Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-11, 17:57
Avstängd
grungewhores avatar
"En känd entreprenör och hans familj samlades för middag – när mannens bror kom dit och började hota familjen.
Under onsdagens rättegång i Stockholms tingsrätt träder entreprenörens kända dotter fram och berättar om familjebråket, och hur hela familjen hotades till döden.
– Jag har sagt många gånger till XXX att jag ska döda honom. Det har aldrig hänt och kommer aldrig hända, säger den åtalade mannen i förhör i rättssalen."

https://www.expressen.se/nyheter/kan...d-av-sin-bror/

Är det bara jag som får Ingrosso-vibbar?
Citera
2019-12-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
"En känd entreprenör och hans familj samlades för middag – när mannens bror kom dit och började hota familjen.
Under onsdagens rättegång i Stockholms tingsrätt träder entreprenörens kända dotter fram och berättar om familjebråket, och hur hela familjen hotades till döden.
– Jag har sagt många gånger till XXX att jag ska döda honom. Det har aldrig hänt och kommer aldrig hända, säger den åtalade mannen i förhör i rättssalen."

Nej det låter rätt Ingrosso-typiskt.
Citera
2019-12-11, 19:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Känd dotter gav definitivt mig Ingrosso-vibbar.

Emilios bröder heter Vito och Luciano.
Citera
2019-12-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Det är väl framför allt Lucky Luciano som är en riktig stjärna?
Citera
2019-12-11, 19:27
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det är väl framför allt Lucky Luciano som är en riktig stjärna?

Är det brodern med kriminella kontakter?
Citera
2019-12-11, 19:58
Medlem
Citat:
Är det brodern med kriminella kontakter?
Ja det har väl alla 3 men Lucky är väl den mest trasiga?
Citera
2019-12-12, 01:00
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ja det har väl alla 3 men Lucky är väl den mest trasiga?
Ni glömmer en brorsa.

Vito är kavlugn.
De andra två är värre. Lucky har värst historia men tveksamt om han någonsin bråkat med Emilio.
Citera
2019-12-12, 01:41
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ni glömmer en brorsa.

Vito är kavlugn.
De andra två är värre. Lucky har värst historia men tveksamt om han någonsin bråkat med Emilio.
Nic*la är väl mellanlugn relativt de andra?

Om nu Ingrosso-Perelli är relevanta här i tråden öht. I så fall lär vi få höra mer om det hela.
Citera
2019-12-12, 09:27
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Om nu Ingrosso-Perelli är relevanta här i tråden öht. I så fall lär vi få höra mer om det hela.
han har ju i alla bråkat med familjen tidigare, bytt namn o bett vissa dra åt h-e.

utåt sett är han ju det, men han har delvis haft ett umgänge med blandad karaktär om man säger så.
Citera
2019-12-12, 13:01
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
han har ju i alla bråkat med familjen tidigare, bytt namn o bett vissa dra åt h-e.

utåt sett är han ju det, men han har delvis haft ett umgänge med blandad karaktär om man säger så.

Nicola har växt upp och sköter sig finfint numera och är på god fot med sin familj.

Brodern Lucky Luciano är det lite värre med. Han umgås inte alls med de andra tre bröderna. 48 år gammal skriven hos sina gamla föräldrar i Sumpan, en riktig looser med andra ord och som stått i skuggan av sina brosror genom åren. Blir inte ett dugg förvånad att familjen till slut fick nog av pajasen.
Citera
2019-12-12, 13:32
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Jag tror det rör sig om någon annan familj än Ingrosso. Ingrosso är halvkändisar nästan allihop och skulle benämnas annorlunda. Bianca är inte typen som lägger sig i sin fars och sina farbröders bråkande medan det pågår, tror jag.

EDIT. Men nu är jag överbevisad kanske?
Senast redigerad av Schlesien 2019-12-12 kl. 13:51.
Citera
2019-12-12, 13:46
Medlem
Mr.Jack.Russels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore

Citat:
Nej det låter rätt Ingrosso-typiskt.

Citat:

Citat:
Ni glömmer en brorsa.

Vito är kavlugn.

Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Nicola har växt upp och sköter sig finfint numera och är på god fot med sin familj.

Brodern Lucky Luciano är det lite värre med. Han umgås inte alls med de andra tre bröderna. 48 år gammal skriven hos sina gamla föräldrar i Sumpan, en riktig looser med andra ord och som stått i skuggan av sina brosror genom åren. Blir inte ett dugg förvånad att familjen till slut fick nog av pajasen.

Kan bekräfta att Lucian* Ingr*sso (* = o) är tilltalad för misshandel m.m. i Stockholms TR mål B 14506-18, huvudförhandling hölls igår.

Urklipp ur förhandlingsschema där infon ovan framgår: https://minfil.com/z5BeWcE5n1/LI_jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in