2019-03-24, 16:42
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Att Greta Thunberg används som frontfigur för att dupera barn och naiva vuxna om att jordens undergång är nära om mänskligheten inte betalar ännu mer skatt till FN för att "rädda" jorden, är djupt omoraliskt både av hennes föräldrar och den klimatsekt som driver frågan på uppdrag av krafter som försöker att ta kontroll över världen och mänskligheten genom "klimathotet" och andra sätt. t.ex. påhittade eller skapade terrorattentat, "olyckor" etc som man låter sin media kabla ut som sanningar till dom ovetande massorna.

Förstår man varför FN skapades och vilka som skapade FN är det ganska lätt att se vad dess uppgift är.

FN är skapat för att på lång sikt överföra makt från suveräna stater till FN där målet är att skapa en världsregeing som styrs av några få i en "elitkrets" av männskor tillhörande det internationella brödraskapet där familjer som Rothschild, Rockefeller, Soros och människor inom slutna sällskap som t.ex frimurarorden.

För att suveräna stater ska avsäga sig sin suveränintet till FN måste det finnas "globala" problem som inte enskilda stater kan lösa själva som den påhittade CO2-bluffen, klimathotet, terrorhotet etc

Greta Thunberg används till att dupera dom okunniga barnen som i sin tur påverkar sina föräldrar till att avsäga sig sina sista privilegier och avsäga sig rätten till lönen av sitt arbete.

I grunden är det en maktkamp om guds lag ska vara rådande där människan endast är slav under gud eller vara en slav under den "elit" som producerar fiat-pengar.

FN-agendorna 21 och 2030 som Greta Thunberg utan att veta m det förespråkar har till uppgift att få mänskligheten att avfolka landsbygden och bygga sitt eget koncentrationsläger i kameraövervakade storstäder med geofencing inkopplade på alla fordon som gör att "slaven" inte kommer att kunna röra sig var den vill utan att geofencing-systemet stänger av fordonet för "klimatets skull". https://www.technocracy.news

Agenda 21 och 2030 har även till uppgift att överta ägandet av alla naturreurser från dom suveräna statena och placera dom i FN-styrda "klimatfonder". Naturligtvis kommer det att vara "frivilligt" på samma sätt som global compact-avtalet. Rosa Koire Agenda 21/30 Exposed https://www.youtube.com/watch?v=Zpw7Zhu3KiI

Systemmedia SVT, SR, Expressen, DN, Aftonbladet, SVD och dom flesta andra medier och deras agenter som kallas journalister, ägs och styrs av det internationella brödraskapet som lyfter fram Greta Thunberg som mänsklighetens "frälsare" är inget annat än ett propagandaorgan för den grupp som söker världsherravälde.

Amen.

Som du skriver, är det djupt omoraliskt att använda en liten flicka med AS-diagnos, för att driva sin politiska agenda.
2019-03-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Agenda 21 och 2030 har även till uppgift att överta ägandet av alla naturreurser från dom suveräna statena och placera dom i FN-styrda "klimatfonder". Naturligtvis kommer det att vara "frivilligt" på samma sätt som global compact-avtalet. Rosa Koire Agenda 21/30 Exposed https://www.youtube.com/watch?v=Zpw7Zhu3KiI

Måste hon lägga håret som en hijab? Enormt irriterande. Jag gillar iofs idén med självförsörjande, ekologiska stadsstater och att vi lämnar tillbaka stora delar av jorden till vildlivet. Men Bolsjevism 2.0, nej tack. Vill bonnalurkarna eller de "arga männen" bosätta sig på landsbygden så tycker jag bara det bör uppmuntras. Det mest problematiska med klimatrörelsen, som Greta-sekten utnyttjar till max, är just att det till stora delar handlar om "de unga tjejerna mot de äldre männen". Så länge den dikotomin består så har jag bara en sak att säga: https://youtu.be/hPK5KDCGF7g?t=130
Senast redigerad av oshin.cantwell 2019-03-24 kl. 16:50.
2019-03-24, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337lol
Du tycker att det ser fint ut med skräp överallt? Du gillar skräp? Är du en skräpmänniska?

Var har jag påstått det? Läs vad fan jag skriver ditt miffo innan du går OT.

