2018-10-08, 18:04
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Det här är poetisk rättvisa. Hon vill ju ha öppna gränser så vad klagar hon på? Ta bort ytterdörren och låt vem som helst gå in och ut när som helst istället. Hon och hennes bästis Annie Lööf vill ju ha det så.

+...Karma is a bitch
Citera
2018-10-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Definitivt finns det anledning till oro rörande den här mannen.

Det mesta pekar mot att han är marockan - och vi vet vad ett antal sådana, med den typen av historia denna man har, presterat under senare år i Sverige.

Marockanen är skriven i Sverige fr o m december 2013, då vid Belman Hostel på St Göransgatan 151 i Stockholm.
Han kom till Sverige från Nederländerna 2013.
Inga familjeförhållanden finns.

Går man på mannens beteende vid sina stalkande kontaktförsök med Blondinbella, och därtill typen av lättare besatthet av bloggkvinnan tidigare, via sociala medier - jämte hans attribut och utseende - är det en betydande risk att kniven kommer åka fram.
Det är trevligt att PK eliten får känna av den verklighet som "Svenssons" gör. Man kan undra om BB tycker att han är ett litet harmlöst barn som flytt elände, fattigdom och krig?
Citera
2018-10-08, 18:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Varför är hon skyldig till förtal när detta "barnet" har varit runt hennes hus flera gånger och hon bilder som bevisar det? Vem fan vill ha en främling på sin terras? Nåt jävla skumt med killen när han bara sitter där och ler.

Vänta lite nu, bloggdrottningen har tidigare uttryckt åsikten att Sverige bör ta emot väldigt många fler asylsökande än vad dom gjort och det handlar i många fall om människor vars identitet ej är känd. Det handlar alltså om kompletta främlingar som befinner sig i Sverige och Centerpartiet som bloggaren röstar på är starkt migrationsvänliga.

Vi sammanfattar det hela på ett lättförståeligt sätt så att inga missförstånd uppstår. Främlingen som sitter och ler på bloggarens terrass är helt enkelt en konsekvens av den förda politiken som bloggdrottningen i sin tur förespråkat under flera år. Tror att detta började 2015 men startskottet var kanske tidigare?

Frågan är bara om hon helt plötsligt har ändrat inställning vad gäller detta apropå de aktuella händelserna?
Citera
2018-10-08, 18:33
Medlem
Lalandes avatar
Många här skuldbelägger Isabella för vilket politiskt parti hon röstar på. Ni som tycker att hon får skylla sig själv för att hon blir stalkad av en galning, är ni på riktigt? Jag delar sannolikt inte samma världsbild som er men för den skull önskar jag inte att något hemskt ska hända er. Att önska att en kvinna ska bli stalkad och våldtagen av invandrare på grund av vilken politisk åskådning hon har är ren misogyni. Det är riktigt jävla otäckt. Ert kvinnohat har samma botten som våldtäktsmäns och kvinnomisshandlares.

Men låt oss hålla oss till ämnet. Vad mer vet vi om denna dåre? Vad gör han på Lidingö om han bor på Norrmalm? Har han en sysselsättning där, när han går runt med väska? Går han på soc eller komvux?
Citera
2018-10-08, 18:44
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Det är trevligt att PK eliten får känna av den verklighet som "Svenssons" gör. Man kan undra om BB tycker att han är ett litet harmlöst barn som flytt elände, fattigdom och krig?

Läste ju att hon "tycker synd om honom", så antagligen tycker hon det.
Citera
2018-10-08, 18:44
Medlem
Citat:
Nej tror inte PK alls tänker så. Det verkar som att de ser dåliga händelser som detta som enskilda händelser och deras godhetsknarkeri som något helt annat.
PK har inget som helst konsekvenstänk. De verkar vara helt bländade av sin egen godhet och sin utopi.
Citera
2018-10-08, 18:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Många här skuldbelägger Isabella för vilket politiskt parti hon röstar på. Ni som tycker att hon får skylla sig själv för att hon blir stalkad av en galning, är ni på riktigt? Jag delar sannolikt inte samma världsbild som er men för den skull önskar jag inte att något hemskt ska hända er. Att önska att en kvinna ska bli stalkad och våldtagen av invandrare på grund av vilken politisk åskådning hon har är ren misogyni. Det är riktigt jävla otäckt. Ert kvinnohat har samma botten som våldtäktsmäns och kvinnomisshandlares.

