• 5
  • 6
2019-02-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwart
Tack för tipset! Får kolla detta, mina symtom stämmer in väldigt bra.
Kanske skulle köpa Bitiron, ett T3- och T4-hormon.

Jag skulle ljuga om jag säger att jag köpt Testo E bara för ökat välmående.

Gör det!

Jag kollade upp mitt testo av exakt samma anledning som dig, jag hade galet högt TSH av någon anledning, troligtvis min tävlingssatsning, nu har jag fått medicin och mår bättre
Citera
2019-02-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Fråga era mammor och systrar. Dom vet.

(dåligt fjortistrollande, 2/10)

?
Citera
2019-02-24, 11:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
?

Jag anser det vara uppenbart trollande att säga så där i ett dopingforum. Faktum är att det luktar avundsjuka, kanske för att någon byggare tog deras öl och flickvän ifrån dem på krogen.

Men visst, jag kan vara med: Jag gör detta trots sjukt bra gener helt enkelt för att jag mår bättre på ålderns höst. Jag kan träna ganska normalt trots åldern utan konstanta smärtor. Och blir mer "lustfylld".
Citera
2019-02-24, 21:13
Medlem
Citat:
Jag anser det vara uppenbart trollande att säga så där i ett dopingforum. Faktum är att det luktar avundsjuka, kanske för att någon byggare tog deras öl och flickvän ifrån dem på krogen.

Men visst, jag kan vara med: Jag gör detta trots sjukt bra gener helt enkelt för att jag mår bättre på ålderns höst. Jag kan träna ganska normalt trots åldern utan konstanta smärtor. Och blir mer "lustfylld".

förstår inte varför du citerade mig dock, Tog med 3 alternativ som jag tror är stora anledningar till kurande, tävling, snygg kropp för andra att titta på, dåligt självförtroende, vilket många har gått ut och sagt att dem hade innan dem fick en bra kropp så förstår inte vad det konstiga med frågan är
Citera
2019-02-25, 09:24
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
förstår inte varför du citerade mig dock, Tog med 3 alternativ som jag tror är stora anledningar till kurande, tävling, snygg kropp för andra att titta på, dåligt självförtroende, vilket många har gått ut och sagt att dem hade innan dem fick en bra kropp så förstår inte vad det konstiga med frågan är

Jag tar ett exempel.

Varför kurar du? Får du inte upp den, har dåligt självförtroende eller är du bara dum i huvudet?

Ett annat:

Varför kurar du, för att få en grym strandkropp, kunna sätta på tjejen 15 gånger om dagen eller för att vinna Mr O?

Dåligt självförtroende botar man hos psykolog.
Citera
2019-02-25, 10:45
Medlem
Citat:
Jag tar ett exempel.

Varför kurar du? Får du inte upp den, har dåligt självförtroende eller är du bara dum i huvudet?

Ett annat:

Varför kurar du, för att få en grym strandkropp, kunna sätta på tjejen 15 gånger om dagen eller för att vinna Mr O?

Dåligt självförtroende botar man hos psykolog.

Om det ändå vore så enkelt att psykologer kan bota dåligt självförtroende

Som att säga att Depression botas av psykolog, inte av alkohol eller självmord! du förstår min poäng va?
Citera
2019-02-25, 10:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Sanningen är så enkel att vissa ser AAS som ett verktyg att bli ännu bättre inom vissa områden, medans andra bara har missbrukarmentalitet och söker alla genvägar de kan. En idiot på steroider blir en större idiot, men brukar man AAS vettigt är det till väldigt stor nytta.
Citera
2019-02-25, 14:33
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Om det ändå vore så enkelt att psykologer kan bota dåligt självförtroende

Som att säga att Depression botas av psykolog, inte av alkohol eller självmord! du förstår min poäng va?

Jo, det finns mig veterligen bara en gammal kinesisk metod kapabel att bota alla mentala åkommor, oliktänkande och olydnad - nackskott.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in