Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
Men vad menar du att hon skulle vara i stånd till?
Bränna ner hans hus? Koka hans barns kaniner? Jag förstår precis vad du säger, men känner också att han har pengar nog att få bort henne - om han vill.
Har man hans miljarder har man också makten.
Och jag kan inte låta bli att undra hur han kan vilja förknippas med henne efter den senaste tidens skriverier. Han framstår ju som totalt oseriös som öppnar dörren för henne när hela övriga företags-Sverige smäller igen den i ansiktet på henne.
Nej, det där har andra skrivit tidigare också - att hon inte skulle kunna rubba hans position eftersom han är en så framgångsrik företagare och så rik. Och det är klart att hon inte kan ta den positionen ifrån honom. Men glöm inte att han är människa också. Det är den personen vi talar om här. Och han har ingen makt alls. Tvärtom.
Några kaninkokningar ska vi nog inte behöva uppleva. Det finns många mer subtila sätt att hota en människa på.
Det är så intressant när du skriver
Och jag kan inte låta bli att undra hur han kan vilja förknippas med henne efter den senaste tidens skriverier. Han framstår ju som totalt oseriös som öppnar dörren för henne när hela övriga företags-Sverige smäller igen den i ansiktet på henne. För det är samma tankefel som alla som inte förstår vem hon är gör. Detta menar jag inte illa, jag skulle säkert göra samma sak om jag inte hade den utbildning och erfarenhet jag har. Att man tänker som du är i grunden positivt, för det visar att man är en normalt pyskiskt frisk person. Men det är inte hon. Och just därför att hon inte är det, är det heller inte ett dugg konstigt att han inte drar sig undan henne. Det var det här jag avslutade mitt förra inlägg med.