Citat:
Man kan också läsa koranen direkt och se vad Muhammed skriver om Gud, och hans bok står som ett vittnesmål mot honom och mot er, även om man skulle glömma bort allt det onda som ditt folk har gjort och ännu gör.
Muhammed vinner inget annat än människor som älskar lögnen, alla dessa ska han få som lön i helvetet på domens dag, alla miljoner och miljarder människors plågor, deras avsky och skam som han ska få bära på tills han betalat tillbaka alltsammans, och de som han stal från Jesus ska han sedan få betala för i all evighet. Och du ska få vara med i detta, eftersom du tjänar denne falska profet.
Vad gäller sanningens barn, å andra sidan, de som den Sanne utvalt ända från världens skapelse, de ska ni aldrig komma åt, ni ska inte hitta dem vart ni än söker, och om de fanns hos er så ska Fadern sända sina änglar och ta dem ifrån er. Du har redan förlorat, med andra ord. Förstår du vad jag säger kompis?
Muhammed vinner inget annat än människor som älskar lögnen, alla dessa ska han få som lön i helvetet på domens dag, alla miljoner och miljarder människors plågor, deras avsky och skam som han ska få bära på tills han betalat tillbaka alltsammans, och de som han stal från Jesus ska han sedan få betala för i all evighet. Och du ska få vara med i detta, eftersom du tjänar denne falska profet.
Vad gäller sanningens barn, å andra sidan, de som den Sanne utvalt ända från världens skapelse, de ska ni aldrig komma åt, ni ska inte hitta dem vart ni än söker, och om de fanns hos er så ska Fadern sända sina änglar och ta dem ifrån er. Du har redan förlorat, med andra ord. Förstår du vad jag säger kompis?
Om jag ska lära mig korrekt om något så viktigt som Islam så lyssnar jag hellre till de som studerar under de stora äldre lärda Ulama liksom jag inte går till en bonde för att bota min cancer eller annan sjukdom.
Förstår du kompis
Förstår att ni vill segla på havet men att ni ej har segel eller kapten sedan att skrovet läcker vatten gör ju allt bara värre.
Jesus var inte kristen Jesus dyrkade bara sin herre heller ej var han Gud själv.
Gud den nådrike säger det bäst själv i koranen
[1:0] I GUDS, DEN NÅDERIKES, DEN BARMHÄRTIGES NAMN
112:1
[112:1] SÄG: "Han är Gud - En,
112:2
[112:2] Gud, den Evige, den av skapelsen Oberoende, av vilken alla beror.
112:3
[112:3] Han har inte avlat och inte blivit avlad,
112:4
[112:4] och ingen finns som kan liknas vid Honom."