Citat:
Ursprungligen postat av
12cm
Ja, det var extremt low måste jag säga.
Sex känns väldigt bra för mig. Frenulum är sparad och är det ställe jag är som mest känslig på. Kommer tyvärr ganska snabbt vid samlag, så det där om att man blir okänslig av omskärelse har inte visat sig än för mig, trots att det gått över fem år sedan operation.
Tror att frenelum sparas på rätt sätt är viktigt för känsel och att man inte kör så extremt low som jag nu fått. Jag hade en punkt under frenelum som var känsligt som togs bort, tror inte mitt frenelum i sig någonsin varit speciellt känsligt. Vet faktiskt inte varför han gjorde det, aldrig hört talas om det. Om jag hade fått en low runt 2-3 cm så hade den delen sparats, och det var så jag trodde operationen skulle göras...
Fick ingen info heller om alla sido-effekter som nu har uppkommit. Känner mig lurad. Jag har ju självklart läst på men man kan ju inte veta allt som patient. Tycker även det är extremt udda att läkarna ger ut så lite information och bara kör på, utan att dubbelkolla med patienten.
Är ditt ärr platt? Mitt är fortfarande väldigt fult skulle jag säga och oroar mig att det inte kommer bli platt.