2020-04-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hrligt! Se till att maskera namnen och eventuellt bilder.

https://postimg.cc/mhZvZx7R

Precis som jag har gjort hr ovanfr med mina matchningar. Lite trivial fakta s hr p kvllskvisten r att bde du och jag ligger i top 95% percentilen nr det kommer till antal matchningar p Tinder Bra jobbat!
S vad r hemligheten bakom dessa matchningar som tar dig ver "inte min killtyp" grnsen, r det ansiktsdragen? vilka d? tror du?

Citat:
Ursprungligen postat av Vaderuberalles
Skaffade tinder fr en vecka sedan. Redan samma kvll matchade jag med en jttest kille, vi skrev inget och jag fick fr mig att tinder inte var ngonting fr mig och raderade drmed appen.
Nu i veckan fick jag fr mig att skaffa ett konto igen och tar det lite fr var det r.
Hittade sta killen igen men nu har han inte matchat tillbaka och jag r lite smtt frkrossad ver det hr i-landsproblemet, (knns inte som att det kryllar av nationella mn p tinder direkt).
Killar; om ni blir dissade av en tjej vars profil senare dyker upp igen, matchar ni med profilen igen eller sveper ni vnster p personen i frga d och tnker att det troligtvis r spam av ngot slag?
Och hur ser en jttest kille ut? beskriv dragen
Citera
2020-04-05, 16:55
Medlem
--corys avatar
Tinder appen

Vad tycker ni r mest tilltalande som presentation?
Vad r det bsta sttet att chatta och vcka mer intresse i er mening?
Vad har ni fr stategi nr ni swipar?
Vad gr en mnniska intressant/trkig?
Vad r den roligaste dejten ni varit p?

Ibland tycker jag det r svrt att f igng konversationer p Tinder. Den roligaste dejten jag var p var nr jag hade instllningen att bara ha roligt och vara lttsam.
Citera
2020-04-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Den roligaste dejten jag var p var nr jag hade instllningen att bara ha roligt och vara lttsam.
Var den trkigaste dejten nr du hade instllningen att vara trkig?
Citera
2020-04-05, 17:03
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Trkigt fr killarna, men det r nog mnga tjejer som blir njda med den hr frndringen. Slsa tid r trots allt en favoritsyssla.

Ja, jag har liksom mnga andra ftt in en hel del pers p 1000-2000 km avstnd den senaste tiden, men gissar att tjejerna tar tillfllet i akt att skriva med ven med sdana som bor i andra vrldsdelar. Trots allt r det jvligt sllan tjejerna p Tinder r intresserade av att ses IRL, utan att skriva en massa meddelanden till en oknd person man aldrig trffat, fr att nr som helst klippa och brja chatta med nsta och nsta och nsta verkar vara det vanligaste. Har sjlv svrt att se vad som r s givande i det.
Citera
2020-04-05, 17:03
Medlem
--corys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Var den trkigaste dejten nr du hade instllningen att vara trkig?

Ja det trkigaste r vl om man r oinspirerad att vara intressant sjlv och s r de man chattar med i samma lge och inget hnder.

Bertta om dina erfarenheter?
Citera
2020-04-05, 18:14
Medlem
grungewhores avatar
Man swajpar p utseende.
Om man fr match tittar man p presentationen.
Utifrn det kanske man kontaktar med ngot fyndigt eller smart att sga kring: vad har du fr hund? (om de har hund). Kvinnor lskar att prata om sig sjlva, s stll frgor.

Man mrker snart om de r intresserade eller ht intressanta. r de intressanta kanske man pratar i telefon eller freslr trff.

Fresl trff p ngot udda stlle: karaokebar eller nt, s du ser hur de reagerar i en udda milj. r de stela som pinnar r de ointressanta, r de med p noterna s r det nu ni mot resten av baren dr ni kan sitta och garva t idioter som sjunger falskt.

Drick sprit, g hem, knulla.
Citera
2020-04-05, 18:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
Ja, jag har liksom mnga andra ftt in en hel del pers p 1000-2000 km avstnd den senaste tiden, men gissar att tjejerna tar tillfllet i akt att skriva med ven med sdana som bor i andra vrldsdelar. Trots allt r det jvligt sllan tjejerna p Tinder r intresserade av att ses IRL, utan att skriva en massa meddelanden till en oknd person man aldrig trffat, fr att nr som helst klippa och brja chatta med nsta och nsta och nsta verkar vara det vanligaste. Har sjlv svrt att se vad som r s givande i det.

Handlar vl om att det dyker upp ngon som knns mer intressant. Och att det r jobbigt att ha fr mnga konversationer igng samtidigt.
Jag har sjlv gjort s.

Tror att de flesta, bde tjejer och killar, r ute efter att faktiskt g p en riktig date.
Citera
2020-04-05, 18:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Handlar vl om att det dyker upp ngon som knns mer intressant. Och att det r jobbigt att ha fr mnga konversationer igng samtidigt.
Jag har sjlv gjort s.
r det inte ganska meningslst att ha lnga chattar med en person man egentligen inte r srskilt intresserad av?

Resonerar sjlv s att om jag inleder en konversation s r det fr att jag tnker mig trffa denne alldeles oavsett om fler kommer in i bilden. Annars hade jag slsat tid.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-05 kl. 18:41.
Citera
2020-04-05, 18:42
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
r det inte ganska meningslst att ha lnga chattar med en person man egentligen inte r srskilt intresserad av?

Resonerar sjlv s att om jag inleder en konversation s r det fr att jag tnker mig trffa denne alldeles oavsett om fler kommer in i bilden. Annars hade jag slsat tid.

De lnga chattarna brukar ju ofta leda till date tycker jag.
Citera
2020-04-05, 21:34
Medlem
Svenska tjejer tror att deras fittor r gjorda av guld och svenska killar stter deras fittor p piedestal

Uppfuckat land och folk
Citera
2020-04-05, 21:45
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Tror att de flesta, bde tjejer och killar, r ute efter att faktiskt g p en riktig date.

D har du inte varit med lnge hr jag. Att sitta och skriva med totalt oknda frmlingar r ut och r in utan att ngonsin komma vidare i dejtingen r mnga tjejers favorithobby.
Citera
2020-04-05, 22:00
Medlem
Antalet likes kar med ngra stycken varje dag. Jag har aldrig sett en sdan kning. 9/10 i kortleken r asiatiska tjejer eller ryska. De lokala damerna i kortleken r helt slut.

r det ett trick Tinder anvnder fr att hlla mig kvar? De visar mig i kortlekar hos utlndska tjejer..

Visst, nr jag skaffade Tinder dk det upp en och annan utlndsk tjej som har gold och Som d placerat sig i mitt omrde, Men det handlade om 1 tjej av 10. Nu r det tvrtom..,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in