2020-01-13, 12:31
Medlem
shimerajiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Åh tvärtom, det är ju nu det blir riktigt intressant! Ska hon skaffa ett riktigt jobb? Nu kan hon varken leva på att ta foton av sig själv eller hoppas på nålpengar från Erik.

Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Exakt, det är ju nu operan går in i nästa akt. "Slutet gott, allting gott" med Erik hade väl varit kul för henne men knappast för oss, med tanke på att han säkert hade övertalat henne att leva ett mer privat liv utan särskilt stor exponering på bloggen.

Haha okej ni kanske har en poäng. Men det känns som att det skulle behövas någon riktig twist för att få igång intresset igen.

Jag känner mig personligen inte så jättelockad av att bidra till klick genom att kolla på den kommande filmen. Tror inte det kommer komma fram nåt särskilt revolutionerande alls. Hoppas på rapport här och på Bloggbevakning!

Tänker ni se Flipside?
Citera
2020-01-13, 12:40
Medlem
CalzoneItalias avatar
Tacka fan för att Erik tröttnade på Blondinbella Hon gjorde ju så att han fick dåliga rubriker i media det hade aldrig hänt om han inte varit tillsammans med mytomanen Isabella Löwengrip
Citera
2020-01-13, 12:52
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Eller kan ju vara så att du bara aldrig platsade i Sthlms innerstad.

Nu var ju inte påstående ställt till mig, men det kan ändå vara roligt att höra vad du anser gör att du och Blondinbella "platsar" i "innerstan"? Vilka makalösa meriter har ni tillskansat Er?
Citera
2020-01-13, 13:04
Medlem
Nåja, han fick iaf ligga med "världens mäktigaste" kvinna. Hur ska hon nu klara sig ekonomiskt?
Citera
2020-01-13, 14:03
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Nåja, han fick iaf ligga med "världens mäktigaste" kvinna. Hur ska hon nu klara sig ekonomiskt?

'världens mäktigaste? haha driver du eller
Citera
2020-01-13, 14:04
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Han menade världens "dummaste" affärskvinna tror jag
Citera
2020-01-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vad menar du nu? Om hon inte har råd eller förstånd att flytta från villan så bor hon väl i just villan?
Sedan är det helt normalt att en köpare av en villa har tillträde först ett halvår efter köpet!

Under tiden har hon ju bott hos Erik Selin men nu har han tröttnat på att ha henne hos sig.
Så hon flyttar hem till den redan sålda villan igen menar du.
Citera
2020-01-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är det inte det hon titulerar sig som?
Citera
2020-01-13, 15:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Under tiden har hon ju bott hos Erik Selin men nu har han tröttnat på att ha henne hos sig.
Så hon flyttar hem till den redan sålda villan igen menar du.

Ja fram till dess köparen har tillträde, han har ju kvar sina saker där.
Citera
2020-01-13, 18:08
Bannlyst
Om det skiter sig helt tycker jag Belle skall stiga in i erotikbranchen
Citera
2020-01-13, 18:41
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Om det skiter sig helt tycker jag Belle skall stiga in i erotikbranchen

Forskning visar att kvinnor som har synpunkter på andra kvinnors sexuella beteende egentligen är misogyna och går i samma led som islamisterna. Varför ska inte kvinnor få klä sig som de vill, visa upp sin kropp som de vill? Det får Isabella gärna göra för mig.

Det är vi västerländska män som är de största sexuella frigörarna. Vi ser gärna Bella avklädd. Det är bara kvinnor och invandrare som skulle ha synpunkter på det.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2020-01-13 kl. 18:46.
Citera
2020-01-13, 18:49
Medlem
jack.danielss avatar
Intressant hur det svänger kring denna unga dam! I somras sommarpratare, skulle bli världens mäktigaste kvinna, veckopendla till ett kontor i NY, få en miljardär på kroken —-> nutid: sparka personal pga kostnader, kontoret i NY nedlagt, miljonären tröttnat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in