2018-11-26, 19:10
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
om huset e betalt med dessa pengar ligger hon ju minst sagt pyrt till

Varför skulle hon låta hennes on/off pojkvän bli delägare i huset där hon ska bo med sina barn? Hon har köpt huset på egen hand, inget snack om den saken.

Ursäkta om detta redan avhandlats men jag börjar misstänka att H har bott i andra hand på Artillerigatan och att den verkliga ägaren av bostaden heter K*ll*n.
H’s bolag, som nu är vilande, står registrerat på c/o K*ll*n på
samma adress som H bor på. Han har verkligen byggt luftslott omkring sig.

* = o,i
Citera
2018-11-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Det tar betydligt längre tid.Läs mitt tidigare inlägg. Du måste legitimera dig med bank Id på lantmäteriet
för att kunna kolla en fastighet.Har sålt ett hus och har ett hus till försäljning.

Jag arbetar med det jag nyligt skrev om och en lagfartsansökan där fånget är köp tar ca 10-12 arbetsdagar för Lantmäteriet att handlägga 😊
Citera
2018-11-26, 19:16
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
om huset e betalt med dessa pengar ligger hon ju minst sagt pyrt till

ytterst märkligt inlägg pa hennes blogg med

vafan nu vet hon plötsligt ingenting om honom, vad slags bolag driver hon som far henne att köpa hus för 30 miljoner och massa lyxprylar?? maste vara ett företag med bra vinst. om inte sa kommer ju stalarna fran snubben och da e hon insyltad vilket ju e det mest troliga.
Men det stod ju tidigare i tråden att bara utdelningen från hennes bolag förra året uppgick till tre miljoner. Sedan hade hon väl annan inkomst. Men hur som, bara tre miljoner per år måste väl räcka för att köpa en trettiomiljorsvilla (om man kan hosta upp handpenning)?

Självklart tar hon avstånd från pojkvännen, skriver hon att hon inte vetat något, samt betonar att deras ekonomi alltid varit åtskiljd. Hon vill väl hålla sig utanför den här röran.
Citera
2018-11-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Invandringsvurmande Isabella som lät Annie Lööf göra reklam för sin destruktiva politik via sin blogg.

Nu sitter Isabella med problem hon inte kan hantera. De som förlorat pengar vet självklart att en del av Isabellas förmögenhet kommer från bedragaren till pojkvännen. De kommer inte lämna henne ifred.

Jag tror "Blondinbella" är körd, 50 miljoner nämns i tråden, någon vill ha tillbaka sina pengar och de vet en del finns hos henne.

Hon får emigrera utomlands, hennes kära mångkultur var inte så rolig. Lycka till

Isabella kunde ju valt kärleken och hjälpt sin älskade men hon valde pengarna. Tydligt vad som var viktigast i det förhållandet. Klockan som Isabella har fått är värd 100 lax och köpt av pengar som hennes kille stulit. Kommer hon lämna tillbaka klockan eller hävda god tro? Gäller god tro fortfarande? Eller har Isabella gjort sig skyldig till häleri?
Citera
2018-11-26, 19:19
Medlem
Isabella har haft ett visst intresse för Syrien. Hon har donerat 50 000 för krigsdrabbade och i ljuset av detta så ser det inte så bra ut.
Har hon några syriska vänner som kan ha koppling till kriminalitet?
Citera
2018-11-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stocktown
Isabella kunde ju valt kärleken och hjälpt sin älskade men hon valde pengarna. Tydligt vad som var viktigast i det förhållandet. Klockan som Isabella har fått är värd 100 lax och köpt av pengar som hennes kille stulit. Kommer hon lämna tillbaka klockan eller hävda god tro? Gäller god tro fortfarande? Eller har Isabella gjort sig skyldig till häleri?
Häleri för maffians pengar! Där finns trubbel, och om jag varit BB hade jag lämnat igen prylarna till Hampus kvickt som ögat.
Citera
2018-11-26, 19:24
Medlem
Citat:
Isabella kunde ju valt kärleken och hjälpt sin älskade men hon valde pengarna. Tydligt vad som var viktigast i det förhållandet.
Citat:
Klockan som Isabella har fått är värd 100 lax och köpt av pengar som hennes kille stulit. Kommer hon lämna tillbaka klockan eller hävda god tro? Gäller god tro fortfarande? Eller har Isabella gjort sig skyldig till häleri?

Hon måste ju skydda sina barn i första hand, de går före allt
Citera
2018-11-26, 19:27
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
som sagt lindelöf köpte nyss lya i stockholm för en tredjedel av beloppet. denna tjej tjänar inte i närheten av lindelöf och hennes lyxkonsumtion e ju pa paris hilton niva
Det finns nog många som tjänar mindre än Lindelöf, men som har dyrare boende än det han nyligen investerade i. Jag antar att hans lägenhet är mer av övernattnings- och semesterlägenhet. Han är inte från Stockholm, bor inte i Stockholm, har ännu inga barn, och har såldes helt andra behov än BB.
Citera
2018-11-26, 19:28
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
viktor lindelöf köpte nyligen lya för 10 miljoner, jag tvivlar pa att denna tjej har kapacitet att köpa ett 3 ggr dyrare hus adderat med bentleys och vad det nu är

Men hon har väl inte köpt en bentley, det är H’s bil du pratar om nu. BB drar ju in en halv miljon i månaden på sin blogg så det möjliggjorde väl för husköpet.

Hon har tjatat hål i huvudet på sina bloggläsare om privatekonomi ända sen hon släppte sin Economista bok. Bella skulle ALDRIG göra stora gemensamma inköp eller dela ekonomi med någon hon inte är gift med. Sen ska det skrivas äktenskapsförord och tecknas hundratal olika kontrakt innan hon ger sig i kast med delad plånbok.
Senast redigerad av Lalande 2018-11-26 kl. 19:34.
Citera
2018-11-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
[b]

Hon måste ju skydda sina barn i första hand, de går före allt

Antar att det inte var True-love då. Isabella har ju möjlighet att hjälpa sin själsfrände. Är inte kärleken värd mer än pengarna tro?
Citera
2018-11-26, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trewt
Fast Lindelöf hade troligtvis haft möjlighet att köpa en betydligt dyrare villa än så. Hus för 10 millar är ingen omöjlighet om du har gjort lite karriär och bolagsengagemang.

Å andra sidan har jag svårt å se hur BB skulle ha råd med en villa för 30 mkr baserat på hennes bolags siffror så där får du rätt 😁
det e ju det jag menar och förrutom huset har ju kvinnan en enorm lyxkonsumtion, hon bränner garanterat mer pa lyx än vad lindelöf och hon är inte i närheten av lindelöfs lön
Citera
2018-11-26, 19:42
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Antar att det inte var True-love då. Isabella har ju möjlighet att hjälpa sin själsfrände. Är inte kärleken värd mer än pengarna tro?

Ge dig, självklart är hennes barn viktigare än en snubbe som blåljugit för henne och försatt hennes familj i fara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in