Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-19, 15:14
Medlem
Oavsett om namnet Shabaz är kurdiskt eller från Pakistan/Indien så är det vanligt förekommande även i Afghanistan. Finns t.o.m platser i Afghanistan med det namnet. Knappast heller en slump att plastmamman vurmar för ensamkommande från Afghanistan på sin FB. Jag gissar på att MGM är just en ensamkommande därifrån.

Kollar lite på plastmorsan och ser något udda: enligt Merinfo är en M Karlsson skriven med c/o hos henne men han har även c/o hos en man, dock med samma postadress. Är det vanligt?
Citera
2019-11-19, 15:15
Medlem
”BO och MGM kanske träffades i Lysekil, BOs riktiga mor får henne omplacerad till Athenagården, MGM följer efter till Uddevalla? ”

Tishk* är uppväxt på Dalaberg.
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Herre gud!
Jag vet flera 17 åringar som bor med sina pojkvänner.
När jag var 17 bodde flera av mina kompisar med sina pojkvänner.
Det är absolut inget konstigt.
Vilken del av världen bor du i?
Stockholm? Där det inte finns bostäder men ute i övriga Sverige är det inte konstigt då många går gymnasium på andra orter. Alla bor inte hos mamma och pappa tills de fyllt 25.

Hon verkar ju dock ha bott med sin pojkvän sedan hon var 15-16, det är däremot INTE vanligt.
Citera
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Vilken diagnos sätter du på pojkvännen?
Helt seriöst är det lågt av dig att skriva ned en ung kvinna som troligtvis blivit mördad
Han är givetvis helt galen , diagnos ja visst.
Men att BO blir drabbad beror sannolikt på utstyrseln.
Att ha den typen av utseende och beteende är i sig en riskfaktor, det är det jag menar.
De råkar oftare ut för dårar än så kallade vanliga flickor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Verkligen inte helt klart wt landsbygd underklass.
Normala flickor ser inte ut på det viset , ännu i alla fall även om många gör det så innebär inte det att det är det som är normen för normalitet.
Fotografierna på BO visar på väldigt mycket. Du kanske skulle fråga en barnpsykolog vad BO lider av.
Tragiskt men sant. Många unga flickor lider idag.

Vad fan är det för fel på dig? Hon ser väl ut som vilken 17-årig tjej som helst
Citera
2019-11-19, 15:16
Medlem
Husis är pågående tror dom hittar något som dom kan ta med i förhör
Lika bra för honom att tala om var han gömt henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Förmodligen har du helt rätt.
Det känns som ett helt normalt förfarande.
Dom plockar in honom... Kör sin procedur.
Småpratar lite rent allmänt om vad som händer.
Sätter sig ner och delger honom en misstanke om mord.
Skyldig eller inte.. Han gör helt rätt i att använda sin rätt att ha en advokat.
Det är jävligt allvarliga anklagelser, och självklart skall han ha sin advokat närvarande.
Absolut inte konstigt.
Citera
2019-11-19, 15:16
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
Pojkvän gripen, vad var det jag sa... Det är 99.9% alltid pojkvännen som orsakat försvinnandet i såna här fall. Ska jag spekulera så har han mördat henne för att

1. hon ville lämna förhållandet
2. hon hade vänstrat med någon annan
3. hon ville inte bära slöja

rip vilma, integrerad och skickad till efterlivet.

reinfeld och löfven skickar sina hälsningar

Förmodligen alternativ 3.
De blir kränkta om inte alla följer deras Sharia lagar etc. Så det är en muslim alltså som mördat en svensk tjej.
När skall man börja undervisa på höstadiet för alla tjejer hur en relation med en muslim är. Borde finnas 10 tusentals olika referenser och bilder. Allt från vardagliga öronfilar till våldtäkt och mord. Gud nåde om en tjej gör eller säger något så en släkting blir kränkt, då mördas hon per omgående som den otrogna hund hon är.
Citera
2019-11-19, 15:18
Medlem
Ja, tyvärr så är det återigen en kvinna som blivit drabbad av männens våld mot kvinnor. Det är förjävligt!

Har inte läst exakt alla inlägg i tråden men vad vet vi om snubben ? Oftast blir ju inte en kvinna mördad direkt utan har levt i ett förhållande med våld under en tid.
Familjen verkar ju inte ha misstänkt detta då det skulle gått fortare att misstänkta pojkvännen?

Undrar vad han gjort med henne..
Citera
Medlem
submariners avatar
Hej,

Detta är nog inte ett fall som GW Persson skulle grubblat särskilt länge över: Pojkvännen har gjort det
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hon verkar ju dock ha bott med sin pojkvän sedan hon var 15-16, det är däremot INTE vanligt.

Många flyttar ju hemifrån när de börjar gymnasiet och då är man 15.
Ofta flyttar man kanske inte till pojkvännen men många har faktiskt pojkvän när de är 15 år och även tidigare.
Citera
Medlem
Vad har du för synpunkt på Lisa H som blev mördad i Götene? Var det hennes fel också att hon blev mördad?
Lägg ner

Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Han är givetvis helt galen , diagnos ja visst.
Men att BO blir drabbad beror sannolikt på utstyrseln.
Att ha den typen av utseende och beteende är i sig en riskfaktor, det är det jag menar.
De råkar oftare ut för dårar än så kallade vanliga flickor.
Citera
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKroK1
”BO och MGM kanske träffades i Lysekil, BOs riktiga mor får henne omplacerad till Athenagården, MGM följer efter till Uddevalla? ”

Tishk* är uppväxt på Dalaberg.

Tja, det var ett spekulativt långskott... Kan fortfaranda vara av intresse för andra föräldrar att veta hur de möttes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in