2020-05-31, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er et kjent kunstverk, mulig han er spesiell men det er sikkert du ogs.
Ikke p den mten. Ut fra profilen hans s er det ikke det at det er kunst som er fokuset, virker som det er mer temaene som interesserer han.
Citera
2020-05-31, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Ikke p den mten. Ut fra profilen hans s er det ikke det at det er kunst som er fokuset, virker som det er mer temaene som interesserer han.

Hvorfor mistenker du han ?
Citera
2020-05-31, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Du har gode poeng! :-) Jeg synes ogs at 9 avtrykk av sprox-skoen er veldig lite.

Har ikke fulgt med s godt her i det siste og det skrives s mye her. Det er ikke mulig avsette kun 9 avtrykk hvis man skal g inn i en bolig, inn p et bad og s slippe hunden inn p et rom og stenge det, og s g inn p kjkkenet og legge fra seg brevet p bordet. Hva er din tolkning av de 9 avtrykkene? Jeg tenker p Orderud-saken der det var snakk om skjule avtrykk ved bruke raggsokker over skoene. Tror du det har blitt gjort forsk p skjule avtrykk i denne saken? Og hvorfor skulle TH eventuelt kun avsette 9 avtrykk nr det er for lite til sannsynliggjre handlingen slik den er beskrevet ha foregtt?
Citera
2020-05-31, 02:56
Medlem
Citat:
Hvorfor mistenker du han ?
Hvorfor trekker du slutninger om meg? Frst er jeg spesiell og s mistenker jeg han, og dette p grunnlag av to kommentarer om et bilde. Er det meg denne trden handler om?
Citera
2020-05-31, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Er det noen som kan forklare hva en kryptoAST er?
Eller Crypto-AST?

https://coincentral.com/ast-the-airswap-token/amp/

Crypto Air Swap Token
Citera
2020-05-31, 03:04
Medlem
Citat:
Hvorfor trekker du slutninger om meg? Frst er jeg spesiell og s mistenker jeg han, og dette p grunnlag av to kommentarer om et bilde. Er det meg denne trden handler om?

Jeg trekker ikke slutninger om deg, jeg spr deg om hvorfor du mistenker TEH
Citera
2020-05-31, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Har ikke fulgt med s godt her i det siste og det skrives s mye her. Det er ikke mulig avsette kun 9 avtrykk hvis man skal g inn i en bolig, inn p et bad og s slippe hunden inn p et rom og stenge det, og s g inn p kjkkenet og legge fra seg brevet p bordet. Hva er din tolkning av de 9 avtrykkene? Jeg tenker p Orderud-saken der det var snakk om skjule avtrykk ved bruke raggsokker over skoene. Tror du det har blitt gjort forsk p skjule avtrykk i denne saken? Og hvorfor skulle TH eventuelt kun avsette 9 avtrykk nr det er for lite til sannsynliggjre handlingen slik den er beskrevet ha foregtt?
Takk for sprsml :-) Du har gode poeng!

Jeg vet ikke om det har blitt gjort forsk p skjule skosleavtrykk.

Valpen ble funnet innestengt p en av stuene i huset.
Brevet l p det toalettrommet i frste etasje (samme rom som politiet antar at AE ble angrepet inne p). Dette rommet er ganske nrt utgangsdren til huset etter det jeg har forsttt. Noen skrev i diskusjonen at 9 sprox-avtrykk inne i huset kan stemme med g inn i huset, inn p det toalettrommet, slepe med seg AE og g ut av huset.

Hvis den som hadde sprox-sko p stengte valpen inne mens de skoene var p, tenker jeg at han m ha hatt sokker el.l. utenp skoene (som du nevner) i perioder mens han var i huset.

Det fetade er et godt sprsml! Og jeg har ikke noe logisk svar. Og vi vet ikke hvem GM er eller hvem sproxmannen er eller om det er samme person.

