Citat:
Ursprungligen postat av
Victus
Jag har inte en enda som jag verkligen knner r en "Wow" matchining som i vart fall brjar nrma sig att motsvara det jag sjlv kan erbjuda i en relation, utseendemssigt och materiellt(karrir) d.
Ett stort problem fr mig r att under en halvtimme swipande kanske jag drar ja p 3-4 personer, sen ska jag ens dyka upp i deras flde(vilket kan ta extremt lng tid) samt att de ska swipa ja p mig. S det r ju inte direkt effektivt med tanke p hur lg kvalit tjejernas profiler p tinder hller...
Nej jag lser oftast bion nr vi vl matchar istllet. Sneglar p den innan jag swipar och i ngot fall har den faktiskt vgt ver och jag swipat ja men d ligger man redan och pejlar p min grns.
Jag har strax ver 200 likningar dr men r oftast folk som jag undrar varfr dem ens bemdar sig att lika mig, brist p sjlvinsikt potentiellt antar jag.
Exakt s! Inga wow-matchningar s lngt gat kan n dr bde utseende och karrir r av intresse
Kan sga att killarnas profiler hller inte hgre kvalit direkt, gamla suddiga bilder, konstiga vinklar.
Har nd en nytagen helkroppsbild dr det tydligt framgr att jag r smal och vltrnad, framgr ven att den r det d jag str framfr ett stngt sats med Corona-info-skylten i bakgrunden (nu outar jag mig vl fr er hr ocks haha).
Skaffade Tinder gold nu och har drygt 4000 likes, majoriteten ser dock ut som fullblodstrash, s ja jag hller med, sjlvinsikten r galen. Fr att inte tala om vissa av superliksen, de kommer i kvantitet men sjuhelsike vilka Shrek-lool-a-likes