Men låt oss hålla oss till ämnet. Vad mer vet vi om denna dåre? Vad gör han på Lidingö om han bor på Norrmalm? Har han en sysselsättning där, när han går runt med väska? Går han på soc eller komvux?
Det år inte kvinnohat det ursprungligen handlar om, utan det folk ogillar är det grandiosa hyckleriet hos Isabella när hon inte vill ha samma uppvaktning som många, många svenska kvinnor idag har svårt att freda sig ifrån, pga statens migrationspolitik.
Citera
2018-10-08, 18:54
Medlem
Citat:
Isabella Löwengrip är alla gånger ett prima exemplar av en pk-elitperson. Med allt sitt (pk-fanatiska) SD-hatande och samtidigt maniska svärmande för beriknings-kulturer är det ju då också ganska så naturligt att hon får känna på kulturen i fråga.
Därav också väntat att folk som inte alls ingår i pk-korridoren med glädje går ner i spagat och sarkastiskt och lite hånfullt gottar sig åt det som nu utspelar sig.
Senast redigerad av carnefice 2018-10-08 kl. 19:04.
Citera
2018-10-08, 19:19
Medlem
Herregud, kan vi släppa hennes politiska åsikt och sluta säga att hon ska skylla sig själv för allt som händer? Det är ju så man själv skäms över att bo i detta land när svenskarna själva runkar upp sina stridskukar och stolt säger att det är den enskilda kvinnans fel att hon blir förföljd, eventuellt våldtagen, eventuellt knivad och attackerad. HUR är era åsikter bättre än de ni kallar idioter?
Ni spottar på marockaner, afghaner och muslimer för de har SKEV kvinnosyn, men ni delar exakt samma syn?! Ni säger att det är kvinnans fel? För att hon har en åsikt och kanske vill att Sverige ska ta emot invandrare. Det betyder INTE att man vill ha en individ PÅ SIN ALTAN eller bli förföljd.
Moderator? Hallå? Kan vi återgå till det tråden HANDLAR om?
Jag älskar barn och vill att alla ska få skaffa barn, det BETYDER INTE att jag SJÄLV vill ha barn eller ha dom i mitt hem, och ännu mindre vill jag bli förföljd av dem.

Det är ju SOKLART att denna man inte har alla hästar hemma. Det syns ju i blicken. Det är nått lite fel. Autism? Jag vet inte. Men något är ju fel.
Han är väl kär i Bella och i hans sjuka huvud så är det okej att dyka upp utanför hennes hem, men jag tror inte han vill göra henne illa.
Så varför allt snack om knivattack? Det är så långt bort att jag inte ens ser sambandet.

Ja, kvinnor blir attackerade av män och dödade, men detta sker ju i regel EFTER att de haft en relation.

Denna kille har ingen relation till Bella. Ingen som helst. Jag tror han är nyfiken, kär, fascinerad och vill komma Bella närmare. Jag tror inte ens han själv vet vad han vill.
Det hade varit oerhört intressant att se vad som skulle hända om Bella faktiskt öppnade dörren när han knackade på... Något säger mig att han hade sprungit därifrån.
Citera
2018-10-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Herregud, kan vi släppa hennes politiska åsikt och sluta säga att hon ska skylla sig själv för allt som händer? Det är ju så man själv skäms över att bo i detta land när svenskarna själva runkar upp sina stridskukar och stolt säger att det är den enskilda kvinnans fel att hon blir förföljd, eventuellt våldtagen, eventuellt knivad och attackerad. HUR är era åsikter bättre än de ni kallar idioter?
Ni spottar på marockaner, afghaner och muslimer för de har SKEV kvinnosyn, men ni delar exakt samma syn?! Ni säger att det är kvinnans fel? För att hon har en åsikt och kanske vill att Sverige ska ta emot invandrare. Det betyder INTE att man vill ha en individ PÅ SIN ALTAN eller bli förföljd.
Moderator? Hallå? Kan vi återgå till det tråden HANDLAR om?
Jag älskar barn och vill att alla ska få skaffa barn, det BETYDER INTE att jag SJÄLV vill ha barn eller ha dom i mitt hem, och ännu mindre vill jag bli förföljd av dem.

