2020-02-20, 11:48
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emos20
Jobbig kakan är, tror hon är så rolig, ingen gillar henne, verkligen inte Kalle.
Ebba däremot, charmig och trevlig!

Kul att ens intryck av kändisar kan ändras, Ebba von Sydow trodde jag var en odräglig snobb och rojalist, men här visar hon personlighet och självdistans. Visserligen sitter hon med Sven Melander som är lugn och stabil, en bra synergi. Medan intrycket av andra kändisar i programmet har ändrats åt det negativa. Klarar inte av folk som ska insistera på att få igenom sina gissningar fast de inte vet. Vissa paras sedan ihop med medtävlande som förstärker deras negativa sidor snarare än att lindra dem.
Senast redigerad av zerxez 2020-02-20 kl. 11:51.
Citera
2020-02-20, 22:00
Medlem
Anders i UP när det var anagram i fråga! Helvete vad dålig han var i den omgången
Citera
2020-02-20, 22:24
Medlem
Giggsys avatar
Synd att inget av lagen svarade DJ Goebbels på tysk kvinnlig artist. Vad paffa F&F hade blivit.
Citera
2020-02-20, 22:50
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Synd att inget av lagen svarade DJ Goebbels på tysk kvinnlig artist. Vad paffa F&F hade blivit.
Det hade varit klockrent! Synd att F&F peakade redan i sitt första program. Men helvete vilken peak!

För att inte bara vara OT, säger man verkligen "spelar på världens minsta fiol" på svenska?
Citera
2020-02-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Eller Arne Beurling.

Edit: https://sv.wikipedia.org/wiki/Arne_Beurling

Edit II : OK, jag hade lite fel där men låter allt stå kvar så fler folk får upp ögonen på vilket geni Arne Beurling var.

Cool, tack. Kände inte till honom! Nu får jag nästan byta profilbild av ren skam, jag får sparken om Dagge Hartelius ser det här.
Senast redigerad av Ohorsamhet 2020-02-22 kl. 13:12.
Citera
2020-02-23, 22:27
Medlem
XtraXs avatar
Tittar på morgondagens avsnitt nu.

Citera
2020-02-24, 13:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tittar på morgondagens avsnitt nu.

Kollade första två säsongerna helt slaviskt, såg varje avsnitt. Knappt kollat något avsnitt den här säsongen, pga hur de beter sig mot vissa av deltagarna. Blir så otroligt tradigt när de återkommer till samma form av "skämt" (mobbning) mot samma deltagare varje avsnitt.
Citera
2020-02-24, 16:02
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kollade första två säsongerna helt slaviskt, såg varje avsnitt. Knappt kollat något avsnitt den här säsongen, pga hur de beter sig mot vissa av deltagarna. Blir så otroligt tradigt när de återkommer till samma form av "skämt" (mobbning) mot samma deltagare varje avsnitt.

Jag började kolla denna säsongen och har kollat ikapp ungefär halva andra men är helt med dig.
Det blir tröttsamt när de ska skämta om Hannas "solglasögon" och Pontus Gårdingers snygghet i program efter program. Kom på något nytt!
Citera
2020-02-24, 16:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Ja visst är det tråkigt! Kolla själv ikväll. Det jag pratade om hände första kvarten. Kakan var också dryg mot honom.
Citera
2020-02-24, 18:07
Medlem
Ännu en idiotfråga ikväll. Vad kallas det tåg man tar när X2000 är fullt? Svaret sägs vara Snälltåget men det beror ju på vilken sträcka man åker. Finns ju inget Snälltåg som utgår ifrån Göteborg, t ex.
Citera
2020-02-25, 13:45
Medlem
zerxezs avatar
Barnsligt av Fredrik, Filip och Kakan att kritisera Kalle för hans jakt. Pekpinnande och förnumstighet av höginkomsttagande Stockholmsmedieelit som dagligen får industrikött serverat, kan det minst sagt framstå som självgott, världsfrånvänt hyckleri och dubbelmoral. Behövde vi verkligen veta för övrigt att Kakan har ägglossning
Citera
2020-02-25, 14:09
Medlem
Giggsys avatar
Hoppas även hon med hunden åker ut snart, lika vidrig som Kakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in