Skräpmänniskor är människor av ditt snitt, som köper all denna hysteri om påhittade "klimathot" och kan inte tänka för egen hand. Skärp tillhör planeten jorden. Jorden skadas knappast av sitt egna skräp.

Genom att skräpa ned, skapar man fler arbetstillfällen, enligt dagens systems devis.

Just nu sitter jag i bilen med skräpmat från McDonalds, och skräpet åker ut genom bilrutan när jag käkat klart. Detta skapar arbetstillfällen för någon Ahmed-städare med subventionerade bidrag från AF, där ROT/RUT ingår också. Det skapar även arbete för "klimathysteriker" som Greta och hennes ljusskygga uppdragsgivare, att yra om "klimathot", när jag kastar ut skiten och skräpar ned.
2019-03-24, 16:55
Medlem
jugbandbluess avatar
har uvells avslöjande om greta och journalisten som råkade gå förbi uppmärksammats i någon etablerad tidning, radio- eller tv-kanal?
2019-03-24, 16:56
Medlem
......
Senast redigerad av Bajsolle2 2019-03-24 kl. 16:59.
Medlem
snart får greta nobelpris, då är hon uppe tillsammans med forskare och annat dyligt, fantastiskt vad sociala medier kan ådstakomma
Medlem
Mamma Marlenas upplägg för en dotter med Aschbergers syndrome , stackarn tjejen borde vara ute och dejta pojkar istället för att leda skolfientliga upptåg. Dom flesta ungarna är ju med bara för att slippa skolan ingen annat än att legalizera skolket bland dom som annars sköter sig. .
- Dessutom behöver Vi inte vänta länge innan Miljömupparna MP lanserar henne som påläöggskalv nu när det går knackigt på alla fronter den fula ankungen Bolund är sannerligen ingen procenthöjare bland de yngre och äldre väljarna möjligen bland de redan frälsa stammisarna. !!
Senast redigerad av Bajsolle2 2019-03-24 kl. 17:00.
2019-03-24, 17:04
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Mamma Marlenas upplägg för en dotter med Aschbergers syndrome , stackarn tjejen borde vara ute och dejta pojkar istället för att leda skolfientliga upptåg. Dom flesta ungarna är ju med bara för att slippa skolan ingen annat än att legalizera skolket bland dom som annars sköter sig. .
- Dessutom behöver Vi inte vänta länge innan Miljömupparna MP lanserar henne som påläöggskalv nu när det går knackigt på alla fronter den fula ankungen Bolund är sannerligen ingen procenthöjare bland de yngre och äldre väljarna möjligen bland de redan frälsa stammisarna. !!
Aspergers syndrom är inte att leka med.
2019-03-24, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Flygbolag brukar avveckla eller reducera rutter med dålig beläggning. Jag har själv blivit ombokad flera gånger för att flighten var inställd pga för få bokningar, så på det sättet kan det ju få effekt i klimathänseende.

Det kan stämma någon gång men ofta skall ju planet vidare till nästa destination så planet måste vidare även vid låg beläggning. När jag flög till Lissabon för ett par veckor sedan var vi 60 passagerare i ett plan som tar drygt 180. Dom skulle vända i Lissabon och hem igen så det kan ju vara så att det planet var ganska fullsatt.
2019-03-24, 17:21
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Flygbolag brukar avveckla eller reducera rutter med dålig beläggning. Jag har själv blivit ombokad flera gånger för att flighten var inställd pga för få bokningar, så på det sättet kan det ju få effekt i klimathänseende.

Avbokar konkurshotade flygbolag resor är det ju bara logiskt. Klimatmässigt sett är det ointressant.
2019-03-24, 17:24
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Avbokar konkurshotade flygbolag resor är det ju bara logiskt. Klimatmässigt sett är det ointressant.

Greta är ointressant.
2019-03-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash

När det har hänt mig har det inte varit konkurshotade bolag, bara rutter som inte hade så många passagerare, en försvann helt som direktflyg till exempel och den andra minns jag inte. Men i längden påverkar beläggningen ju hur mycket ett bolag vill satsa på en rutt. Det blir ju för dyrt om för få biljetter säljs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in