Citat:
Ursprungligen postat av
Sunglobe
Bara jag som tycker set är märkligt att kvinnan som prisats som ”näringslivets mäktigaste” och senast i förrgår belönades med utmärkelser från Consid med motiveringen
”Genom ett starkt varumärke och att ständigt bryta normer lyfter teamet upp det spännande och eftersträvansvärda i en yrkesbana inom tech och banar genom sina investeringar väg för kvinnor att utveckla sitt intresse för tekniken och det digitala och är på så sätt en förebild när det kommer till att främja en utveckling mot en mer jämställd tech-värld.”
Inte kan hålla koll på vem hon själv delar sängkammaren med samt efter hon fått reda på H kriminella aktiviteter bär klockan på armen som han uppenbarlign köpt till henne för stulna pengar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Jag förstår att hon blivit rådd till detta. Men tänk långsiktligt, hon är förevigt förknippad med detta. Vem kommer vilja göra stora affärer med henne efter detta? När man vet att dessa kriminella aldrig kommer glömma att de blev lurade på pengar.
Isabella Löwengrip
är sitt eget varumärke. Hon satt härom veckan hos Skavlan i SVT och talade om hur oerhört viktigt det är att hon inte får minsta lilla smutsfläck på sig.
Nu visar det sig att hon stoltserat offentligt med lyxprylar som finansierats genom kriminalitet. Isabella, hennes barn och barnens far har tvingats gå under jorden då de utsatts för allvarliga hot.
I dag har Isabella dessutom förmodligen gjort sig skyldig till grovt förtal när hon hängt ut Hampus Jarlbo på bloggen. Det spelar ingen roll om hennes rådgivare rätt henne till detta. Hon är ändå ansvarig.
Isabella Löwengrips varumärke är inte längre ett starkt varumärke. Ballongen brast och lögnerna har kommit ifatt henne. Det ska bli mycket intressant om varumärket Isabella Löwengrip kommer att återhämta sig.
Jag är mycket tveksam. Hon kommer att bli tvungen att totalt förändra din image och formulera om vad varumärket står för om hon ska lyckas.