2019-09-26, 14:19
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sg att de kommit en rejl uppdatering att ladda ner.
Ngon hr som vet va de r och har testat?
Det r nn yrkesgrej.
Jag har inte spelat. Pga att rdr 2 online r jttetrkigt.
Hr finns info:
https://www.rockstargames.com/reddea...features/roles
Citera
2019-09-27, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Det r nn yrkesgrej.
Jag har inte spelat. Pga att rdr 2 online r jttetrkigt.
Hr finns info:
https://www.rockstargames.com/reddea...features/roles

Du har pong om online tbf. Gav flera frsk, var bara skit. Ekonomin in-game r trasig bortom lagning och hela spelet var bara... fattigt
Citera
2019-09-28, 20:36
Moderator
impieteers avatar
Det ryktas om att det kommer till PC igen eftersom det registrerats igen i Australien.
https://www.techradar.com/news/red-d...classification
Citera
2019-10-04, 00:09
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Efter att ha kommit frbi buggen (eller min egen ofrstelse fr nr fan man kan f tillgng till sina vapen) s kommer nsta steg i vad som str mig som fan. Man rider frbi och ser t.ex. tv mn brkar, samt en kvinna r involverad. En av mnnen drar ett skjutjrn och mrdar kvinnan med ett skott rakt i pannan. Den andre mannen faller ihop i grt, medan man sjlv jagar efter mannen som avrttade kvinnan. Man buntar ihop honom och tnker att lagen ska ha sin rtta gng. Man brjar bra in honom mot sheriffen. MEN N.

Ngon jvel ser att man har buntat ihop mrdaren ver axeln och de springer ivg. Helt pltsligt r man efterlyst fr kidnappning. Mrdaren p ppen gata r inget problem. DU r brottslingen som "kidnappade" mrdaren genom att gripa honom. N. Det gr ju inte.

Systemet de har r s JVLA arbitrrt. Du kan inte ens frska frestlla dig hur fan du ska agera i random situationer. Det blir bara skrattretande till slut. r det ngot jag lrt mig i det hr spelet, s r det att aldrig involvera mig i situationer dr ngon flyr. DU kommer sluta som brottslingen om du konfronterar honom.

Jag har inte varit maken till mer kaotiskt spel. Det r snyggt gjort, eldstriderna r intensiva, men det sociala systemet? Fan s broken det r.
Citera
2019-10-04, 13:45
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Efter att ha kommit frbi buggen (eller min egen ofrstelse fr nr fan man kan f tillgng till sina vapen) s kommer nsta steg i vad som str mig som fan. Man rider frbi och ser t.ex. tv mn brkar, samt en kvinna r involverad. En av mnnen drar ett skjutjrn och mrdar kvinnan med ett skott rakt i pannan. Den andre mannen faller ihop i grt, medan man sjlv jagar efter mannen som avrttade kvinnan. Man buntar ihop honom och tnker att lagen ska ha sin rtta gng. Man brjar bra in honom mot sheriffen. MEN N.

Ngon jvel ser att man har buntat ihop mrdaren ver axeln och de springer ivg. Helt pltsligt r man efterlyst fr kidnappning. Mrdaren p ppen gata r inget problem. DU r brottslingen som "kidnappade" mrdaren genom att gripa honom. N. Det gr ju inte.

Systemet de har r s JVLA arbitrrt. Du kan inte ens frska frestlla dig hur fan du ska agera i random situationer. Det blir bara skrattretande till slut. r det ngot jag lrt mig i det hr spelet, s r det att aldrig involvera mig i situationer dr ngon flyr. DU kommer sluta som brottslingen om du konfronterar honom.

Jag har inte varit maken till mer kaotiskt spel. Det r snyggt gjort, eldstriderna r intensiva, men det sociala systemet? Fan s broken det r.

Ptja, detta systemet r helt t helvete. Det var en stor anledning till varfr jag inte valde att spela vidare efter att ha klarat storyn. Storyn var det enda roliga, men allt utanfr den r som sagt skit och trasigt.
Citera
2019-10-04, 16:45
Medlem
swebarbs avatar
nu kommer spelet till pc

RED DEAD REDEMPTION 2 is coming to PC November 5th

Pre-purchase Red Dead Redemption 2 for PC starting next week on Wednesday October 9th via the Rockstar Games Launcher to get special bonuses including free Rockstar PC titles, free upgrades to the Premium Editions of Red Dead Redemption 2 and more. Download the Rockstar Games Launcher now to get a free copy of GTA San Andreas (offer ends October 8th).

The first game in the Red Dead Redemption series to be featured on the PC platform, Red Dead Redemption 2 for PC features a range of graphical and technical enhancements for increased immersion along with new Bounty Hunting Missions, Gang Hideouts, Weapons and more.

For full details, visit the Rockstar Newswire: http://rsg.ms/ff280c5
Citera
2019-10-04, 17:28
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
nu kommer spelet till pc

RED DEAD REDEMPTION 2 is coming to PC November 5th

Pre-purchase Red Dead Redemption 2 for PC starting next week on Wednesday October 9th via the Rockstar Games Launcher to get special bonuses including free Rockstar PC titles, free upgrades to the Premium Editions of Red Dead Redemption 2 and more. Download the Rockstar Games Launcher now to get a free copy of GTA San Andreas (offer ends October 8th).

The first game in the Red Dead Redemption series to be featured on the PC platform, Red Dead Redemption 2 for PC features a range of graphical and technical enhancements for increased immersion along with new Bounty Hunting Missions, Gang Hideouts, Weapons and more.

For full details, visit the Rockstar Newswire: http://rsg.ms/ff280c5
S FUCKING NAJS
Citera
2019-10-04, 17:55
Medlem
Grymt den har man vntat p till pc
Citera
2019-10-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ths65
Grymt den har man vntat p till pc

Japp, skulle vara vldigt nice att kra rida omkring i vilda western med VR!
Citera
2019-10-05, 00:11
Medlem
Doppl3rs avatar
Jahapp, d r det bara att ta ledigt tisdagen den 5e november och ngra veckor framt... S JVLA NICE!!!

https://www.gamereactor.se/nyheter/7...nad/#autostart
Citera
2019-10-05, 00:33
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Det var vl fan att det ska drja en mnad extra innan det kommer till steam. Fast har jag vntat s hr lnge redan s gr vl en mnad inte s mycket.
Citera
2019-10-05, 07:57
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Det blir ett givet kp, har vntant lnge nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in