Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-13, 11:35
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Greit nok, det jeg lurte p om det var bekreftet at SMSen fra AEH var falsk. Det forstr jeg da at det ikke er.
Jag Googlade p falska SMS. Men jag hittade bara att polisen sger sig ha ett falskt SMS. Avsndare och mottagare har polisen inte angivit.

Finns det mer information om detta falska SMS?
Citera
2020-05-13, 11:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag Googlade p falska SMS. Men jag hittade bara att polisen sger sig ha ett falskt SMS. Avsndare och mottagare har polisen inte angivit.

Finns det mer information?

Nei, jeg har aldri hrt om at noe SMS-informasjon skal vre falsk, bare at Politiet skal ha SMS-bevis, som noe av det de skal ha lagt frem for retten.
Citera
2020-05-13, 11:44
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nei, jeg har aldri hrt om at noe SMS-informasjon skal vre falsk, bare at Politiet skal ha SMS-bevis, som noe av det de skal ha lagt frem for retten.
Det finns ett SMS som r hemligstmplat. Men som mycket i detta fall r omstndigheterna diffusa.
https://www.dagbladet.no/nyheter/nek...k-sms/72418904
Citera
2020-05-13, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nei. Om de med sikkerhet veit at deres pappa ikke har gjort noe, og ser at han har behandlets p en veldig drlig mte, er det helt naturlig.

Det er bare naturlig om de vet at far er skyldig.
Citera
2020-05-13, 11:54
Medlem
Ja da er det brstopp p samarbeidet fra TH.

nrk.no i dag 13. mai 2020
Svein Holden tar ransaking av huset til Tom Hagen til retten

Sitat
"Forsvarer Svein Holden har brakt politiets beslutning om tredjemannsransaking av bolig og hytte inn for retten. Politiet har gitt et tilsvar i dag, og avventer rettens avgjrelse."

Men sirkus Hagen fortsetter for fullt.

De to blyde, soppen og dypvannsfisken, og deres oppsiktsvekkende pstander i mediene. Utspill som er direkte angrep p, og direkte hindring av, politiets etterforskning.
Senast redigerad av kornblomst 2020-05-13 kl. 12:01. Anledning: skrivefeil
Citera
2020-05-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja da er det brstopp p samarbeidet fra TH.

Svein Holden tar ransaking av huset til Tom Hagen til retten

Sitat
"Forsvarer Svein Holden har brakt politiets beslutning om tredjemannsransaking av bolig og hytte inn for retten. Politiet har gitt et tilsvar i dag, og avventer rettens avgjrelse."

Men sirkus Hagen fortsetter for fullt.

De to blyde, soppen og dypvannsfisken, og deres oppsiktsvekkende pstander i mediene. Utspill som er direkte angrep p, og direkte hindring av, politiets etterforskning.

TH har mistet kontrollen. Det merkes. Angrep er det beste forsvar. Kontrollen over barna vises tydelig n. nekte avhr er bare ufint.
Citera
2020-05-13, 12:11
Medlem
Minnimuss avatar
Hagen "barna" raser......

Merkelig at de gr s hardt ut i media og str fram n. Da moren tilsynelatende ble kidnappet var de helt tyste. Samme da moren ble erklrt antatt drept. Mediaaversjonen stikker tydeligvis ikke s dypt.

https://www.dagbladet.no/nyheter/ras...gx5eECkpC7r5qk
Citera
2020-05-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
TH har mistet kontrollen. Det merkes. Angrep er det beste forsvar. Kontrollen over barna vises tydelig n. nekte avhr er bare ufint.

Ja de brinner p dass fr TH om dagen 😂
Citera
2020-05-13, 12:25
Medlem
Hagen tar seg tid og penger til g til sak mot de eneste i verden som fortsatt leter etter kona hans....

Et tips til Hagen familien; hyre tidligere etterforskere som feks Abrahamsen, horst eller Brenna.
De str sikkert klare for hjelpe.

Blir ikke Hagen tatt inn igjen n snart s vil jeg kalle politiets jobb for skandale! Jeg har fortsatt tro p de og at de har en viss kontroll, men det er et hn at Hagen fr g fri, og itillegg hindre politiet i sitt arbeid med FINNE KONA HANS!!!

For et sirkus!!
Citera
2020-05-13, 12:26
Medlem
Citat:

Merkelig at de gr s hardt ut i media og str fram n. Da moren tilsynelatende ble kidnappet var de helt tyste. Samme da moren ble erklrt antatt drept. Mediaaversjonen stikker tydeligvis ikke s dypt.

Det er advokaten som blser seg opp i Dagbladet.

Jeg synes ikke det er riktig laste de voksne barna for dette sirkuset. Ikke sikkert de har s mye styring p hvordan advokaten velger representere de.

Edit:
Sier meg enig med Sommerfugls og agvvvs innlegg over her.
Senast redigerad av kornblomst 2020-05-13 kl. 12:37. Anledning: skrivefeil + edit
Citera
2020-05-13, 12:33
Medlem
Citat:

Skuffende.
Citera
2020-05-13, 12:41
Medlem
brukerinnes avatar
Hva er det Holden holder p med? Vil han frata politiet all troverdighet?
Tror ikke dette setter hans klient i et godt lys hverken overfor politi eller allmennhet.
Hvis Hagen har mistet tilliten til politiet og ikke vil samarbeide med dem,
s fr han skaffe seg en privatdetektiv.
Hadde en viss forstelse for at TH i sommer ville tro at AEH var i live,
men fr eller siden vil hpet svekkes for fleste.
Nr det gjelder barna tenker jeg at de kan vre i en mer eller mindre fornektelse i psykologisk forstand.
Frst morens forsvinning, og s mistanke mot faren. Det kan vre for vanskelig ta inn over seg.
Dessuten er de nok pvirket av faren, og ikke minst av Holden som snakker hans sak.
Etter hva jeg har forsttt var Holden TH sin bistandsadvokat, og ikke familiens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in