2020-01-04, 03:49
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Till att börja med kommer det inte bli något regelrätt krig eller invasion av Iran. Det har avhandlats från början och jag tror vi alla kan vara eniga om att detta inte är 1800-talet eller 1900-talets första hälft.

Skulle nu USA mot förmodan invadera Iran kan jag lova dig att Ryssland och Kina inte kommer göra ett skit.

Det är ju precis det diskussionen handlade om. Att det inte kommer att bli någon invasion av Iran. Varför talar du om det för mig?
Citera
2020-01-04, 03:51
Medlem
Citat:
NMR och andra nazister anser inte att iranier är arier. Förövrigt är regimen i Iran ett gäng araber.

Din profilbild är så söt att dina inlägg blir ännu sötare.

Qasem soleiman var lika vit som Ernst Kirschsteiger, du tycker det är konstigt att nazisterna inte vill stötta USA, Israel och Saudiarabien?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det är ju precis det diskussionen handlade om. Att det inte kommer att bli någon invasion av Iran. Varför talar du om det för mig?
Att USA inte invaderar Iran har inte att göra med att Kina och Ryssland backar Iran, det är vad jag försöker förklara för dig.
Citera
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Till att börja med kommer det inte bli något regelrätt krig eller invasion av Iran. Det har avhandlats från början och jag tror vi alla kan vara eniga om att detta inte är 1800-talet eller 1900-talets första hälft.

Skulle nu USA mot förmodan invadera Iran kan jag lova dig att Ryssland och Kina inte kommer göra ett skit.
Hur kan DU lova någon det??
Citera
2020-01-04, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74
Jo de kan attackera från luften, men vid en markinvasion så blir det nog betydligt besvärligare!

Klart det blir besvärligare, men dom skjuter missiler och det är att attackera.
Det var något jag läste i tråden som jag retade mig lite på. Jag riktar inte detta mot någon utan jag påpekar bara :P
Citera
2020-01-04, 03:52
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Jo de kan attackera från luften, men vid en markinvasion så blir det nog betydligt besvärligare!

USA kommer nog köra mest aktiviteter från luften.. Soldater på marken känns mer som 1900 talet.

Oavsett är det skönt Trump ger ökenriddarna en knäpp på näsan.. De har fått lite övertro på sig själva i och med sin knäppa religion.
Citera
2020-01-04, 03:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Att USA inte invaderar Iran har inte att göra med att Kina och Ryssland backar Iran, det är vad jag försöker förklara för dig.

Men är du dum i huvudet. Jag är en av de som först i tråden skrev att USA inte har något motiv att invadera Iran.
Citera
2020-01-04, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Qasem soleiman var lika vit som Ernst Kirschsteiger, du tycker det är konstigt att nazisterna inte vill stötta USA, Israel och Saudiarabien?
Det är tack vare västs ideal och tanken med yttrandefrihet, delvis sprunget ur USA:s kultur, som NMR ens har tillåtelse att få gorma sin skit ostört med beskydd av polisen i Sverige och andra västländer. Det var också tack vare att Weimar var så öppet som Hitler 1925, trots att hans parti blev förbjudet efter ölkällarkuppen, som han kunde fortsätta ostört och ta makten med hjälp av demokratiska systemet. NMR och nynazister försöker göra det igen men klagar samtidigt på den hand som föder dem. Jag tror inte NMR hade varit långlivat i ett system liknande den i Iran.
Citera
2020-01-04, 03:56
Bannlyst
Citat:
Men är du dum i huvudet. Jag är en av de som först i tråden skrev att USA inte har något motiv att invadera Iran.
Ja då är vi eniga. Problemet är fortfarande att du tror Kina och Ryssland ska backa Iran i det mest kritiska läget.
Citera
2020-01-04, 03:57
Bannlyst
Citat:
Därför att jag inte är en tönt som du, som likt ett mongo sitter på läktaren och hoppas på krig till varje pris.

Jag är realist.
Citera
2020-01-04, 03:59
Medlem
Citat:

Iran är en av de största oljeproducenterna i världen efter några länder, det är oljan som lockar USA.
Citera
2020-01-04, 04:00
Medlem
kralgars avatar
Citat:
USA kommer aldrig att invadera iran... möjligtvis någon bomb eller två

Iran är bara en efterbliven religös diktatur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in