Citat:
Ursprungligen postat av
-modestyblaise-
Det tror jag också. Dock är Efternamn08 ingen att lite på. Hen har sagt sig ha insider information i flera trådar (som sen visat sig vara fake)
Men att Bella kan vara gravid kan ju vara sant .
Varför skulle hon inte försöka skaffa barn med en miljardär ?
Även om det verkar uppenbart att Erik inte vill ha något med henne att göra offentligt, så kommer det inte se bra ut för Erik när Bella skriver om hur ledsen lillen är pågrund att pappa inte vill träffa honom osv.
Bella kommer ju mjölka det tills hon dör om stackars lillen med sin hemska pappa.
Tänk er själva , lillen gråter då mamma inte har råd att betala för hans fotbollsskor medans hans halvsyster får dyra hästar osv osv.
Bella har ju flera liv än en katt så att hon är gravid kan nog stämma. Då kommer hon ha en koppling till Erik även om han hatar henne.
Kollar man igen klippen med dem två på börsinvigningen i Expressen så får jag känslan av Balder att han verkar irreterad och skämmas över Bella. Inget av hans kroppsspråk skriver kärlek utan mer ” hjälp mig från henne”.
Vi varnade ju Balder att det skulle bli svårt att bli av med Bella och vi var nog inte helt ute och cyklade om man säger så.