Det är ju SOKLART att denna man inte har alla hästar hemma. Det syns ju i blicken. Det är nått lite fel. Autism? Jag vet inte. Men något är ju fel.
Han är väl kär i Bella och i hans sjuka huvud så är det okej att dyka upp utanför hennes hem, men jag tror inte han vill göra henne illa.
Så varför allt snack om knivattack? Det är så långt bort att jag inte ens ser sambandet.

Ja, kvinnor blir attackerade av män och dödade, men detta sker ju i regel EFTER att de haft en relation.

Denna kille har ingen relation till Bella. Ingen som helst. Jag tror han är nyfiken, kär, fascinerad och vill komma Bella närmare. Jag tror inte ens han själv vet vad han vill.
Det hade varit oerhört intressant att se vad som skulle hända om Bella faktiskt öppnade dörren när han knackade på... Något säger mig att han hade sprungit därifrån.
Visst är det bättre att utvecklingsstörd flicka på 13 år ska få sitt underliv och psyke förstört för att grisar som Annie Lööf, Isabella Löwengrip och allan annan PK maffia ska diktera sin jävla skit.
Eller?
Du kan för mig och andra förklara varför fröken Isabella Löwengrip byggt ett säkerhetsrum? Till säkert av en kostnad av pengar som många löntagare bara drömmer om.

Det är bara att hoppas att Isabella Löwengrip och annan maffia utsätts för våldbrott av våra nya fina barn i vårt fina samhälle.
Citera
2018-10-08, 23:10
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Inte sådär slitet i alla fall ! Du ser ju själv hur knullat hennes ansikte ser ut med smink på. Hur tror du det ser ut på morgonen när hon är bakis och nyvaken ? Hon verkar inte kunna ta hand om sitt face trots hennes rikedomar.Hon skiter i sitt ansikte och bara tänker på pengar verkar det som.
Nu har ju jag ingen som helst aning om hur gammal du är. Du peelar alltså ditt ansikte minst en gång per vecka, vattenbad, revitalizer med mera? Är detta något alla bör göra? Dömer du alla människor efter hur de tarhand om sitt ansikte? Isabella kanske har viktigare saker att tänka på? Såg inte heller att hon hade orenheter eller något.
Citera
2018-10-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Han har ju bilder på Blondinbella på sitt Instagram på flera ställen.
https://www.instagram.com/p/BnnrSyyH...iamthetwintwin

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Gick in och kollade hans Instagram via din länk.

Fy helvete vilken obehaglig jävel!

Där kan nog kniven åka fram när som helst. Behövs nog bara att hans världsbild ruckas en liten aning. Och det håller den på att göras nu i och med uppståndelsen.

Det finns anledning till oro.

Just det här tvångsmässigt repititiva fotandet av det egna ansiktet i närbild med ständigt samma min, ofta död och tillgjord, brukar vara en pålitlig indikator för narcissism. Så ja, killen är nog knäpp i skallen.

Hade tänkt säga samma sak om Blondinbella men efter att ha kollat hennes instagram verkar hon tvärtom vara ganska jordnära. Så på det sättet förtjänar hon nog inte detta nej.

Däremot tror jag inte killen är farlig, bara lite knäpp. En tillrättavisning från polisen räcker nog fint och sen är saken förhoppningsvis ur världen. Det som är lite oroande är bara att Bella går ut med denna story i media. Det borde hon inte gjort, det ökar nämligen risken att killen inte lägger av utan tvärtom trappar upp.

Kniv eller inte, vi får se hur det går men om jag var Bella hade jag legat lågt med att hatta runt i media om detta. Är väl svårt dock om man gjort uppmärksamhetssökande till sin affärsidé och lever på att synas. Sen älskar ju kvinnor offerrollen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in