med snyggkropp och klagat infr mig. "Spelar ingen roll om man har en snyggkropp om man ser ut som en gris i ansiktet som han, *viskar*", och jag bara garvade.

Fast det r klart. Jag hjlper ju inte till nr jag (jag var ung, hade ingen aning om "game", dvs naturlig respons) sa saker som "Men han r ju s het, jvlar vilken kropp", d tycker ju hon precis tvrtom frsts och drogs mer in i min vrld (fick frsts komplimanger fr mitt "fina ansikte"). Mste knts jvligt surt fr snubben som var sjukt snygg..........kroppsligt . Att alltid hylla "snyggingarna" istllet fr att snacka skit om dom dvs.

Hr kommer lite random highlights ifrn min senaste dejts snack mellan dejterna, tyvrr inte "hur dejten blev av" utan bara random text, men nd lite grundlggande koncept som iaf jag anvnder mig utav.

Kom precis p i skrivande stund att jag har ju en svinbra taktik fr en stor yrkesgrupp bland kvinnor. Fr se om man delar med sig. Beror ju helt p om ngon tycker detta r kul eller inte.
Man r mkta frbluffad att "dejting-elitisterna" RSD, 4 week natural, osv inte har snapat upp det. Sjukt jvla failsafe vill jag pst.

Here goes "Basics of bajs and kiss - Classic foreigner Women Game Tactics 101."

http://i63.tinypic.com/30m4wsl.png

http://i67.tinypic.com/hv0v7s.png

EDIT: Notera ven att hon skickade ljudmeddelanden, skicka grna ljudmeddelanden. Det r guuuuld!
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-04-17 kl. 17:48.
Citera
2018-04-17, 18:54
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Here goes "Basics of bajs and kiss - Classic foreigner Women Game Tactics 101."

http://i63.tinypic.com/30m4wsl.png

http://i67.tinypic.com/hv0v7s.png

Aldrig upplevt en kille anvnda s mnga emojis som du. Frvrigt, intressant konversation..
Citera
2018-04-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
D har man ftt slut p swipes i Skne. Nu dyker endast Danmark, Halland och Kronoberg. Hjlper inte att stlla om GPSet till stllen som Hr eller Hrby

Resultat:
6 matchningar med fejkkonton som skickade lnk till scamsidor.
0 riktiga matchningar

sch, verkar ju nd som Tinder r stendtt hr nere. Rkar man stlla in avstndet ngon kilometer fr lngt r 9 av 10 som kommer upp danskor. Oftast betydligt roligare att sprka med n vra svenskor ska dock sgas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in