Citat:
Ursprungligen postat av
Tennnyson
Han har ju bilder på Blondinbella på sitt Instagram på flera ställen.
https://www.instagram.com/p/BnnrSyyH...iamthetwintwin
Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Gick in och kollade hans Instagram via din länk.
Fy helvete vilken obehaglig jävel!
Där kan nog kniven åka fram när som helst. Behövs nog bara att hans världsbild ruckas en liten aning. Och det håller den på att göras nu i och med uppståndelsen.
Det finns anledning till oro.
Just det här tvångsmässigt repititiva fotandet av det egna ansiktet i närbild med ständigt samma min, ofta död och tillgjord, brukar vara en pålitlig indikator för narcissism. Så ja, killen är nog knäpp i skallen.
Hade tänkt säga samma sak om Blondinbella men efter att ha kollat hennes instagram verkar hon tvärtom vara ganska jordnära. Så på det sättet förtjänar hon nog inte detta nej.
Däremot tror jag inte killen är farlig, bara lite knäpp. En tillrättavisning från polisen räcker nog fint och sen är saken förhoppningsvis ur världen. Det som är lite oroande är bara att Bella går ut med denna story i media. Det borde hon inte gjort, det ökar nämligen risken att killen inte lägger av utan tvärtom trappar upp.
Kniv eller inte, vi får se hur det går men om jag var Bella hade jag legat lågt med att hatta runt i media om detta. Är väl svårt dock om man gjort uppmärksamhetssökande till sin affärsidé och lever på att synas. Sen älskar ju kvinnor offerrollen också.