Är väl bara en full dag de inte hade kontakt med henne? Fredagen. Anmäldes det inte på lördagen? Är inte så märkligt. De hörs på torsdagen, hör inget på fredagen och börjar bli lite misstänksamma men hon är 17 så de avvaktar, på lördagen blir de oroliga.
I en perfekt värld hörs man varje dag, men fanns det ingen anledning för föräldrarna att bli oroliga på en gång ser jag inte vad de kunnat göra mer.
Söndag! Söndag anmäldes försvinnandet. Som vårdnadshavare till en omyndig person skulle jag bli orolig efter en dag.
Minns inte vad tjejen hette - hon som försvann efter en personalfest och skulle åka till sin bror i Malmö men aldrig kom dit- men det var ju ett liknande pådrag och letande. Jag var övertygad om att hon var mördad då men hon hade ju hängt sig i ”skogen” en bit bort från en affär där hon hade köpt ett rep
Känns ju rätt graverande att han berättat att dom tjafsat, till sin far. Där har vi ju motiv. Och lägg på hur han bemötte hennes föräldrar när dom försökte få kontakt med honom när dom ej fick tag i henne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!