Citat:
Ursprungligen postat av
St-Sixtus
Du gör inget annat än går i försvarsställning.
Det skulle vara mycket intressant att veta vad du tycker är dåligt med apple?
Försvarsställning.... hur då? Är detta inte en tråd i ett diskussionsforum? Ska man inte diskutera runt ämnet i en tråd? Det gör jag, och ställer relevanta frågor i ämnet till dig som du undviker att svara på, vilket är mycket talande för vad du håller på med...
Då jag massor med gånger här på fb skrivit att inger förtag är felfritt och perfekt, så gäller det såklart även Apple. Dock anser jag att Apple som företag generellt sett är så bra att det känns tryggt att handla de produkter jag tycker passar mig, mina intressen behov och ekonomi, från Apple. Och genom åren så har jag även varit generellt sett mycket nöjd med allt jag köpt från Apple, men några få undantag.
Men trots det så finns det saker jag inte har samma åsikt om som Apple, och inte gillar de val de gjort, även om jag ändå kan förstå att de gjort som de gjort och varför.
Gillar inte att de slutade med MagSafe
Att slopade Aperture
Att det finns en hel del smått och gott som borde fixas bättre i flera av deras appar, trots att de generellt sett är mycket bra. Men det finns alltid utrymme för förbättringar.
Detta var bara några exempel, det finns flera. Men inget som sammantaget skulle irritera så mycket att jag skulle fundera på att överge Apple-produkterna.
Kan du nu berätta för oss vad du vad du tycker är bra med Apple och deras produkter? För då det finns för och nackdelar med allt, så finns det väl det även hos Apple, så berätta vad du tycker är bra med Apple. Seriöst och sakligt.