Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
Har ikke fulgt med s godt her i det siste og det skrives s mye her. Det er ikke mulig avsette kun 9 avtrykk hvis man skal g inn i en bolig, inn p et bad og s slippe hunden inn p et rom og stenge det, og s g inn p kjkkenet og legge fra seg brevet p bordet. Hva er din tolkning av de 9 avtrykkene? Jeg tenker p Orderud-saken der det var snakk om skjule avtrykk ved bruke raggsokker over skoene. Tror du det har blitt gjort forsk p skjule avtrykk i denne saken? Og hvorfor skulle TH eventuelt kun avsette 9 avtrykk nr det er for lite til sannsynliggjre handlingen slik den er beskrevet ha foregtt?
Takk for sprsml :-) Du har gode poeng!
Jeg vet ikke om det har blitt gjort forsk p skjule skosleavtrykk.
Valpen ble funnet innestengt p en av stuene i huset.
Brevet l p det toalettrommet i frste etasje (samme rom som politiet antar at AE ble angrepet inne p). Dette rommet er ganske nrt utgangsdren til huset etter det jeg har forsttt. Noen skrev i diskusjonen at 9 sprox-avtrykk inne i huset
kan stemme med g inn i huset, inn p det toalettrommet, slepe med seg AE og g ut av huset.
Hvis den som hadde sprox-sko p stengte valpen inne mens de skoene var p, tenker jeg at han m ha hatt sokker el.l. utenp skoene (som du nevner) i perioder mens han var i huset.
Det fetade er et godt sprsml! Og jeg har ikke noe logisk svar. Og vi vet ikke hvem GM er eller hvem sproxmannen er eller om det er samme person.
Hvis sproxmannen skjulte
noen av sine skosleavtrykk, hvorfor skjulte han ikke alle sine skosleavtrykk? Det er merkelig hvis han skjulte noen av avtrykkene. Kanskje han gjorde noe avslrende i huset med sokker utenp skoene?
Kanskje AE stengte valpen inn p den stuen, og meningen var at den skulle vre der en kort stund mens hun ordnet med noe eller noen ringte p dren el.l.?
Politiet mener at sproxavtrykkene ble avsatt
etter at forbrytelsen mot AE ble utfrt:
"Fotavtrykk fra en sprox-sko er funnet p stedet og politiet hevder det er funnet biologiske spor som beviser at
disse avtrykkene ble laget etter at Lisbeth ble utsatt for det som politiet mener at kan vre et drap." (se link til innlegg)
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Kan det bety at politiet mener at alle sproxavtrykkene var laget etter at AE ble drept og at AE var drept fr sproxmannen kom inn i huset?