2020-05-22, 20:19
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Har du URL til det innlegget p FB ?
Det ligger p veggen til VE, kun synlig for hans venner.
Citera
2020-05-22, 20:21
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
De kan gjerne bjeffe som varsling. Andre mter de kan markere p er at de lres opp til sitte eller legge seg ned.

Det yeblikk et menneske dd avgir det straks visse lukter som likhunder straks vil merke.

( Cadaver dogs, also known as Human Remains Detection Dogs (HRD), are unique canines trained to smell blood, placenta, or soil where a body may be buried. ... If an HRD pooch is onto something, they'll instigate a series of barks as a positive indication. Others may be trained to sit or lie down.
Researchers from the University of Alabama, hoping to zero in on how long the scent of death might linger at a crime scene, designed a test for the state police's cadaver dogs. A single human vertebra, more than 30 years old, was buried 12 inches deep. )

http://www.cadaverdog.net/the-scent-...investigation/

Jeg aner ikke frste gang politiet hadde med likhunder inn i huset.
Du har helt sikkert rett, jeg har bare sett de som "fryser". Jeg tror at den svenske hunden som var der i april 2018 var den frste ekte, spesialutdannede likhunden. Hundene som var der fr det var nok vanlige politihunder/skshunder.
Citera
2020-05-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det ligger p veggen til VE, kun synlig for hans venner.

Dette er navnet p militrakademiet p FB

SO OOM ZLN
Citera
2020-05-22, 20:23
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Dette er navnet p militrakademiet p FB

SO OOM ZLN

Ja, jeg vet. Er det ikke ganske spesielt at VE har forbindelser dit?
Citera
2020-05-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ja, jeg vet. Er det ikke ganske spesielt at VE har forbindelser dit?

Meget spesielt
Citera
2020-05-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, Adrtrt har postet mye informasjon om saken - bde bekreftet og ubekreftet informasjon. Innleggene er interessante fra alfa til omega.

Innlegget du siterte var spesielt intressant, for mange av Adrtrts opplysninger har vist seg bekreftet i ettertid.
S nr hen skriver "hun" - da blir jeg nygjerrig p om "kryptomannen" egentlig er "kryptokvinnen"...?

Kan denna hun vara en sambo till THs son?
r det knt om TH lider av nn sjukdom?

I Sverige var det ett fall fr ett par r sedan dr dotters pojkvn drepte faren till dottern. Denna faren var en vldigt snl och rik man. Dottern var ocks involverad i planlggningen och ville ha tillgng till pengarna.

Kan det finnas en mjlighet att liknande skett hr?
Citera
2020-05-22, 20:29
Medlem
Jeg ser VE tjente nesten 4 millioner kroner i 2016: https://www.skattesjekk.no/skattelister/2016/0213/
Har han noen kompetanse som tilsier at han fortjener det? Er en ekstrem lnn p linje med en ganske topp forretningsadvokat eller en topp kirurg. VE kan knapt skrive en Finn-annonse uten bikke 50 skrivefeil...
Citera
2020-05-22, 20:33
Medlem
Minnimuss avatar
Her er intro-videoen til kampskolen i Tsjekkia som VE er tagget i forbindelse med.
Ganske sterke saker m jeg si. https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
Kan han ha ftt opplring der? Hva kan han i s fall vre i stand til?
Citera
2020-05-22, 20:34
Medlem
Citat:
Meget spesielt
Det er en militr yrkesskole, som utdanner sikkerhetsvakter.
Citera
2020-05-22, 20:34
Medlem
Citat:
VE - nev og nrmeste fortrolige forretningspartner.

I 2016 ble han tagget p Facebook i et innlegg fra en skole i Tsjekkia. Det virker som en type militrakademi, som utdanner folk til sikkerhetsoppdrag, beskyttelse av folk og eiendom, vpentrening, fysisk trening mm.

Noen som kjenner til det stedet, eventuelt forstr tsjekkisk? https://www.sosoom-zlin.cz/
Nr jeg gr inn der, kommer google translate opp i et lite vindu og jeg kan velge norsk tekst:
Secondary Vocational School for the Protection of Persons and Property Ltd.
er en privat skole som oppfyller kravene fra Tsjekkias departement for utdanning, ungdom og idrett.
Det gir yrkesfaglig utdanning med videregende vitneml av
sikkerhetsmessig art, forbereder elevene
til profesjonell virksomhet i praksis og innholdet i enkeltfag
er basert p det godkjente skolepedagogiske programmet og er samlet for oppfylle kravene til medlemmer av de vpnede styrkene, kommunale politifolk, medlemmer av den tsjekkiske hren, sivile sikkerhetstjenester og offentlige etater.

I tillegg gir skolen kvalitetsforberedelser til universitetsstudier med fokus p sikkerhet, jus, kroppsving og andre beslektede felt.
Senast redigerad av univers123 2020-05-22 kl. 20:44.
Citera
2020-05-22, 20:36
Medlem
Citat:
Meget spesielt

VE krde till Lillehammer samme dagen AEH blev kidnappad?

Det byggs en ny vgg i riktning upp mot Lillehammer/Hamar. Dr kryllar det skerligen av Ukrainska grvarbetare. Mjligt VE dumpat liket till ngra kumpaner dr. Vldigt svrt att finna d det skerligen r asfalt ver nu...
Citera
2020-05-22, 20:37
Medlem
Slettsnokens avatar
Jeg tror ikke AEH er dumpet i noe vann eller i naturen uten at GM har full kontroll over liket som resten av handlingen. Levninger m ikke risikere bli funnet av forbipasserende, ei heller avgi lukt. Derfor har han trolig enten brukt syre som Kashoggi 2.10.18, kremering eller betong.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-05-22 kl. 20:42. Anledning: Precisering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in