2019-10-16, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky8ball
Om det är lagligt vad är problemet? Gå in till en affär bara eller?
När jag var där för många år sedan så var det en råtthåla med påhoppade svarta säljare som vill sälja dig skräp och tar inte nej som svar, skulle aldrig åka ditt igen, rena helvetet på jorden. Det är därför det är billigt att åka ditt, för att ingen återvänder till skithålan.

ska inte bo i nån råtthål, det som är problemet, ska bo inne på anfi del mar och vet inte hur man hittar röka i ett sådant område, därför jag frågade om någon vet någonstans i närheten. har letat efter pharmacy’s runt om ön (nån weedmap) men hittar bara i huvudstaden vilket är på andra sidan ön hehe
Citera
2019-10-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kralligaknut1337
Jag tror inte det är lagligt utan bara avkriminaliserat

det är det som är så krångligt, det står olika överallt. på vissa sidor står det att det är lagligt, på andra står det att det är avkriminaliserat men att man ska akta sig för farbror blå där borta då dom tydligen kan banka skiten ur en om dom får syn på de och på andra sidor står det att det inte är ok
Citera
2019-10-16, 10:07
Medlem
Sensimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenaningfaktiskt
okej tack så mycket för svar! ska absolut kolla där!

Som vanligt när jag är utomlands så tar jag en bulle och frågar om körning till en Cannabisclub eller där det brukar säljas. Funkar 99% av gångerna. Men allt handlar ju givetvis om hur social man är.
Testa taxi och var inte rädd för att ställa frågor. För chaffören så är sådana frågor vardagsmat.
Lycka till!
Vh Sensiman
Citera
2019-10-18, 16:49
Medlem
Tjenare, ska flytta ner till malta nu i december, och ska stanna ett bra tag så att fixa stabil kran kommer va prio, hur är tillgängligheten, priset, kvaliten på cannabisen där nere nu?
Citera
2019-10-23, 13:57
Medlem
Jag ska till Frederikshavn på konferens i helgen, någon som vet om det finns något utbud att tillgå?
Citera
2019-11-03, 18:59
Medlem
Cannabis i Tjecken

nån som vet places där man kan coppa lite G i prag?
Citera
2019-11-04, 11:05
Medlem
HateWrecks avatar
I Hamburg verkar det finnas hur mycket rökare och röka som helst.
Någon vänlig själ som har aktuell info om var/hur man köper där?
/HW
Citera
2019-12-25, 02:05
Medlem
LilaDiss avatar
nån har en aning om kilopris gräs/hasch i Frankrike?
Citera
2019-12-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gurka
nån som vet places där man kan coppa lite G i prag?
Sent svar. Men det finns en bar strax utanför stadskärnan som heter Shotgun, testa där. Viktigt att du knackar på dörren och beställer en öl innan du ska genomföra ditt köp.
Citera
2019-12-30, 22:51
Medlem
Cannabis i Thailand

Hur ligger det till med dessa berömda barer i tex Phi Phi? Är det helt lugnt om man röker där på plats? Kan snuten haffa en för att enbart vara bäng & inte ha någonting på sig? Finns det någon snut på Phi Phi?

Mycket frågor, men är Phi Phi unikt med dessa grejer eller finns det fler liknande ställen i thai där kusten är betydligt klarare så att säga?
Citera
2019-12-30, 23:00
Medlem
00sjus avatar
När jag var där röktes det helt öppet på en rooftop bar vi besökte vid namn Banana bar, dom sålde även från baren, men det var några år sen.
Citera
2020-01-14, 17:33
Medlem
SmokeFrees avatar
Funchal, Madeira nån som vet hur man får tag på brajj??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in