Citat:
Ursprungligen postat av
Gustaphe
Jag håller inte med, jag väljer hellre USA alla dagar i veckan. Deras konstitution är något jag kan stå bakom.
Terrorism är väl bra att bekämpa?
Eller ska vi låta skurkstater med religiösa självuppfyllande profetior få lov att utveckla kärnvapen som kan utplåna nästan alla på planeten?
Du är ju för dum att förstå vad som faktiskt försiggår.
Wahhabismen som sprids världen över, den extrema islamismen som resulterar i terrordåd mot civila i västvärlden, den är sunni-inriktad och finansierad av saudier. Saudiarabien radikaliserar även folk i Sverige genom deras moskéer och deras wahhabistiska inrikting och faktum kvarstår att de bägge islamister som begick terrordåd i Stockholm var just wahhabister. Majoriteten av alla terrorister som begår mot brott är även de saudier eller wahhabister.
Samma Saudiarabien är även allierade med USA, det är USA:s närmaste vän i Mellanöstern (bortsett från Israel) och det är även världens minst demokratiska land.
Iran må ha en urusel regim, däremot har nationen i sig inte invaderat eller förklarat krig mot en annan nation på mer än 200 år. Det går inte att säga om USA som invaderar, finansierar islamistiska rebeller, begår proxy-krig i Mellanöstern och iscensätter kupper mot demokratiskt valda ledare.
Att du har mage att skriva om skurkstater.