2019-10-20, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Hon är en tiggare i klass med romerna utanför ICA, skillnaden är att hon tigger prylar av företag i utbyte mot arrangerade bilder på bloggen (fälld i flera fall av Marknadsdomstolen för detta), verkar blivit duktigare på att skriva när det är sponsring. Rädslan att bli nedskriven på bloggen ger även en hel del "gratis" på restauranger / hotell utan ryggrad.

"Hennes" Finnmaster var ett "samarbete" även om det oftast låter som det är hennes grejor - gissar att hon antagligen inte deklarerar för förmånen att ha en gratis motorbåt när det blir dags för den aktiviteten framåt våren. Bilarna är leasade, huset belånat till taknocken etc

Är väl inget som hindrar dig att smita in på en Audiaffär och fråga om du får känna lite på deras Q8:a och sedan snabbt dra ned brallorna och raka vald kroppsdel samtidigt polaren bränner av ett par snabba bilder
Här tror man att man hört och sett allting men trots det lär man sig något nytt varje dag från internet. Tack Aldo (obs jag är seriös).
Citera
2019-10-20, 12:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Eller så är du lite dum bara.

Nu var det ju ni som trodde på USA satsningen och inte jag...
Citera
2019-10-20, 12:12
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Gissningsvis finns det i så fall något beslut från socialförvaltningen som inte tillåter henne att vara med barnen. Om hon hade varit missnöjd med beslutet så finns det överklaganden till förvaltningsrätten och så. Säkert något du kan plocka fram för att visa att det du säger är sant?

Det finns garanterat inget beslut från socialtjänsten som förbjuder Blondinbella att vara ensam med sina egna barn! Påståendet är så befängt att det ensamt sänker trovärdigheten på hela denhär tråden med 50%!
Citera
2019-10-20, 12:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Kocken har inte varit anställd hos Bellsan eller hennes bolag. Hon är egen företagare. Har du missat det?

Då borde det väl synas ett RUT avdrag för kockan i Blondinbellas deklaration?
Citera
2019-10-20, 12:17
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Jo det kan det vara, även andra orsaker har nämnts som tänkbara
Men titta igen på dom osminkade bilderna, och hör hur Pingis förhör Isabella i videon
Det Isabella svarar på Pingis frågor kan leda till åtal, enligt en som vet bättre än jag
Den personen menade att Isabella är för alldaglig, att hon inte spelar i den avancerade ligan alls som det skulle kräva
Själv vet jag inte, men hon verkar alldaglig och ha tagit vatten över huvudet med alla bolag
Tror mer att Isabella sökt skydd hos Erik ifrån kriminella och fordringsägare inklusive dom hon snackade över till hajen
Hon har ju vilselett folk att köpa pirat kopierad elektronik och skum-krämer och är dömd för smygreklam, så en del är hon kanske kapabel till även om hon är klantig
Allt för avancerade planer tror jag inte att hon är kapabel till

Hon är väl fälld för smygreklam, inte dömd? Dömd blir man efter en rättegång!
Citera
2019-10-20, 12:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Med risk för att avslöja mig nu, socialtjänsten var orolig efter att de fått besök av kriminella så det bestämdes på mötet att Bella inte skulle vara ensam med barnen. Dessutom är hennes relation med sonen inte bra men det är mer något som inte angår tråden.

Inte borde eller inte fick vara ensam med barnen? Det är en enorm skillnad!

Hon fick garanterat vara ensam med barnen!
Citera
2019-10-20, 12:31
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Då borde det väl synas ett RUT avdrag för kockan i Blondinbellas deklaration?
Jag tror inte att den delen av deklarationen är offentlig.
https://lawline.se/answers/ar-inkoms...nna-handlingar

Det är bara det slutgiltiga beslutet om inkomst och skatt som är offentligt.
Senast redigerad av trottwell 2019-10-20 kl. 12:35.
Citera
2019-10-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Vännen du tänker bra livvakt till belle behövs
Den fria diskursen i denna tråd är under beskydd
Human Resistance Army
Citera
2019-10-20, 14:01
Bannlyst
Tydligen enligt blogen har Isabella använt den lilla svarta nu. Jag ser det som ett bra tecken pa att hon nu gar all in pa Göteborgaren (om han är i Stockholm i Helgen)
Blir hon gravid med Göteborgaren räddas hon garanterat ekonomiskt.

En smart strategi enligt mig.

Vad gäller tjejen i New York sa kann hon nu njuta 100% i Lyan. Ingen press bara Party och chill.

Hon har med chans att möta highrollers i USA nu och hon bör ta den chansen.

Citat Isabella
Citat:
Den lilla svarta” – något som många behöver i sin garderob. En klassisk svart klänning som alltid är ett säkert kort till en kvällstillställning.
Senast redigerad av Luzern 2019-10-20 kl. 14:04.
Citera
2019-10-20, 14:10
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Den anmälan till socialtjänsten var inte oroliga läsare. Det var polisen som anmälde oro. Det gör dom alltid när det begås brott mot eller av en förälder. Men självklart är det många läsare som anmäler bloggare till socialtjänsten.

Du skrev i nån kommentar att hon snart var tvungen att sälja huset , hur illa är det med hennes ekonomi och börjar företag dra öronen åt sig för att samarbeta med hon? Kollar man på hennes instagram så är det väldigt lite reklam nu, mot för bara några månader sedan.
Citera
2019-10-20, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Han lämnar aldrig Belle han får
kärlek sex allt han vill av Belle
ja med tanke pa hennes lilla svarta gar hon som sagt all in pa detta nu och om göteborgaren gör henne gravid sa är det game helt klart
Citera
2019-10-20, 14:24
Medlem
Citat:
Den anmälan till socialtjänsten var inte oroliga läsare. Det var polisen som anmälde oro. Det gör dom alltid när det begås brott mot eller av en förälder. Men självklart är det många läsare som anmäler bloggare till socialtjänsten.

Det vet du inte för en anmälan är inte offentlig för allmänheten! För det andra misstror jag dig starkt, baserat på din historik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in