Citat:
Ursprungligen postat av
fermion
Jag kan inte riktigt släppa galenskapen att det tycks som om man kan dömas för våldtäkt för vad som skulle kunna vara en del av det rus som ett samlag kan vara ( Jag håller med om att JCA kan ha haft uppsåt att ta för sig vad han visste att han inte hade samtycke till, men det är ju tolkat av målsägaren!)
Nu stack han kuken djupt ner i halsen utan att fråga OK/inte-OK ?
Göra mycket hårda stötar nära orgasm OK/inte-OK ?
Smiska på rumpan utan att fråga OK/inte-OK ?
Sitta på en man och nästan bryta av kuken på honom i samband med orgasm OK/Inte-OK ?
Bli slickad i fittan och narmast kväva den som slickar genom att dra huvudet mot sig OK/inte-OK ?
Säga snuskiga saker i upphetsning "Jag är en liten 12åring som du njuter av att knulla aaah" OK/inte-OK?
etc.
Nå när får vi första 3-åriga domen mot en kvinna som närmast kvävde en man med blöt orgasm?
Eller krävs det att andra också har sagt att hon är en äcklig typ som tar för sig av män då?
OK jag försöker väl svara en gång till fast det inte tjänar nåt till.
Hålla fast en kvinnas huvud och köra ner kuken och hålla kvar den, på forced deepthroat sättet, och sen dra huvudet åt sidan så hon inte ska spy i sängen, är ok om det är överenskommet, som BDSM, men inte annars.
Håll dig du till vanlig oralsex där du låter kvinnan bestämma hur långt ner hon vill ta den.
Smiska till någon på stjärten kommer du aldrig bli dömd för. Har du nåt exempel på en sån dom? Säga fula ord är inte förbjudet. Om en kvinna nästan kväver dig på sättet du beskriver det är det väl tänkbart att du kan få henne fälld för det om du kan övertyga om att hon var ute efter att förnedra och ge dig kvävningskänslor och kväljningar.
Det är ovanligare attkvinnor straffknullar på det sättet. Det började med att han parodierade hennes stönande.
Inte säker på att det går att bryta av kuken, den har inga ben.
Det handlar inte om moralism utan om att grova inslag av tvång eller våld inte är ok om det inte finns ett stort mått av BDSM-hyfs. Sen är det väl tänkbart att mängden vittnesmål om trakasserier, t.ex ett pussy grab, har påverkat rätten. Däremot inte att han haft många affärer.
Hur som, det är jättelätt: nästa gång du har oralsex gör du på det gamla hederliga viset och glömmer allt du sett i hårdporren, eller så säger du till tjejen, vill du testa deep throat och gagging?