2019-07-20, 15:08
Medlem
Charta.12s avatar
Här har vi en bloggare som tror att Expressens journalister litar på den information som kommer från skvallerbloggar och att Expressen avlönar sina journalister att skriva artiklar i äkta Stoppa Pressarna-anda.
https://asterixia.se/2019/07/isabell...ger-locket-pa/

Journalisterna ifråga får kanske tips från personer som har insyn i Isabellas sk "imperium" eller läser vad hon skriver på bloggen och delar på Instagram!
Citera
2019-07-20, 18:23
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Just ja hennes påhittade privat brygga får
vi inte glömma. Som hon ju inte har mer än i
fantasin.

Ja milt sagt!

Om man ljuger om en sak som är så enkel att kontrollera, då är man riktigt sjuk.

Samma sak med parkerade flygplan på Bromma.
Citera
2019-07-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Här har vi en bloggare som tror att Expressens journalister litar på den information som kommer från skvallerbloggar och att Expressen avlönar sina journalister att skriva artiklar i äkta Stoppa Pressarna-anda.
https://asterixia.se/2019/07/isabell...ger-locket-pa/

Journalisterna ifråga får kanske tips från personer som har insyn i Isabellas sk "imperium" eller läser vad hon skriver på bloggen och delar på Instagram!

Ja men den bloggaren är bara ute efter att skriva ner Bloggbevakning eftersom hennes egna blogg inte riktigt lyfter om man säger så...
Citera
2019-07-20, 20:55
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barabananer
Ja men den bloggaren är bara ute efter att skriva ner Bloggbevakning eftersom hennes egna blogg inte riktigt lyfter om man säger så...
En dålig kopia av Bloggbevakningen.
Kanske inte så konstigt att den inte riktigt lyfter med tanke på att hon har varit aktiv på Bloggbevakningen och kommenterat där.
Citera
2019-07-20, 23:42
Medlem
Offices avatar
Varför skriver alla "get" i den här tråden?
Citera
2019-07-21, 08:04
Medlem
DoraFs avatar
Nu finns Bellsan och Erik Selin på bild lyckligt vandrande hand i hand.

https://www.expressen.se/dinapengar/...tsmiljardaren/
Citera
2019-07-21, 08:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nu finns Bellsan och Erik Selin på bild lyckligt vandrande hand i hand.

Tror inte det kommer hålla så länge.

Det är troligen ett uttryck för att Erik Selin hamnat i någon form av livskris efter skilsmässan. Frågan är om han är kapabel att leda Balder? Dags att sälja av?

Citera
2019-07-21, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Varför skriver alla "get" i den här tråden?

Är nog jet man menar get har alla råd med.
Citera
2019-07-21, 08:37
Medlem
Bennermanns avatar
Gubbkuk för blondinbella!
Hahah! Inspirerad av en amerikansk Hollywood film så blir nu blondinbella påsatt av en 50 årig miljardärgubbe!

Vem ska inbilla sig att hon är attraherad av den här fula snubben? Härligt slag mot feminaziz dock. Rik ful gubbe med en ung brud. Classic!

Undra vad kompisen Annie Lööf säger?
Senast redigerad av Bennermann 2019-07-21 kl. 08:39.
Citera
2019-07-21, 08:57
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror inte det kommer hålla så länge.

Det är troligen ett uttryck för att Erik Selin hamnat i någon form av livskris efter skilsmässan. Frågan är om han är kapabel att leda Balder? Dags att sälja av?

Tja, vi får se. Det hela har nog inslag av medelålderskris för Erik Selins del. Bellsan kan nog förblinda en viss typ av man ett tag. Hon är ju extremt manipulativ.
Blir också förvånad om detta håller.

Som investerare i Balder skulle jag nog ta mig en funderare på mitt innehav.
Citera
2019-07-21, 09:06
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tja, vi får se. Det hela har nog inslag av medelålderskris för Erik Selins del. Bellsan kan nog förblinda en viss typ av man ett tag. Hon är ju extremt manipulativ.
Blir också förvånad om detta håller.

Som investerare i Balder skulle jag nog ta mig en funderare på mitt innehav.

Ska väl ärligt säga också att jag hoppas att det inte håller, då jag inte gillar Blondinbella. Däremot gillar jag Erik Selin.
Citera
2019-07-21, 09:26
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ska väl ärligt säga också att jag hoppas att det inte håller, då jag inte gillar Blondinbella. Däremot gillar jag Erik Selin.
Haha, jag känner likadant. Jag har hört mycket gott om ES:s person av källor som känt honom under lång tid.
Han kan ju göra så mycket bättre!
Bellsan däremot...hon är en genuint obehaglig person. Tänk bara på hur hon kastade Hampus under bussen när hon insåg att han var pank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in