Hvis sproxmannen skjulte noen av sine skosleavtrykk, hvorfor skjulte han ikke alle sine skosleavtrykk? Det er merkelig hvis han skjulte noen av avtrykkene. Kanskje han gjorde noe avslrende i huset med sokker utenp skoene?

Kanskje AE stengte valpen inn p den stuen, og meningen var at den skulle vre der en kort stund mens hun ordnet med noe eller noen ringte p dren el.l.?

Politiet mener at sproxavtrykkene ble avsatt etter at forbrytelsen mot AE ble utfrt:

"Fotavtrykk fra en sprox-sko er funnet p stedet og politiet hevder det er funnet biologiske spor som beviser at disse avtrykkene ble laget etter at Lisbeth ble utsatt for det som politiet mener at kan vre et drap." (se link til innlegg)
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Kan det bety at politiet mener at alle sproxavtrykkene var laget etter at AE ble drept og at AE var drept fr sproxmannen kom inn i huset?
Senast redigerad av POlROT 2020-05-31 kl. 03:26.
Citera
2020-05-31, 03:27
Medlem
Citat:

Nei. Jeg har flere tanker om dette. Kun tanker. Jeg fr vel en kilo pepper i hue for det. Snn er det her p Flashback.
1: Snnen er p dette forum.
2: FB profilen hans er mye om menn det er begtt stor urett mot.
3: Enkelte morbide, nifse eller aggressive bilder, filmer og posteringer som gir mega slett inntrykk som strider mot fornuften at ikke blir fjernet sett i lys av hendelsene. Uansett om han er en kunstnerisk sjel eller ikke.
4: Snnen er ikke blitt tilgodesett. Hans far er verd 1.7-1.9 milliarder, og han m leie et lite krypinn.
5: Ssken blir tilgodesett, ikke ham.
6: Mor backer ham ikke opp ang at han ikke blir tilgodesett. Mor har ikke mot til hndtere TH and dette.
7: Han bor i nrheten.
8: Eneste mten f en krone ut av faren. Hevn p far, hevn p mor.
9: Oppvekst fylt av fortielser, og psykisk undertrykkelse fra TH.
Citera
2020-05-31, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Nei. Jeg har flere tanker om dette. Kun tanker. Jeg fr vel en kilo pepper i hue for det. Snn er det her p Flashback.
3: Enkelte morbide, nifse eller aggressive bilder, filmer og posteringer som gir mega slett inntrykk som strider mot fornuften at ikke blir fjernet sett i lys av hendelsene. Uansett om han er en kunstnerisk sjel eller ikke.
4: Snnen er ikke blitt tilgodesett. Hans far er verd 1.7-1.9 milliarder, og han m leie et lite krypinn.
6: Mor backer ham ikke opp ang at han ikke blir tilgodesett. Mor har ikke mot til hndtere TH and dette.

Hvor bor TH jr ? Du skriver at han bor i nrheten.
Citera
2020-05-31, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Dessverre tenker jeg ogs slik.
Det er som du sier, det hjelper ikke hvor kunstnerisk han er, det blir altfor ekstremt etter alt som har skjedd.
Citera
2020-05-31, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dessverre tenker jeg ogs slik.
Det er som du sier, det hjelper ikke hvor kunstnerisk han er, det blir altfor ekstremt etter alt som har skjedd.

Hvis han ikke har noe med det gjre da, er det ekstremt da ogs ?

Du har selv vrt en av de mest ekstreme her ved forsvare ektepakten.
Citera
2020-05-31, 04:38
Medlem
Citat:
Hvis han ikke har noe med det gjre da, er det ekstremt da ogs ?

Du har selv vrt en av de mest ekstreme her ved forsvare ektepakten.
Nei, jeg forsvarer ikke ektepakten, p den mten at AEH ikke skulle ftt noe som helst. Jeg har skrevet at hun ville hatt rett p en rimelig avtale, og det innebrer veldig mye i dette tilfellet. Hun ville hatt rett p en slik avtale utifra Norske lover - det er i allefall det jeg mener og har skrevet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in